AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Del Skrevet 4. august 2024 Hei, Ville dere gitt bryllupsgave til svigersønn sin søster? Har bare møtt henne én gang, og aldri hennes mann. Anonymkode: 4ed3d...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #2 Del Skrevet 4. august 2024 Nei. Eller, spør datteren din hva hun tenker. Anonymkode: 6c9d6...769 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 4. august 2024 #3 Del Skrevet 4. august 2024 Jeg ville gjort det, men ingen stor og dyr gave. En litt bra vin, f.eks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #4 Del Skrevet 4. august 2024 Jeg hadde ikke gjort det. Såfremt de da ikke er en del av min omgangskrets. Anonymkode: c4c56...6cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 4. august 2024 #5 Del Skrevet 4. august 2024 I utgangspunktet ikke, men det kan jo komme litt an på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #6 Del Skrevet 17. august 2024 Det kommer ann på. Min mann kommer fra samme sted som oss, så mine foreldre treffer hans søsken med famile ofte. Men jeg har en bror som knapt har kontakt med sin svigerfamilie, kona hans er mye yngre enn sine søsken og de treffes sjelden. Jeg har kun truffet de en håndfull ganger, og foreldrene mine mindre enn det. Der hadde det ikke vært naturlig å gi noe. Anonymkode: 32bdf...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #7 Del Skrevet 18. august 2024 Skal du i bryllup? Anonymkode: 2b690...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #8 Del Skrevet 18. august 2024 Det syns jeg dere skal. Ikke noe stor gave, men en oppmerksomhet tenker jeg er normalt. Mine foreldre gav gave da mannens bror giftet seg. Og vi fikk gave av foreldrene til kona til mannen da vi giftet oss. Har også vært gaver i barnedåper etc. i ettertid. Fikk for så vidt gaver fra mye mer perifere personer enn det. F. Eks. En fra søstera til mannens (ingiftede) onkel. Det syntes jeg var mer snålt. Anonymkode: e795f...310 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 18. august 2024 #9 Del Skrevet 18. august 2024 Er du invitert i bryllupet og til selve festen, middag osv? For i så fall, JA, du skal gi gave. Hvis du ikke har noe som helst med bryllupet p gjøre, trenger du ikke gi gave. Dersom du og denne søsteren tio svigerbror omgås, tekster, har et slags vennskap, så må du heller ikke, men det ville jo være en hyggelig gest å gi et lite noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #10 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det syns jeg dere skal. Ikke noe stor gave, men en oppmerksomhet tenker jeg er normalt. Mine foreldre gav gave da mannens bror giftet seg. Og vi fikk gave av foreldrene til kona til mannen da vi giftet oss. Har også vært gaver i barnedåper etc. i ettertid. Fikk for så vidt gaver fra mye mer perifere personer enn det. F. Eks. En fra søstera til mannens (ingiftede) onkel. Det syntes jeg var mer snålt. Anonymkode: e795f...310 Raust av foreldrene til kona til mannen å gi gave Anonymkode: 95334...be2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 18. august 2024 #11 Del Skrevet 18. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det syns jeg dere skal. Ikke noe stor gave, men en oppmerksomhet tenker jeg er normalt. Mine foreldre gav gave da mannens bror giftet seg. Og vi fikk gave av foreldrene til kona til mannen da vi giftet oss. Har også vært gaver i barnedåper etc. i ettertid. Fikk for så vidt gaver fra mye mer perifere personer enn det. F. Eks. En fra søstera til mannens (ingiftede) onkel. Det syntes jeg var mer snålt. Anonymkode: e795f...310 Foreldrene til kona til mannen? 😳 Endret 18. august 2024 av MariaIsabel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #12 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Raust av foreldrene til kona til mannen å gi gave Anonymkode: 95334...be2 Hahahaha... Foreldrene til kona til mannens bror skulle det såklart stå! 😂 Anonymkode: e795f...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå