Gå til innhold

Bekymret for eggstokk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Ca en gang i måneden får jeg skikkelig sterke / krampe aktig smerter der eggstokkene er, varer ca en dag. Har ikke mensen da jeg bruker p piller så er ikke mensen smerter!

Ikke hatt disse smertene siden juli, men kommer kanskje igjen snart. Men uansett i det siste merker jeg ett slags ubehag nederst i magen der eggstokkene ligger. Det er ikke vondt, mer ubehagelig , er som at det er noe der, når jeg trykker/ler kan jeg også kjenne det der .. Er liksom som at jeg er «støl» men det er der eggstokkene er veldig vanskelig å forklare følelsen🥲. Jeg er ekstremt hypokonder og har helseangst og er helt ekstremt stresset nå, er helt overbevist om at jeg enten har tarmkreft eller eggstokk kreft og kommer til å dø snart. Har fått time hos gynekolog men er en stund til, og jeg blir så stressa av å vente så lenge. Redd jeg kommer dit så har kreften spredd seg til andre organer.  

Anonymkode: f47c5...3b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig å ha cyster på eggstokkene. Så kanskje det er det. Jeg har cyste, ubehag og vondt. Vanligvis er det helt ufarlig som min. Fint at du skal til Gyn! 

Anonymkode: a17c9...956

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...