AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Skrevet 4. august 2024 Intressant artikkel i vg i dag. Observerer stadig barn i alderen 8-12 år som går med haler og masker i byen vi bor i. Ser ut til å ha blitt en trend de siste årene? Har også sett det i andre byer. Litt mer naturlig når det er barn, det er jo på en måte utkledning og lek. Men i artikkelen er det barn i 12 års alderen som deltar på festivalene. Jeg synes jo det er fint de tør, samtidig tenker jeg at det er jo en smule… spesielt? Og jeg hadde vært redd barnet mitt ville blitt mobbet. Hadde du latt barnet ditt få delta på en slik festival/latt det gå utkledd i det offentlige? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/EyyrR2/furry-miljoeet-i-norge Anonymkode: eaa57...687
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #2 Skrevet 4. august 2024 Synes det er «rarere» når voksne gjør det, altså. Beklager. Anonymkode: bbd8f...c5c
mommyaka Skrevet 4. august 2024 #3 Skrevet 4. august 2024 Jeg ser ikke noe problem med dette...disse barna har venner i samme miljø. Og jeg tror faktisk disse barna er sterke...da de vet selv at de er anderledes og stikker ut..men det tør å være deg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #4 Skrevet 4. august 2024 Det er rarere nåe godt voksne mennesker kler seg ut med kutter, runde briller og tryllestaver når de skal delta på en Harry Potter-quiz eller se en av filmene på kino, enn når barn kler seg ut i forbindelse med festival. Anonymkode: 8630f...181
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #5 Skrevet 4. august 2024 Er ikke de fint med mennesker som tør å være seg selv da? Det vil alltid finnes mobbere, men desto viktigere er det å trygge barnet sitt. Man skal ikke være redd for å være seg selv i frykt for å bli mobbet. Anonymkode: 0b3bd...c57 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå