Thomasine Skrevet 4. august #1 Del Skrevet 4. august https://hyggeligste.no/om-kampanjen Har nå fått 2 mld på Messenger av perifere «venner» som håper jeg kan stemme på dem i konkurransen. Han ene tror jeg kanskje til og med har nominert seg selv?😉😅 Jeg har aldri brukt noen av dem - da kan jeg jo ikke være med å stemme heller? For er det slik at flest stemmer vinner er jo hele konkurransen scam og ikke til å ta seriøst? Bare å stemme daglig om man vil/har tid. - Da skjønner jeg hvorfor sende ut en mld til alle «venner» på Facebook. De som har mange venner og «venner» vinner🤷🏽♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Del Skrevet 4. august Jeg har en venn som er i topplisten, og det er absolutt en popularitetskonkurranse. Og altfor lang stemmetid, flere måneder! Anonymkode: 6236d...050 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 4. august Forfatter #3 Del Skrevet 4. august Bare tull og ikke akkurat noe kvalitetsstempel med andre ord? Hjelper ikke å bare være snill, hyggelig og grei? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå