Gjest Anonym200427 Skrevet 4. august 2024 #1 Del Skrevet 4. august 2024 (endret) Hei! Noen med mageproblemer / irritabel tarm som har klart å finne en rutine med ppiller som funker? Ppillene slinda er det eneste som har funka for meg, men kan slite med løs mage og diare så sliter med å stole på de. Sliter mest med dette på dagtid, så tenkte ta de på kvelden før jeg legger meg da jeg ikke pleier måtte på do ila natten. Tror de får nok tid til å funke da. Noen andre som har gjort det sånn?😅Redd for å bli gravid Endret 4. august 2024 av Anonym200427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #2 Del Skrevet 4. august 2024 Ja passer det å ta de på kvelden så ta de på kvelden, bare det er samme tid ca hver dag så Anonymkode: 6c65a...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #3 Del Skrevet 4. august 2024 Jeg har lest at dersom du har vanntynn diare innen 4 t etter inntak kan den ha redusert effekt. Ved bare litt løs mage regnes det å gå bra. Men sikkert lurt å ta pillen på kvelden slik du gjør for å sikre best mulig opptak! Anonymkode: 8b9ba...a6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå