Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #1 Skrevet 18. februar 2006 Har disse stretch i seg? Utvider de seg mye?
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2006 #2 Skrevet 18. februar 2006 Jeg prøvde Maddox her om dagen, og den hadde i hvertfall ikke stretch i seg. Men jeg har en mistanke om at den vil utvide seg, pga. stoffet. Norma har jeg ikke prøvd.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #3 Skrevet 18. februar 2006 Er de fine på? Jeg har smale hofter, men litt kraftige lår.
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2006 #4 Skrevet 18. februar 2006 Er de fine på? Jeg har smale hofter, men litt kraftige lår. ← Jeg prøvde som sagt Maddox, og den var ganske fin på. Jeg har også smale hofter, men den satt bra. Men Lee er litt store i størrelsen, og 26, som jeg prøvde, var litt for stor. 25 hadde de ikke. Jeg endte til slutt opp med en Dieselbukse jeg hadde sett meg ut på forhånd. Men ingenting slår fargene til Lee, de er superfine, synes jeg.
Frida Frosk Skrevet 18. februar 2006 #5 Skrevet 18. februar 2006 Maddox har ikke stretch, men den utvider seg litt ja. Som i grunn alle olabukser gjør. Jeg har smale hofter (men ganske normale lår tror jeg), og den sitter bra på meg.
Gjest Tristessa Skrevet 18. februar 2006 #6 Skrevet 18. februar 2006 Min Maddox (gråsvart) har stretch i seg, det samme gjelder min svarte Norma. Liker Norma best, den sitter finere og er noe lavere på livet (tror jeg, den sitter i alle fall veldig fint over hoftene) og smalere i beina. Lee har de buksene som kler meg best, men de går ut en del dessverre. Kjøp den trangeste du klarer å dra på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå