AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Del Skrevet 4. august 2024 Jeg har brukt selvbruning lenge, men er faktisk stadig usikker på dette med eksfoliering. Jeg eksfolierer med denne: https://www.blivakker.no/product/3147939?utm_campaign=pmax-brightbid-low-margin&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwzby1BhCQARIsAJ_0t5MWuwGS-ogG6z1VpEVxO9UWf3JnWSYCyxa4wMCplttqiJJdzUxr3IMaAn_MEALw_wcB før påføring av selvbruning. Dette gjør jeg en gang pr uke. Etter 3-4 dager tar jeg en runde med selvbruning for å vedlikeholde fargen, og en uke etter forrige eksfoliering eksfolierer jeg igjen. Så er spørsmålet: hvor grundig skal man egentlig eksfoliere? Er det meningen at man skal skrubbe bort alt av farge, eller skal man bare gni lett over det hele? Er det forskjell på å fjerne døde hudceller og skrubbe bort all selvbruning, liksom? Jeg går "all in" og er jo rød som en hummer over hele kroppen etterpå, så godt som all farge forsvinner, og jeg må liksom begynne på scratch igjen hver syvende dag. Synes det er litt slitsom 😅 Jeg bruker forresten denne selvbruneren, om det har noe å si: https://www.blivakker.no/product/3057387?utm_campaign=pmax-brightbid-low-margin&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwzby1BhCQARIsAJ_0t5M7yKHDT8AAcT2YC5-Xsa9OB2mN91Wiv8OGVWoNxw260XOkgpeTfi0aAjKaEALw_wcB Anonymkode: 453c9...795 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #2 Del Skrevet 7. august 2024 Ingen? Anonymkode: 453c9...795 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 8. august 2024 #3 Del Skrevet 8. august 2024 Du trenger ikke å skrubbe deg rød. Eksfoleringen skal fjerne døde hudceller fordi disse kan gi et ujevnt/skjoldete resultat, men det er ikke nødvendig å skrubbe vekk all fargen fra siste runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #4 Del Skrevet 8. august 2024 Roci skrev (5 minutter siden): Du trenger ikke å skrubbe deg rød. Eksfoleringen skal fjerne døde hudceller fordi disse kan gi et ujevnt/skjoldete resultat, men det er ikke nødvendig å skrubbe vekk all fargen fra siste runde Tusen takk for svar - da blir selvbruningshverdagen mye mindre slitsomt framover! 🥰 Anonymkode: 453c9...795 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå