AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Del Skrevet 4. august Vi er en familie på 4, minste jenta samsover med mammsen, og jeg såver på rommet til eldste, som også bruker og såve borte hos sin mor av og til, da såver jeg på rommer hennes alene, og for 3 gang , går lyste i taket på Ila natten. De 2 første så lurte jeg kanskje på om bryteren var blitt dårlig og strømmen har «hoppet over» men bryteren er fysisk skrud på. jeg personlig trur alt kan forklares, men sliter litt med den her, må også legge til jeg hadde en samtalte med min tante for lenge siden, der vi avtalte «litt på tull» at når ho døde skulle ho gi et tegn ved og skru på et lys, men ho lever enda. Hehe. Sist sjekket idag. noen som har opplevd lignende? Kan en knapp fysisk skru seg på ved overspenning etc.. Anonymkode: f517a...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Del Skrevet 4. august 😳 Anonymkode: 89fc7...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #3 Del Skrevet 4. august Kjenner et par som opplevde det samme. Det var vel i en gang lyset levde sitt eget liv. Nå er huset borte, men både han og hun er overbeviste om at det var en eldre slektning av ham som passet på. Anonymkode: 38c84...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 4. august #4 Del Skrevet 4. august På hytten til min venn, er det en dør i et klesskap som alltid åpner seg en stund etter at det er lukket. Det er et skap fra 70-80 tallet der låsen på døren er en slå man slår over, og det er nesten umulig at slåen/låsen plutselig kan vippes opp av seg selv. Min venn har testet låsen flere ganger, og forstår ikke hvorfor den ene døren glir opp hele tiden. Jeg tenker det har en naturlig forklaring, men man kan jo begynne å lure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #5 Del Skrevet 4. august Tough cookie skrev (1 minutt siden): På hytten til min venn, er det en dør i et klesskap som alltid åpner seg en stund etter at det er lukket. Det er et skap fra 70-80 tallet der låsen på døren er en slå man slår over, og det er nesten umulig at slåen/låsen plutselig kan vippes opp av seg selv. Min venn har testet låsen flere ganger, og forstår ikke hvorfor den ene døren glir opp hele tiden. Jeg tenker det har en naturlig forklaring, men man kan jo begynne å lure. I huset til besteforeldrene mine er det et lite innebygd brødkott på loftet, med en skjur skyvelås man nesten må lirke på plass. Med jevne mellomrom står likevel den døra på gløtt på morgenen, har gjort det i alle år. Bestefar spøker med at det er onkelen hans ( forlengst avdød, før jeg ble født) som sniker etter nattmat, selv om det sikkert er minst 50 år siden de oppbevarte lefser og flatbrød der inne 😂 Anonymkode: 5b4e5...c0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå