Gå til innhold

11 åringen vil finne på mer med venner enn med oss.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er deres 11 åringer?Her vil han heller være med venner og sparke fotball en å være i lag med oss voksne men det er vel endel av utviklingen.Ser han nesten ikke om dagene.Hva gjør dere med deres 11 åring?

Anonymkode: 18abe...1a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo akkurat sånn det skal være! Hva er problemet?

• Liker 11
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Det samme hos oss. Jeg er så glad han har venner å henge med, for det er sånn det skal være. Hadde blitt bekymret hvis vi var mer stas enn venner. 

Anonymkode: 1a118...5a8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest issoras
Skrevet (endret)

Sånn er vår også og han er 8... 

Jeg er glad på hans vegne og tenker at han har en drømmebarndom. 🤩 Så tar vi oss en helg i ny og ne der vi reiser bort, da har han ikke noe valg enn å være med oss. 😂 

Jeg var forøvrig helt motsatt som liten og tenker at det heller ikke e noe å bekymre seg for. Jeg trengte å lade batteriene med familien min. 😊

Endret av issoras
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt, men veldig uvant i starten :) mine på 13 og 16 ser vi bare til middag og leggetid nesten 😅

Anonymkode: 616ff...5a5

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Så heldige! Mitt barn på 11 har ikke venner, og har vært alene hele sommeren. Vi har gjort alt vårt for å hjelpe, og funnet på ting. Men det tærer på psyken til både barnet og oss. Du må bare være glad for at barnet har gode venner. Det er også en del av løsrivelsen og det og bli tenåringer. 

Anonymkode: 72ceb...1bc

• Liker 2
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo kjempebra! Akkurat sånn det skal være 

Anonymkode: 3b9ef...aae

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvordan er deres 11 åringer?Her vil han heller være med venner og sparke fotball en å være i lag med oss voksne men det er vel endel av utviklingen.Ser han nesten ikke om dagene.Hva gjør dere med deres 11 åring?

Anonymkode: 18abe...1a2

Det er en viktig del av utviklingen hos barn og et godt tegn at han viser interesse for jevnaldrende

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Slik bør det være. Han kommer til å utvikle seg godt sosialt. Dere kan jo satse på at han fortsetter en karriere som fotballspiller ved å støtte han. 

Anonymkode: 7acbb...d64

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. Da burde man heller bekymre seg over 11-åringer som vil heller vil være med foreldrene sine enn venner ..

Anonymkode: e3692...dee

• Liker 1
Skrevet

Vil du ha han i skjørtene dine hele livet? Det er jo flott at barn blir selvstendige.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha ja selvfølgelig vil barnet heller med jevngamle venner enn sine gamle kjedelige foreldre😅

Anonymkode: 6c867...394

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

11 åringen min er sammen med venner hele dagene, kjenner jeg savner han, men samtidig glad for at han har gode venner, hjertet mitt hadde blitt knust om han var venneløs. 

Anonymkode: 34f34...2e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...