AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Del Skrevet 4. august 2024 Noen treffer ganske bra på en del ting, andre sier bare det samme som meg. Men da med andre ord. I denne forbindelse lurer jeg på. Er det sånn at de fleste i førtiårene ønsker forandringer? Og at man ofte håper på nye muligheter? Eller finnes det også noen av oss som er fornøyde med å være der vi er? Anonymkode: 494d9...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 4. august 2024 #2 Del Skrevet 4. august 2024 En klarsynt kan bare fungere som en guide. Du har alltid valg og egen vilje som kan endre en potensiell fremtid. Med det sagt tror jeg de fleste mennesker i alle aldre leter etter mye muligheter og forandring. Jeg er f.eks strålende fornøyd med livet mitt. Mann, barn, hus, jobb, bil og alt annet en trenger i A4 livet. Så kommer den kriblingen. Noe må skje, noe må pusses opp, eller kanskje vi skal bytte bolig? Bytte bil? Hva med en hund til? Kanskje jeg skal ta et kurs? Selvutvikling er viktig i alle stadier av livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #3 Del Skrevet 4. august 2024 Noen sier nok bare det de tror du vil høre og ignorerer røde flagg som dukker opp. Med det er det ikke alle som oppsøker klarsynte som faktisk vil høre sannheten så det blir en ond sirkel det der. Anonymkode: 5a488...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #4 Del Skrevet 4. august 2024 Nei, ikke nødvendigvis....... Mange er fornøyde med livet men tror alle uansett om de er i 40 årene eller ikke, ønsker alle forandringer. Livet ER forandring. Hadde alt vært statisk og ingen forandring, ville du hadd det bra alltid gjort samme og hadd samme fra dag til dag og 10 år etter 10 år? Det er forandringer som gir liv og får oss frem i livet. Uten forandringer, kunne vi like gjerne bare vært død. Anonymkode: ade7a...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #5 Del Skrevet 4. august 2024 Alle som oppsøker "klarsynte" er i en livssituasjon hvor de må ta et eller annet valg. Derfor sier de "klarsynte" at de ser forandring. Anonymkode: 5fa45...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #6 Del Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Alle som oppsøker "klarsynte" er i en livssituasjon hvor de må ta et eller annet valg. Derfor sier de "klarsynte" at de ser forandring. Anonymkode: 5fa45...9f2 Godt poeng. Så ikke så merkelig at det blir veldig mye "jeg ser store forandringer"... Anonymkode: 494d9...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #7 Del Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): I denne forbindelse lurer jeg på. Er det sånn at de fleste i førtiårene ønsker forandringer? Og at man ofte håper på nye muligheter? Eller finnes det også noen av oss som er fornøyde med å være der vi er? Forandringer skjer i livene våre hele tiden. Såkalte klarsynte (les:svindelere) sier veldig mye generelt som kan tolkes på mange måter, og noe vil de treffe på annet ikke. Kun tilfeldigheter. Akkurat som med horoskop. Anonymkode: b67a4...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #8 Del Skrevet 4. august 2024 Når man går til såkalt klarsynte, så er det en oftest noen grunner til det, og det handler mest om å stå i en livssituasjon de ikke klarer å løse selv eller ser mulighetene de selv har til å forandre på ting. En klarsynt sin jobb er kun å oppmuntre de som kommer, gi de håp og få de til å tro at alt løser seg bare de gjør det rette. Sånne beskjeder kan også hjelpe de som kommer selvfølgelig, for da får de plutselig mer mot og tro på at de kan gjøre noe. De fleste går jo ikke til slike personer, så dette handler kun om de som oppsøker slike tjenester. Da gjelder det de fleste og ikke bare de i 40- årene. Anonymkode: 78770...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #9 Del Skrevet 5. august 2024 Jeg tror på at noen er synske / klarsynte på ekte, men jeg tror desverre ikke dette gjelder de fleste som påstår det… De kommer ofte med utsagn ala de du fikk, litt generelle. De fisker, begynner med generelle utsagn, ser hva som treffer litt, og spinner videre på det. De er nok over gjennomsnittet flinke til å lese kroppsspråk, ser hva du reagerer på selv om du tror du ikke viser det - men dette kan pokerspillere også. Jeg har truffet en mann jeg oppriktig tror hadde spesielle evner, men han sa helt konkrete ting om meg og min fortid, nesten som om noen stod ved siden av han og fortalte det. Fremtiden nektet han å uttale seg om, den måtte alle ta når den tid kom. Anonymkode: 26748...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå