Gå til innhold

Badehotell o.l?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ta med barna på noe morsomt til helgen. Vi elsker badeland, lekeland og fornøyelsesparker, men siden det er fem år mellom barna og jeg reiser med de alene denne gangen, så tror jeg det må bli badeland med hotellovernatting nå.

Får ikke kjørt karuseller med 11 åringen, mens 6 åringen står å venter alene. Eldste kjører alt, mens yngste er i den andre enden av skalaen. Han tør bare karusellene for de aller minste barna.

Har dere forslag til et hyggelig sted for oss? En natt på hotell (må ikke være rett ved der badelandet/lekelandet er, men i nærheten. 

Kan kjøre et par timer. Vi bor i Eidsvoll.

Anonymkode: 40e81...6f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med tusenfryd? Er ett hotell i nærheten der om jeg husker rett. 

Langesund og badehotell? Ikke så stort, eller noe mer enn badeland, men syns det er koselig der. 

Kanskje litt langt, men aquarama i Kristiansand og hotellet over er ganske bra. 

Anonymkode: ae685...cf8

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva med tusenfryd? Er ett hotell i nærheten der om jeg husker rett. 

Langesund og badehotell? Ikke så stort, eller noe mer enn badeland, men syns det er koselig der. 

Kanskje litt langt, men aquarama i Kristiansand og hotellet over er ganske bra. 

Anonymkode: ae685...cf8

Støtter Langesund og det hotellet som ligger ved badeanlegget. Der har vi vært med familie og der trivdes vi godt for to dager ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...