AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Del Skrevet 4. august 2024 Gjerne fra menn. Jeg vil bli bedre på å være på toppen, eller det å ri partneren min. Jada, jeg kan å ri på HEST, men den frasen er gammel. Så dine beste tips for å bli en råtass til å ri en mann? Anonymkode: 3de99...c36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angry Man Skrevet 4. august 2024 #2 Del Skrevet 4. august 2024 Menn er forskjellige. De liker forskjellige ting. Kommuniser med mannen din og prøv ut forskjellige ting med han. Prøv å ri på en måte, så en annen måte. Da kan dere sammen finne ut hva som er best for han og deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #3 Del Skrevet 4. august 2024 Reverse er best. Anonymkode: 2ab47...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #4 Del Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Reverse er best. Anonymkode: 2ab47...34f Nei huff kjempe tungt. Og jeg er liten med bmi 19. Allikevel tungt... Anonymkode: 5242f...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #5 Del Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei huff kjempe tungt. Og jeg er liten med bmi 19. Allikevel tungt... Anonymkode: 5242f...37b Jeg elsker det! Har bmi på 29, så tror ikke bmi'en har noe å si. Anonymkode: d45cb...70f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #6 Del Skrevet 4. august 2024 Reverse har den fordelen at du kan bøye deg fremover. Da får mannen god utsikt og kommer erfaringsmessig veldig kjapt😅 så det er en fin måte å avslutte på Anonymkode: 916c3...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #7 Del Skrevet 4. august 2024 Har du forsøkt å "stå" og ri? Altså stå som i at du har fotene ned i madrassen og omtrent sitter på huk over han når du rir, istedenfor å ha knærne ned i madrassen. Min mann foretrekker det og syns det er bedre når jeg gjør det. Anonymkode: 37fc9...e8f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #8 Del Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg elsker det! Har bmi på 29, så tror ikke bmi'en har noe å si. Anonymkode: d45cb...70f Nei var ikke sånn ment,men noen ting kan være tyngre om man er større. Det høres flott ut at du elsker det,jeg klarer ikke slappe av i armene vinkelen på en måte🤷 Liker best ligge slappe av😂 Anonymkode: 5242f...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 4. august 2024 #9 Del Skrevet 4. august 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Har du forsøkt å "stå" og ri? Altså stå som i at du har fotene ned i madrassen og omtrent sitter på huk over han når du rir, istedenfor å ha knærne ned i madrassen. Min mann foretrekker det og syns det er bedre når jeg gjør det. Anonymkode: 37fc9...e8f Dette synes jeg også.. Sitt på huk med føttene plantet ned i senga. Ikke ligg på knærne. Ellers enig i at Reverse er nice,mest pga utsikten man da får. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #10 Del Skrevet 4. august 2024 Min mann liker at jeg står på huk. Da kommer jeg dypere til, på en måte, får liksom en større bevegelse. Anonymkode: 8eeb5...a46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #11 Del Skrevet 4. august 2024 Jeg rir ikke opp og ned. Men drar meg frem og tilbake når jeg sitter oppå han. Har en knekk på hofta. Han får ikke til å holde seg da. Kommer med en gang. Han elsker det for han sier gjerne sett deg på meg. Noe jeg kan avslutte med siden han kommer så fort. Anonymkode: e312a...a2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #12 Del Skrevet 4. august 2024 Angry Man skrev (1 time siden): Menn er forskjellige. De liker forskjellige ting. Kommuniser med mannen din og prøv ut forskjellige ting med han. Prøv å ri på en måte, så en annen måte. Da kan dere sammen finne ut hva som er best for han og deg. Selvfølgelig, men nå spurte jeg på det generelle. Rart med det, men det fungerer det og, så får man heller korrigere om han ikke likte det eller ei… Personlig synes jeg å ri noen er best om han sitter på stol og jeg kan sitte over. Både forlengs og baklengs. Likevel liker jeg tips, feks ikke prøvd å sitte på huk i senga. Synes jeg hørtes klumsete ut og ustabilt. Må likevel testes. Anonymkode: 3de99...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #13 Del Skrevet 4. august 2024 Da jeg har lang, og tykk, så er det best om hun først finner dybden, før hun helst glir frem og tilbake. Rett opp og ned er risikosport om hun ikke vil ha vondt. En ting som er gull er selvsagt at hun først har meg ytterst slik at hun napper rundt olon, før hun sakte glir nedover skaftet. Så finne området dypere enn åpningen på cervix. Altså bunnen. Før hun så gnir klitoris og åpning mot meg mens tykkelsen og lengden fyller bunn og vegger samt masserer klitorisarmene som danner en V. Dette samtidig som hun kysser meg mens jeg masserer brystene hennes. Hun blir aldri gammel i denne før hun kommer. Ja da er hun ikke til å stoppe, kun avbrutt at hun innimellom de dype igjen rir tuppen før ny runde med dyp gnikking. En merker at hun er klar for neste fase, at hun vil ha mine rå krefter, for da ser hun meg inn i øynene, ber meg komme, før hun lar seg fange av 110 kg harde muskler som jobber frem mot en vulkan av en orgasme. Anonymkode: ea902...450 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #14 Del Skrevet 4. august 2024 Kjæresten min foretrekker reverse cowboy, jeg liker også den for da kan vi lettere leke litt analt også, og det er lettere for meg å leke med pungen hans. Jeg klarer ikke å ri med føttene i madrassen, jeg er for tung og har en ødelagt ankel/fot, men jeg har startet å ha den ene foten i madrassen, og med det andre benet så har jeg kneet ned. Samboeren min er jo den dominante i senga, så når jeg rir så er det fordi at han frivillig "gir" fra seg kontrollen, og selvsagt fordi han da ikke trenger å jobbe like hardt. Anonymkode: 73cca...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 4. august 2024 #15 Del Skrevet 4. august 2024 Beste er øyekontakt Beveg deg som du gnir klitten mot hans mage. Ikke hopp opp og ned. Slik masserer du penis sykt intenst. Hold han på brystkassa, de kan være erogene. Halsen. Test om hans hender kan føres bak hans hode og du «tar» han, lett dominerende. Og når han kommer, bare kjør på som pokker. Ikke stopp! DET er insane! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #16 Del Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da jeg har lang, og tykk, så er det best om hun først finner dybden, før hun helst glir frem og tilbake. Rett opp og ned er risikosport om hun ikke vil ha vondt. En ting som er gull er selvsagt at hun først har meg ytterst slik at hun napper rundt olon, før hun sakte glir nedover skaftet. Så finne området dypere enn åpningen på cervix. Altså bunnen. Før hun så gnir klitoris og åpning mot meg mens tykkelsen og lengden fyller bunn og vegger samt masserer klitorisarmene som danner en V. Dette samtidig som hun kysser meg mens jeg masserer brystene hennes. Hun blir aldri gammel i denne før hun kommer. Ja da er hun ikke til å stoppe, kun avbrutt at hun innimellom de dype igjen rir tuppen før ny runde med dyp gnikking. En merker at hun er klar for neste fase, at hun vil ha mine rå krefter, for da ser hun meg inn i øynene, ber meg komme, før hun lar seg fange av 110 kg harde muskler som jobber frem mot en vulkan av en orgasme. Anonymkode: ea902...450 Høres ut som et kapittel fra 50 shades 😆 Anonymkode: 3b0bb...cb0 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #17 Del Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Da jeg har lang, og tykk, så er det best om hun først finner dybden, før hun helst glir frem og tilbake. Rett opp og ned er risikosport om hun ikke vil ha vondt. En ting som er gull er selvsagt at hun først har meg ytterst slik at hun napper rundt olon, før hun sakte glir nedover skaftet. Så finne området dypere enn åpningen på cervix. Altså bunnen. Før hun så gnir klitoris og åpning mot meg mens tykkelsen og lengden fyller bunn og vegger samt masserer klitorisarmene som danner en V. Dette samtidig som hun kysser meg mens jeg masserer brystene hennes. Hun blir aldri gammel i denne før hun kommer. Ja da er hun ikke til å stoppe, kun avbrutt at hun innimellom de dype igjen rir tuppen før ny runde med dyp gnikking. En merker at hun er klar for neste fase, at hun vil ha mine rå krefter, for da ser hun meg inn i øynene, ber meg komme, før hun lar seg fange av 110 kg harde muskler som jobber frem mot en vulkan av en orgasme. Anonymkode: ea902...450 Ahahaha, unnskyld, men denne måtte jeg le av. "La seg fange av mine 110 kilo muskler..." 😄 Det er sikkert reelt, men det høres bare ut som en virkelig klein mannefantasi. Anonymkode: fea3a...0f0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #18 Del Skrevet 4. august 2024 En fyr sa det enkelt og greit på fb da oen stilte dette spørsmålet der. Han sa: "opp-ned" er for mest for han mens "frem-tilbake" er mest for henne. Tenkte det var noe å skrive bak øret til neste gang.. Anonymkode: a2481...337 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #19 Del Skrevet 4. august 2024 Gni hoftene dine frem og tilbake, så klitorisen din får godt kontakt med ham. Det er også digg å dra ut ham akkurat når han kommer, så du kan se spruten. Anonymkode: 4f304...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #20 Del Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du forsøkt å "stå" og ri? Altså stå som i at du har fotene ned i madrassen og omtrent sitter på huk over han når du rir, istedenfor å ha knærne ned i madrassen. Min mann foretrekker det og syns det er bedre når jeg gjør det. Anonymkode: 37fc9...e8f Jeg sitter på huk og det er deilig. Klarer ikke å «ri» med knærne nedi madrassa. Skulle gjerne hatt tips. Anonymkode: 22006...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå