Gå til innhold

Jeg har drømmemannen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har vært sammen med mannen min i 23 år. 
En fantastisk far for barna. Snill, romantisk, ansvarsfull, familiekjær, handyman, og er til å stole på. Pen og kjekk. 
Han vasker klær, lager middag, pusser opp, kjører barna dit de skal, henter, snill mot dyr og snill mot foreldrene sine, og mine. En fantastisk livspartner, bestevenn, kjæreste og ektemann. 
Jeg kunne ikke drømt om en bedre mann. 
Hvor jeg fant han? Møttes på dansegulvet på et discotek da vi var 22 år. 

Anonymkode: bf7a1...8d1

• Hjerte 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En fantastisk far for barna. Snill, romantisk, ansvarsfull, familiekjær, handyman, og er til å stole på. Pen og kjekk. 
Han vasker klær, lager middag, pusser opp, kjører barna dit de skal, henter, snill mot dyr og snill mot foreldrene sine, og mine. En fantastisk livspartner, bestevenn, kjæreste og ektemann. 

Høres dessverre trist ut at du da må poste dette 02:30 på en lørdags natt😞Hvorfor sover du ikke med din fantastiske mann? Soorry tror ikke på deg. Håper du har det bra. Godnatt😊

Anonymkode: 4b3f4...ec2

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tåpelig tråd.. høres ut som du kjeder vettet av deg🥱

Anonymkode: 248d3...6a1

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts har glemt regelen om at man kun kan skrive om ting som irriterer. 

/s

Endret av Meowmere
  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Meowmere skrev (9 minutter siden):

Ts har glemt regelen om at man kun kan skrive om ting som irriterer. 

/s

Nettopp! 
Det er mye slike tråder her inne, der folk klager og irriterer seg over partneren sin. 
Jeg er lykkelig med min mann, og det er få som tror at det går an. 
Vi har vært gjennom mye på de 23 årene vi også, med både graviditeter og et barn med kolikk som gjorde at vi var mer familien AS enn kjærester en periode. 
Men vil si vi har vært heldige også. 
Vi kjøpte enebolig samme året vi møttes, og det var jo dyrt den gangen, men i dag er boligen fire ganger høynet i verdi. 
Så vi sitter veldig godt i det, selv om vi tilsammen ikke tjener mer enn 1 mill i samlet inntekt. 
Å ha et godt fundament i ekteskapet og en solid trygghet er veldig godt. 
Eldste barnet bor på hybel og er 19, mens yngste bor hjemme noen år til. 
Det finnes folk på KG som er fornøyd med partneren sin, med familien sin og med livet sitt. 
Er det virkelig så uvanlig å være lykkelig med mannen sin? 

• Liker 3
  • Hjerte 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Tåpelig tråd.. høres ut som du kjeder vettet av deg🥱

Anonymkode: 248d3...6a1

Hva er tåpelig med å være fornøyd og glad i ekteskapet sitt? 
Hvorfor dette sinnet mot de som har en solskinnshistorie om det er ekteskap, karriere eller andre ting? 
Er folk her inne så på felgen at de tror det ikke går an å ha det bra? 
Er det mer spennende for deg om det dukket opp en tråd om noen som hadde det helt forferdelig i ekteskapet sitt? Hadde du følt deg mindre alene om å ha det kjipt da? 
spør av nysgjerrighet 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Høres dessverre trist ut at du da må poste dette 02:30 på en lørdags natt😞Hvorfor sover du ikke med din fantastiske mann? Soorry tror ikke på deg. Håper du har det bra. Godnatt😊

Kjenner du ingen rundt deg som har et godt ekteskap? 
Ligger faktisk ved siden av han, han snorker og sover mens jeg ligger faktisk våken og venter på ungdommen vår som er på vei hjem etter en festival med venner. Får ikke sove før hen er kommet i hus. 

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samme her, men 30 år sammen. (Og før jeg blir anklaget for noe: jeg er våken så tidlig fordi jeg er syk og hoster, får ikke sove). Det blir faktisk bare bedre og bedre.

Anonymkode: 6901a...849

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Min tanke er at hun kanskje sitter lykkelig ved siden av sin sovende mann og tenker disse tankene og følte et behov for å dele lykken med noen. 

Som oftest er man omgitt av folk som strever med noe, ofte i samlivet. Da føles det feil ut å dele lykken sin. Har ofte hatt det slik selv. 

Jeg er sammen med min mann på 17. året og har det akkurat likt som ts og kunne fint ha skrevet dette midt på natta. Tror så absolutt på henne!

Problemet er at her inne er det kun tillatt å klage, ikke dele noe positivt. Deler man noe positivt blir man alltid anklaget for å overdrive eller lyve. 

Kommentaren din bare beviser det. I tillegg viser du at du et nedlatende overfor henne ut fra måten du skriver på. Kan du ikke glede deg over andres lykke? 

Anonymkode: 45e91...c6f

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerdebatt/brukerforfølgelse, samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er også fornøyd med min mann! :D 

Bare 12 år sammen ennå, da. Men har store planer om å få det til å vare livet ut.

De fleste som skriver innlegg på kvinneguiden, skriver jo om ting de synes er problematiske på en eller annen måte, fordi de ønsker råd. Når man har det bra, trenger man ikke råd. Derfor framstår det jo som om "alle" har det dårlig og alt er negativt. Så det er jo fint med litt positivt innimellom ;) 

Anonymkode: ce65f...ffd

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er også veldig fornøyd med min mann. Jeg ville syntes han var dødskjedelig når jeg var i starten av 20 årene, men nå som jeg er voksen setter jeg så utrolig pris på at han er rolig, familieorientert, snill som dagen er lang og gjør alt for meg og barna. Og jeg er like "tøffel" tilbake, jeg gjør alt for han og barna. 

Anonymkode: 0f661...f86

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samme her. 22 år sammen. En mann som aldri har satt seg på sofaen om det er noe han kan gjøre for oss eller huset. Som kjører "byen rundt" for å finne det jeg vil ha om jeg er syk. Som alltid henter om jeg tar noen glass vin med venninner, slik at jeg slipper taxi en sen kveld. 

Anonymkode: db9a5...377

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor dette behovet for å pirke på at andre har det bra og er lykkelig? Unner du ikke andre lykke? Jeg synes innlegget til ts var veldig fint å lese jeg 😊 

Du derimot, virker bare sjalu... Har du ikke opplevd den type kjærlighet i livet ditt noen gang? 

Endret av Mardina
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du er fornøyd, ts.

Jeg har også en sånn mann og han er en velsignelse å være gift med. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Så nydelig!! ❤️

Min er også sånn... takknemlig hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syntes det er fint å lese tråder om de som er fornøyd å lykkelige med livet sitt også ❤️

Har også drømmen mannen som står på for at vi skal ha alt vi trenger. 

Som steller med barnet, vasker og ordner. Snekrer og skrur bil, selv om vi kjører Tesla.. Han kan alt. 

Er snill med sine foreldre og svigerforeldre. 

Anonymkode: f9d53...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...