AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #1 Skrevet 3. august 2024 Jeg savner omsorg, forståelse, støtte, klemmer, noe annet enn kun et raskt ligg. Kjenner på at jeg ikke får dekket behovene mine emosjonelt, og kjenner på et utrolig stort savn. Får du det du trenger fra partneren? Anonymkode: 6fb06...6e3 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #2 Skrevet 3. august 2024 Ja, det får jeg. Han elsker klemmer og kos, og å ligge inntil, også uten sex. Han hører på meg, og finner som oftest balanse mellom å forsvare meg og utfordre meg. I sommer har jeg vært frustrert fordi det ble lite tid til hverandre, men håper vi finner ut av det. Jeg vet han sliter med sine ting, for det har han delt. Anonymkode: d3329...a2d
Tantemor Skrevet 4. august 2024 #3 Skrevet 4. august 2024 Ja, med min nåværende kjæreste på 6 året har jeg all den nærhet, omsorg, forståelse, oppbacking, kjærlighet, sex og annen kos som jeg har manglet i alle tidligere forhold. Spesielt han jeg var gift med manglet det meste av dette. Nå er jeg fornøyd 🤩🥰
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #4 Skrevet 4. august 2024 Tantemor skrev (6 minutter siden): Ja, med min nåværende kjæreste på 6 året har jeg all den nærhet, omsorg, forståelse, oppbacking, kjærlighet, sex og annen kos som jeg har manglet i alle tidligere forhold. Spesielt han jeg var gift med manglet det meste av dette. Nå er jeg fornøyd 🤩🥰 Så flott med slike historier💝💝 Jeg har også en slik fantastisk kjæreste! Han er tryggheten i mitt liv. Jeg er hans alt og han beviser dette hver eneste dag i form av støtte,omsorg,klemmer,nærhet,ord,kommunikasjon og ser meg hele meg 100%. Han er en drøm jeg ikke trodde fantes😍😍😍 Eksen min var helvete som.fantes.... Anonymkode: 9ae92...2e1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #5 Skrevet 4. august 2024 Ja, kjenner meg godt igjen. Er til tider å snakke til veggen... Anonymkode: b37b3...1e3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #6 Skrevet 4. august 2024 100% fornøyd med mannen min etter 23 år sammen. både emosjonelt og fysisk. Hvorfor er du sammen med en mann som ikke gir deg kjærlighet, omsorg og resept? Hva gjorde at du falt for han? Anonymkode: 84ddd...032
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #8 Skrevet 4. august 2024 Nei det gjør jeg ikke per nå. Fyller opp kvoten med en annen mann itillegg, istedenfor. Anonymkode: 64185...efd
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #9 Skrevet 4. august 2024 Nei, jeg gjorde ikke det, så jeg gikk. Jeg savnet oppfølgingsspørsmål, og at han var interessert i meg og mitt, kort og godt et oppmerksomt engasjement. Han sa også ting som ikke var så fine. Glad for å være singel. Anonymkode: 478e3...bf8
PusheenPusheen Skrevet 4. august 2024 #10 Skrevet 4. august 2024 Ja. Jeg trenger mye rart, og han er veldig flink på å gi meg både space, gi meg kjærlighet, forståelse, holder kjeft og bare la meg få en utblåsning hvis jeg trenger det. Får gode klemmer og kyss hele tiden, han setter meg på plass hvis jeg går for langt, han hører på klagingen min, han sier ifra hvis det blir for mye. Alt i alt er han fin, og akkurat det jeg trenger.
Trolltunge Skrevet 4. august 2024 #11 Skrevet 4. august 2024 (endret) Ikke bestandig, men har blitt flinkere til å si tydelig hva jeg trenger av ham. Da får jeg det jeg trenger som regel. Han kan derimot ikke lese tanker, og det har jeg skjønt etterhvert. Jeg får ikke bestandig automatisk alt jeg trenger av ham, men får også mye mer enn jeg trenger av mye. Han prøver nemlig alltid å gi meg det jeg trenger, men siden vi er to ulike mennesker, har ulike kjærlighetsspråk, og han altså heller ikke leser tanker står det mye på meg å gi ham sjanse til å gi meg det jeg trenger. Det hender at han ikke er i stand til å gi meg det jeg trenger av ham, men det er ikke et ordinært problem. Ikke nå når jeg kommuniserer skikkelig, og har totalt droppet hinting og "bør forstå " tankegang. Endret 4. august 2024 av Trolltunge 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå