Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i et forhold hvor jeg til en viss grad ble misbrukt, hadde mye sex mot min vilje og det siste året bare lå jeg der under samleie og ventet på at det skulle bli ferdig…med andre ord, jeg deltok ikke. Før dette hadde han også trykket ned selvbildet mitt til den grad, at jeg turte ikke å ta på han eller gjøre noe med hqn under samleie. Noe jeg gjorde mye av i starten av forholdet. Jeg turte ikke ta på han nedentil, gjøre noe der, eller ta iniativ. Det knøt seg hardt i brystet hver gang og jeg begynte rett og slett å få tårer i øynene. 

nå har jeg møtt en ny fyr, som jeg VET har mye erfaring. Og det skremmer meg litt…fordi hvis vi havner i den posisjonen så er jeg for redd til å gjøre noe som helst, redd for å gjøre feil, redd for å være kjedelig og alt det måtte være. 

er det flere som har opplevd dette? Hva kan jeg gjøre for å slippe den frykten? Og rett og slett, hva er det som er riktig å gjøre da man har blitt så usikker på akuratt dette? 🥲

Anonymkode: 47bb2...71d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bør egentlig oppsøke psykolog og jobbe deg igjennom dine problemer. Den nye mannen din fortjener ikke å bli offer for dine problemer. 

Anonymkode: 11f38...80a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du bør egentlig oppsøke psykolog og jobbe deg igjennom dine problemer. Den nye mannen din fortjener ikke å bli offer for dine problemer. 

Jeg begynner snart hos psykolog..

Offer? Jeg har en del problemer ja, det meste håndterer jeg selv og har allerede gått gjennom terapi for…det er dette seksuelle som henger igjen verst…har ikke turt å snakke om det før, heller ikke hatt behov for det, siden jeg ikke har møtt noen jeg potensielt kunne ligget med før nå😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Herregud, alle mennesker har historie.

Anonymkode: 0d3ef...42c

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg begynner snart hos psykolog..

Offer? Jeg har en del problemer ja, det meste håndterer jeg selv og har allerede gått gjennom terapi for…det er dette seksuelle som henger igjen verst…har ikke turt å snakke om det før, heller ikke hatt behov for det, siden jeg ikke har møtt noen jeg potensielt kunne ligget med før nå😅

Jeg mener det på en god måte her altså. Din nye mann vil bli «offer» for dine traumer. Derfor må dere snakke om det og du må jobbe med det. Han er en «uskyldig» tredjepart her, og sex/intimitet er vesentlig i ethvert forhold. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg mener det på en god måte her altså. Din nye mann vil bli «offer» for dine traumer. Derfor må dere snakke om det og du må jobbe med det. Han er en «uskyldig» tredjepart her, og sex/intimitet er vesentlig i ethvert forhold. 

Ja, det forstår jeg. Så du mener det er greit/riktig å fortelle han om det? Er redd for at det skal virke for «skremmende»🥲

Gjest Anonymus51
Skrevet

Snakk med han om det.

en drømmemann tåler det

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, det forstår jeg. Så du mener det er greit/riktig å fortelle han om det? Er redd for at det skal virke for «skremmende»🥲

Vel, det er nok lurt men det kan skremme ham. Da er han muligens ikke noe å samle på om han stikker … vanskelig dette her. Kommunikasjon er veldig viktig om dere prøver å få til noe seriøst. 

Jeg levde i et sexløst ekteskap i flere år, og jeg skal love deg at jeg hadde løpt min vei om min nye kjæreste begynte å samme måten - med mindre vi kunne snakke om det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...