Gå til innhold

Mannen maser om sex men gir meg ingenting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen gir meg ingen romantikk, ingen kyss og klem, ingen hengivenhet, ingen oppmerksomhet og nesten ingen samtaler. Han er sur for at jeg ikke vil ha sex, men jeg har mistet så lysten etter at det føles helt avkuttet emosjonelt.
Jeg føler meg lite respektert, han kommer ofte med småsure kommentarer. Det at vi aldri prater, og at han aldri viser noe form for omsorg for meg gjør at jeg mister helt lysten
Så nå er vi i en evig sirkel der han er sur for at han ikke får sex, og der jeg ikke kan ha sex med noen som ikke gir meg noe...

Noen råd? 

Anonymkode: 6a2fe...233

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva sier han når du tar det opp?

Anonymkode: 08986...d0b

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Mannen gir meg ingen romantikk, ingen kyss og klem, ingen hengivenhet, ingen oppmerksomhet og nesten ingen samtaler. Han er sur for at jeg ikke vil ha sex, men jeg har mistet så lysten etter at det føles helt avkuttet emosjonelt.
Jeg føler meg lite respektert, han kommer ofte med småsure kommentarer. Det at vi aldri prater, og at han aldri viser noe form for omsorg for meg gjør at jeg mister helt lysten
Så nå er vi i en evig sirkel der han er sur for at han ikke får sex, og der jeg ikke kan ha sex med noen som ikke gir meg noe...

Noen råd? 

Ja riv av plasteret og gå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt i samme situasjon. 😊 Bare at det er egentlig ikke kjæresten min, eller er forpliktet forhold om du vil.

Han har hjertet et annet sted💔 Og det er så typisk. Jeg har prøvd lenge å late som at jeg føler mindre enn jeg gjør, for det er så vondt at de ikke gjengjeldes. Så slipper jeg han heller ikke helt, for jeg er i en livskrise. Og det har vært litt fint å glemme krisen. Forelskelsen går ikke bort, og jeg pines i en evighet til nestegang jeg og han sees. Men han er ikke interessert lenger som tidligere. Han var det i starten bare, så da fungerer det ikke for meg.

Det er så typisk meg. Men ja, det jeg skulle si var at, følelsene gjengjeldes ikke, og jeg føler meg bare malplassert når jeg er med han. For jeg vil mer enn han, og det kjennes rart😔

Anonymkode: 4d6f8...16f

Skrevet

Virker som den ene må bryte isen her. Kanskje det ene fører med seg det andre. F.eks. hvis du har sex med ham, kanskje han begynner å gjøre de tingene du savner. Men det er ikke sikkert. Men det er bare en måte å finne det ut på

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Meg igjen.. Jeg har ingen råd. Jeg bare vet at det ikke er bra for meg å fortsette.. kanskje det er sånn for dete og, med mindre dere klarer å finne en løsning sammen. 

Anonymkode: 4d6f8...16f

AnonymBruker
Skrevet
anonym482 skrev (2 minutter siden):

Virker som den ene må bryte isen her. Kanskje det ene fører med seg det andre. F.eks. hvis du har sex med ham, kanskje han begynner å gjøre de tingene du savner. Men det er ikke sikkert. Men det er bare en måte å finne det ut på

Det er nesten det som må skje men da jeg var i lignende situasjon så endte det opp med å føles som en evig byttehandel og det hjalp ikke. Hvis det var en dag jeg ikke orket så fikk jeg beskjed om at jeg brøt avtalen. Det var veldig vanskelig å leve i et forhold på den måten og vi ble skilt. 

Anonymkode: 09852...930

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Noen råd? 

Har du fortalt ham hva du føler, og samtidig bør du prøve å forstå at det er frustrerende for ham å føle seg avvist. Fortell hverandre små ting dere begge kan gjøre for å bryte sirkelen. 

AnonymBruker
Skrevet
anonym482 skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg har prøvd å bryte isen flere ganger med å ha sex med han, men det føles hele tiden som en ting jeg gjør for at jeg skal få noe igjen.. Jeg trenger emosjonell nærhet for å få lyst på han, og til slutt blir det en slags byttehandel der jeg gjør det for å få noe, mens han gir meg bittelitt for å få sex.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Noen råd? 

Dette er bare en trolletråd inspirert av en annen tråd. 

Anonymkode: 1041d...486

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Noen råd? 

Hvorfor er du sammen med ham?

Anonymkode: f1dc1...cea

AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Dere har havnet i en ond spiral. Han forstår tydeligvis ikke at du trenger å bli møtt på det emosjonelle. Han tenker vel at så lenge dere har sex, så er det bekreftelse nok for han og deg. Prøv parterapi. 

Anonymkode: 3af57...56b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere har helt forskjellige behov for bekreftelse. 

Anonymkode: 8e574...cb6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...