AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Skrevet 4. august 2024 Jeg har opplevd nå to ganger på kort tid å få anfall etter jeg har tatt mine forebyggende medisiner. Jeg tetner og får verken pustet skikkelig ut eller inn, og hoster enormt mye. Disse medisinene fikk jeg nå i sommer, de er nye. Har dere noen erfaring med dette? Kan man få anfall av medisinene? 🥺 Anonymkode: df1c3...3dc
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #2 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg har opplevd nå to ganger på kort tid å få anfall etter jeg har tatt mine forebyggende medisiner. Jeg tetner og får verken pustet skikkelig ut eller inn, og hoster enormt mye. Disse medisinene fikk jeg nå i sommer, de er nye. Har dere noen erfaring med dette? Kan man få anfall av medisinene? 🥺 Anonymkode: df1c3...3dc Er diagnosen korrekt? Er medisinen tatt korrekt? Du bør tilbake til spesialist. Anonymkode: 0da0c...77e 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #3 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er diagnosen korrekt? Er medisinen tatt korrekt? Du bør tilbake til spesialist. Anonymkode: 0da0c...77e Diagnosen er korrekt, og ja de tas riktig, etter en liten google runde er det mest sannsynlig bivirkning. Skal heldigvis til spesialist snart, men må få kontakt med de til uka Anonymkode: df1c3...3dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå