Gå til innhold

Hodestups forelsket

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i løpet av det siste året blitt skikkelig forelska/betatt av en kollega. Han er en del år yngre enn meg, men vi har alltid hatt en veldig god kjemi. Jeg har kjent han i ca.5 år, men han har hatt en kjæreste mesteparten av tiden. På alle jobbfester ol har vi flørtet litt og sånn, men det har blitt betydelig mer av det etter at han ble singel for et år siden. På forrige fest ble vi begge ganske fulle og endte nesten med sex, men jeg klarte heldigvis å styre meg. 

Er nok altfor gammel for han og er jo ikke supersmart å date kollegaer 😅

Burde jeg allikevel gi det en sjanse eller er det idioti? Har sommerfugler i brystet hver gang jeg ser han eller tenker på han 🦋 Og det er jo en fantastisk følelse, selv om det også er litt slitsomt. 

Anonymkode: 3286e...8b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp det, det er idioti.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke? Hvor stor er aldersforskjellen? Folk treffes på jobb hele tiden, ikke noe galt i det. 

Anonymkode: 11bdc...1df

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvorfor ikke? Hvor stor er aldersforskjellen? Folk treffes på jobb hele tiden, ikke noe galt i det. 

Anonymkode: 11bdc...1df

10 år yngre 😅

AnonymBruker
Skrevet

Hvem av dere vil bytte jobb når det skjærer seg og du kanskje har kjærlighetssorg? 

Anonymkode: 09ba7...29c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

10 år yngre 😅

Ikke noe problem det eksen min er 12 år  yngre men var ikke pga alder vi ble skilt. 

Anonymkode: 1d6d2...eaf

Skrevet

Hopp i det. Dersom det åpner seg en mulighet for noe bra slik det gjør her er det bare tull å ikke skulle ta sjansen. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvem av dere vil bytte jobb når det skjærer seg og du kanskje har kjærlighetssorg? 

Anonymkode: 09ba7...29c

Den brua kan dere brenne når dere kommer til den. Skulle dere eventuelt havne der betyr det jo bare at dere må være ekstra påpasselige med å avslutte på en ordentlig måte slik at dere kan omgås som kolleger etterpå. Snakke sammen og avklare ting. Det blir jo trist, men det går jo over til slutt. Ikke ta sånt på forskudd, og ikke la slike hensyn få komme i veien for noe som kan være kjempebra. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...