AnonymBruker Skrevet 5. august #21 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 8.10): Hjelper dessverre ingenting. Tvert om. Eneste jeg har følt kan hjelpe er trange bukser med tjukt stoff som ikke har noe stretch i seg. Men det er veldig lite behagelig å gå med 😪 Anonymkode: 192f0...ff7 Slutt å klage og ha på deg skikkelige boxere. Anonymkode: 7f7a0...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #22 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 0.32): Litt stygt sagt, men er fyren mindre attraktiv, er det ikke så interessant (til og med litt ekkelt). Anonymkode: f56bd...bd6 Enig. Så da lurer vi jo alle på, ts, om du i tillegg til den enorme bulen også har et pent fjes? Anonymkode: 33087...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 5. august #23 Del Skrevet 5. august BobbySocks skrev (22 timer siden): Litt som BH-ene samfunnet forventer jentene går i. Du får enten trykke utstyret sammen eller la det stå til. Er ikke det en lit rar samenlinging? Menn sit underliv er vel lit mer følsomt en de fleste puper? Jeg synes i det minste (god) BH bare er behagelig... Forstår det kan være ubehagelig å bli beglod TS, men det er ikke dit ansvar om noen andre stirer på deg! De hat selv ansvar for å kontrollere hvor de ser. Så ikke tenkbdet er påtrengende på dem i det minste, du kan ikke moe mer for dette en kvinner med store bryter kan. Jeg vet ikke om det er noen trøst, men det trenger ikke nødvendigvis være sexuelt selv om damer stirer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #24 Del Skrevet 5. august Pippi Lotta skrev (3 timer siden): Er ikke det en lit rar samenlinging? Menn sit underliv er vel lit mer følsomt en de fleste puper? Jeg synes i det minste (god) BH bare er behagelig... Jeg har str 75I i BH, og har ikke funnet noen som er behagelig gjennom en hel arbeidsdag. Det må løftes og strammes en del for at jeg ikke skal føle at jeg slenger et par svære tunge mugger rundt på kontoret 🙈 Så ja, jeg har på meg tøy som er ganske ubehagelig for å tekkes resten av samfunnet. Og jeg får mange blikk, jeg ser jo det. Men for de fleste mener de ikke noe ekkelt med det, det er naturlig at blikket trekkes mot noe som er annerledes/uventet/fint/overraskende. Sånn er det bare, vi må bare prøve å ikke ta det personlig. Kan skjønne litt hvordan TS har det, men synes ikke voldsomt synd på ham... Det er slik for mange damer også, vi må bare leve med det dessverre. Anonymkode: 651dc...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #25 Del Skrevet 5. august Pippi Lotta skrev (3 timer siden): Er ikke det en lit rar samenlinging? Menn sit underliv er vel lit mer følsomt en de fleste puper? Jeg synes i det minste (god) BH bare er behagelig... Forstår det kan være ubehagelig å bli beglod TS, men det er ikke dit ansvar om noen andre stirer på deg! De hat selv ansvar for å kontrollere hvor de ser. Så ikke tenkbdet er påtrengende på dem i det minste, du kan ikke moe mer for dette en kvinner med store bryter kan. Jeg vet ikke om det er noen trøst, men det trenger ikke nødvendigvis være sexuelt selv om damer stirer. Takk for svar, tror det beste jeg kan gjøre er å prøve være mindre oppmerksom på dette 😊 Jeg kan jo også selvfølgelig ta meg selv i å miste oppmerksomheten et lite øyeblikk om jeg ser ei brystfager kvinne, for eksempel. Betyr jo ikke at jeg vemmes eller får noe seksuelle tanker av den grunn. Anonymkode: 192f0...ff7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #26 Del Skrevet 5. august Har ingen interesse av menns buler. Det er ikke det som tiltrekker. Tvert i mot heller. Så jeg bryr meg ikke… Anonymkode: cd9ff...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #27 Del Skrevet 5. august Jeg husker jeg som ung jomfru vandret inn på en klesbutikk der en fyr shoppet med dama si. Tilfeldigvis, eller det var så åpenbart at jeg nesten skvatt slik som til ts, så jeg en enorm bul i denne fyrens bukse, med en penis hengende ned på ene siden halvveis til låret. Tror dette skremte meg til å være jomfru et par år til. Skjønner det er et problem. Man er ikke vant til å se det og jo mer man tenker man ikke skal stirre jo vanskeligere er det å ikke stirre. Hva med å bruke lange cardigans eller jakker som dekker litt halvveis? Anonymkode: 6795c...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angry Man Skrevet 5. august #28 Del Skrevet 5. august Jeg kunne sikert stirret også og jeg er ikke kvinne. Hvis bulen er stor nok kunne jeg ha tenkt "Hva faen står han der med boner!!" og så hadde øynene fra tid til annen blitt trukket mot den mens jeg hadde ristet på hodet og flirt for meg selv. Og nei jeg er ikke gay. Vil ikke ha en penis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #29 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har str 75I i BH, og har ikke funnet noen som er behagelig gjennom en hel arbeidsdag. Det må løftes og strammes en del for at jeg ikke skal føle at jeg slenger et par svære tunge mugger rundt på kontoret 🙈 Hvorfor ikke? Det er jo det du har. Store mugger. Ikke stram de noe mer opp det de strammer seg selv. Det er jo bare juks. Anonymkode: 9db72...bbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #30 Del Skrevet 5. august Det er rart med menn her på KG, virker som nesten alle er over gjennomsnittet eller godt over. Var på et sex treff i København. Fikk meg en overaskelse, for det var ingen sammenheng med at de som var størst slapp, var de største når vi skulle ha sex. En fyr ved siden av meg syntes jeg først litt synd på fram til han fikk våknet liv i den. Gikk fra bitteliten til megastor. Anonymkode: f2fa3...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #31 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor ikke? Det er jo det du har. Store mugger. Ikke stram de noe mer opp det de strammer seg selv. Det er jo bare juks. Anonymkode: 9db72...bbf Haha, "ikke stram de mer opp enn de strammer seg selv" 😂 Tydelig at du ikke har store pupper. Det er ubehagelig det også. Skal jeg springe ned en trapp gjør det regelrett vondt uten god støtte. Så jeg må bare velge det minste av to onder. Anonymkode: 651dc...8a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #32 Del Skrevet 5. august Det er ikke sikkert de som stirrer tenker noe seksuelt med det nødvendigvis. Husker jeg hadde ei dame som lærer på ungdomsskolen som brukte sånne bukser som gjorde at hun fikk cameltoe. Selv om jeg er selv er dame og hetero var det litt vanskelig å ikke se den veien når hun stod rett foran meg. Anonymkode: d984d...8f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #33 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha, "ikke stram de mer opp enn de strammer seg selv" 😂 Tydelig at du ikke har store pupper. Det er ubehagelig det også. Skal jeg springe ned en trapp gjør det regelrett vondt uten god støtte. Så jeg må bare velge det minste av to onder. Anonymkode: 651dc...8a4 Ja og samtidig får damer kjeft og stygge blikk fra andre damer om brystne beveger seg for mye 🤷 Anonymkode: 7f7a0...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #34 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja og samtidig får damer kjeft og stygge blikk fra andre damer om brystne beveger seg for mye 🤷 Anonymkode: 7f7a0...85e Rart det der hvordan pupper får folk, både kvinner og menn, til å gå av skaftet. Anonymkode: 9a60a...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå