Anywho Skrevet 4. august 2024 #1 Skrevet 4. august 2024 Prøvde dette for noen uker siden, fantastisk opplevelse, og orgasme jeg aldri har opplevd før. Meeeen! det føles som om jeg har brista halebeinet! Kan det komme av bruk av pumpa? Klarer ikke se at det er noe annet jeg har gjort i det siste som skulle forårsake det.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #2 Skrevet 4. august 2024 Analpumpe? Kan du utdype? Anonymkode: 789c7...55b
Anywho Skrevet 4. august 2024 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Analpumpe? Kan du utdype? Anonymkode: 789c7...55b Plugg du putter inn analt, for så å pumpe den opp når den er inni.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #4 Skrevet 4. august 2024 Anywho skrev (1 minutt siden): Plugg du putter inn analt, for så å pumpe den opp når den er inni. Det heter inflatable butt plug, ikke analpumpe. Analpumpe er som cockpump og pussypump noe helt annet. Det er vakum som gjør at væske fra egen kropp gjør kjønn og anal større, noe som for mange er et kick. Vi snakker om betydelig endring i størrelse. At du med en oppblåsbar buttplug kjenner det i halebeinet, ja det overrasker ikke. Lov å bruke huet når du prøver noe nytt. Anonymkode: 010dd...424
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #5 Skrevet 4. august 2024 Analen er vel ikke tiltenkt slik aktivitet? Er vel ikke så rart det kan få bivirkninger? Anonymkode: 24c11...19c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #6 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det heter inflatable butt plug, ikke analpumpe. Analpumpe er som cockpump og pussypump noe helt annet. Det er vakum som gjør at væske fra egen kropp gjør kjønn og anal større, noe som for mange er et kick. Vi snakker om betydelig endring i størrelse. At du med en oppblåsbar buttplug kjenner det i halebeinet, ja det overrasker ikke. Lov å bruke huet når du prøver noe nytt. Anonymkode: 010dd...424 Og når vi er inne på det, ikke sett vakum i rumpa, det er ikke så gøy om tarmene blir sugd ut heller. Anonymkode: 22cd2...525
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå