Even Tuell Skrevet 4. august 2024 #21 Del Skrevet 4. august 2024 Et tips er å la han sitte litt mer oppreist, f.eks mot en vegg og gjerne med beina litt spredd. Blir litt som å sitte på fanget hans, men du kommer mer "ned" og langt han langt dypere inn i deg. Dere kommer også veldig nær hverandre, så det er en ypperlig stilling for litt mer rolig og intim sex. Mye mulighet for å kline, samtidig som han glir inn og ut av deg. Det blir mindre bevegelser i denne posisjonen, men du vil kunne få mye klitoris-stimulering ved å gni deg mot ham. Han kan også hjelpe deg ved å ha henda under rumpa di og løfte deg / dra deg opp og nærmere. Da blir det for det første lettere for deg, men ved å bytte litt på hvem som er aktiv. Hun kan ri litt mer aktivt og "ta han" ... han kan også være litt grådig og dra deg innpå. Alternativt kan du lene deg litt mer tilbake og la han få et glimrende utsyn til fitta di og at pikken hans glir inn og ut av deg. Ingen mann blir lei det synet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #22 Del Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei var ikke sånn ment,men noen ting kan være tyngre om man er større. Det høres flott ut at du elsker det,jeg klarer ikke slappe av i armene vinkelen på en måte🤷 Liker best ligge slappe av😂 Anonymkode: 5242f...37b Armene må jo være loddrett ned for å holde deg oppe. Skal du ri på huk og holde ut en god stund så må du sette knyttnevene i madrassen. Anonymkode: 22006...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #23 Del Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ahahaha, unnskyld, men denne måtte jeg le av. "La seg fange av mine 110 kilo muskler..." 😄 Det er sikkert reelt, men det høres bare ut som en virkelig klein mannefantasi. Anonymkode: fea3a...0f0 39 år med styrketrening gjør den "mannefantasien" reell. At jeg har en BMI på 36, og lav fett% gir et hint om hvor høy jeg er, samt at pakken er relativt stor. Traff dama på gymmet, hun er heldigvis godt trent, og ikke lettskremt😉 Anonymkode: ea902...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #24 Del Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Armene må jo være loddrett ned for å holde deg oppe. Skal du ri på huk og holde ut en god stund så må du sette knyttnevene i madrassen. Anonymkode: 22006...c6e Eller i brystkassen, om han har en. Anonymkode: ea902...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angry Man Skrevet 4. august 2024 #25 Del Skrevet 4. august 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Selvfølgelig, men nå spurte jeg på det generelle. Rart med det, men det fungerer det og, så får man heller korrigere om han ikke likte det eller ei… Personlig synes jeg å ri noen er best om han sitter på stol og jeg kan sitte over. Både forlengs og baklengs. Likevel liker jeg tips, feks ikke prøvd å sitte på huk i senga. Synes jeg hørtes klumsete ut og ustabilt. Må likevel testes. Anonymkode: 3de99...c36 Personlig liker jeg forlengs mens jeg ligger på ryggen eller sitter. Mens hun enten beveger seg opp og ned eller fram og tilbake. Vanilla vanilla. 😄 Har testet mye forskjellig men har funnet at de fleste "rare" ting er gimmicks som ikke gir samme nytelse for noen av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #26 Del Skrevet 5. august 2024 Min manns absolutt favoritt er når jeg "twerker", altså har knærne ned i madrassen, ligger lent over ham og jobber kun med hoftene. Han liker også godt reverse for utsiktens del, men opplever at jeg blir litt vel trang i den stillingen (samme med doggy), så utløsningen hans blir "kvalt" selv om han får orgasme (da kommer resten av utløsningen når han trekker seg ut av meg). Støtter meg på leggene hans under reverse, da det gjerne er stødigere enn å støtte seg på madrassen og blir dermed mindre slitsomt for meg. Sitte på huk, som flere har nevnt, lar ham komme dypt inn. Liker best at han sitter litt oppreist da. Tar alltid på brystkassen eller halsen hans underveis - det elsker han! Hvis jeg lener meg over ham kysser jeg ham i halsen og biter ham litt i øret (erogen sone for ham, spesielt når han hører pusten og stønnene mine samtidig). Varierer om jeg tar opp og ned eller gnir meg frem og tilbake. Begge deler gir oss nytelse. Så er min favoritt når han underveis tar over styringen, holder meg fast og støter nedenfra 🤤 Anonymkode: b9e8c...7c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #27 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Reverse har den fordelen at du kan bøye deg fremover. Da får mannen god utsikt og kommer erfaringsmessig veldig kjapt😅 så det er en fin måte å avslutte på Anonymkode: 916c3...321 God utsikt i hva? Se meg dypt inni rumpehullet? Anonymkode: 7a47d...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 5. august 2024 #28 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 13.23): Gjerne fra menn. Jeg vil bli bedre på å være på toppen, eller det å ri partneren min. Jada, jeg kan å ri på HEST, men den frasen er gammel. Så dine beste tips for å bli en råtass til å ri en mann? Anonymkode: 3de99...c36 Det viktigste er at du får den til å gli godt inn og ut. Ikke bare sitte å rulle på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne guiden Skrevet 5. august 2024 #29 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 14.09): Har du forsøkt å "stå" og ri? Altså stå som i at du har fotene ned i madrassen og omtrent sitter på huk over han når du rir, istedenfor å ha knærne ned i madrassen. Min mann foretrekker det og syns det er bedre når jeg gjør det. Anonymkode: 37fc9...e8f Jeg liker også det best, men der er vel ganske slitsomt for damen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 5. august 2024 #30 Del Skrevet 5. august 2024 Det spørsmålet får jeg ofte😀 og da gir jeg alltid det samme svaret: Gjør det på din måte, slik at du får best mulig nytelse. Gnikk gjerne klitten mot meg.. så kan jeg løfte rompa mi litt, så treffer du bedre. Eller bare vugg oppå meg, med eller uten å ha den inni. Len deg bakover, hvis du vil kjenne G-punktet. Dette er jo noe vi diskuterer med klærne på, så valgene blir enklere. Variasjoner av alt er jo ønskelig, da blir jeg jo mere utholdende😄💞 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #31 Del Skrevet 5. august 2024 Hans Tore Lem skrev (2 timer siden): Det viktigste er at du får den til å gli godt inn og ut. Ikke bare sitte å rulle på den Det gir mannen masse nytelse «å rulle på den» så lenge pikken er stor nok 😉 Anonymkode: b9e8c...7c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 5. august 2024 #32 Del Skrevet 5. august 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: God utsikt i hva? Se meg dypt inni rumpehullet? Anonymkode: 7a47d...bf3 Da bøyer du deg ikke langt nok framover 😉 En god reverse gir gode muligheter til å se pikken gli inn og ut av fitta ... og DET er omtrent det mest magiske synet i verden. 11/10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #33 Del Skrevet 5. august 2024 Jeg liker best at hun sitter i ro, der det er jeg som "knuller" henne. Ellers er det alltids bra når hun setter seg helt nedpå, og gnukker fram og tilbake mens jeg er helt inni henne hele tiden. Det er orgasmealarm på oss begge to da. Anonymkode: 0754a...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #34 Del Skrevet 5. august 2024 Her er det mange gode tips. Mitt beste råd er at du prøver mange av tipsene her og at dere har god kommunikasjon slik at mannen kan fortelle deg hva han liker og ikke liker. Selv liker jeg å ha kona vendt mot meg slik at vi har blikkontakt og at jeg kan se og ta på brystene. Deilig når hun setter seg opp og løfter seg rett opp og ned, men det er tungt for henne, så hun orker ikke det så lenge. Anonymkode: 881ad...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 7. august 2024 #35 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 21.39): Det gir mannen masse nytelse «å rulle på den» så lenge pikken er stor nok 😉 Anonymkode: b9e8c...7c7 Jeg har selv en stor pikk, men rulling får jeg lite ut av. Må ut og inn for å gjøre underverker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pondus72 Skrevet 8. august 2024 #36 Del Skrevet 8. august 2024 Ikke ta pikken inn, men la klitten skli fram og tilbake langs pikken. Kommer som bare f... da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå