AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Del Skrevet 4. august Er godt voksen og i overgangsalderen, med plager dertil, som vondter i ledd og muskler og tungt psykisk. Dette har pågått en stund, og jeg trodde kanskje østrogentilskudd ville hjelpe noe. Uansett så har jeg nå endelig klart komme meg over dørterskelen ☺️ Merker vel ikke særlig endring kroppslig, noe jeg ikke hadde regnet med i starten, men psyken derimot - der er det fremgang. De 4 siste dagene har jeg gått 1-2 timer. Jeg går i oppoverbakker, nedoverbakker, asfalt og skog. Prøver holde et jevnt tempo slik at jeg blir varm og litt tungpustet innimellom. Det jeg lurer på er om vondtene i kroppen vil forsvinne etter hvert? Da tenker jeg spesielt på bena. De føles stive og vonde selv når jeg blir varm, og om jeg skal gå opp trapper så er det ekstra ille! Klarer nesten ikke løfte låra pga. denne stivheten. De kjennes liksom tunge ut, eller hva jeg skal si... 😥 Vil dette gi seg når jeg har holdt på en stund? Håper på svar. Anonymkode: b894f...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Del Skrevet 4. august Jeg er 47 år og begynte å trene september ifjor. Før jeg begynte å trene så hadde jeg vondter som deg og brukte smertestillende nesten daglig. Etter 2-3 måneder med trening så trengte jeg ikke det mer og tror noe av grunnen var mye væske i kroppen (i tillegg til overvekt). Nå trener jeg etter puls og kroppen føles fantastisk, energinivået er tipptopp. Jeg heier på deg og håper du får samme effekt som meg🙏 p.s Viktig å ikke starte for heavy og husk at kroppen også trenger rolige turer og hvile innimellom😊 (Anbefaler appen Mia health og treningsopplegget til CERG NTNU, sykt bra å starte med🙏) Anonymkode: 3c433...0eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå