Gå til innhold

Føler meg beglodd, uønsket seksuell oppmerksomhet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lurer på om noen her opplever det samme. Har noen tips og råd om hva jeg kan gjøre. Både for å unngå situasjonen, samt hva gjøre i situasjonen.

Har nok litt uvanlig stor penis, men også stor pung. Dette gjør at pungen lager en slags støtte for penisen, og skaper en tydelig bul i buksa/shortsen som er nesten umulig å skjule.

Problemet er at jeg jobber i en bedrift som driver mye med undervisning og veiledning. Så jeg driver både med opplæring i klasserom samt en del forelesning.

Opplever ofte at kvinner ser mye på denne bulen min. Samme reaksjonen som går igjen nesten hver gang. De «skvetter» litt til når de først ser den, så prøver de holde øyekontakt med meg i undervisningen. Men ser jo at de ser rett ned på bulen med en gang jeg snur meg eller ser på noen andre. 

Syntes dette er ubehagelig. Ikke fordi bulen vises i seg selv, men ubehagelig å ikke vite hvorfor folk glor, hva de tenker når de glor, om de føler seg brydd og vemmes osv.

Er det noen som kjenner til dette? Og kvinner, har dere noen gang lagt merke til en bul på denne måten slik at dere bare må se? Blir dere brydd av dette, eller hva er greia?

Tusen takk for alle svar, lurer nesten på om jeg må vurdere be om andre arbeidsoppgaver pga dette handicapet 😢😭

Anonymkode: 192f0...ff7

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, jeg legger merke til slikt, og, ja, det er vanskelig å ikke glo. Er fyren i tillegg attraktiv, blir det enda mer forstyrrende. Er jo pinlig å bli fersket i å stirre, selvsagt. Litt stygt sagt, men er fyren mindre attraktiv, er det ikke så interessant (til og med litt ekkelt). 

Anonymkode: f56bd...bd6

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk vide dongeribukser kanskje der glidelåsen lager bul den og så man kan ha den som unnskyldning

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ja, jeg legger merke til slikt, og, ja, det er vanskelig å ikke glo. Er fyren i tillegg attraktiv, blir det enda mer forstyrrende. Er jo pinlig å bli fersket i å stirre, selvsagt. Litt stygt sagt, men er fyren mindre attraktiv, er det ikke så interessant (til og med litt ekkelt). 

Anonymkode: f56bd...bd6

Litt sånn som menn ser på brystpartiet til damer med store pupper? Klarer ikke la være å stirre og blir sett på som creeps som bare er opptatt av pupper? 

Om jeg hadde sett en mann med synlig bul så hadde jeg kanskje lagt merke til det og så ikke noe mer enn det. Jeg hadde sikkert bare tenkt "hm, stor?" og så ikke tenkt noe mer over det eller stirret. Og ikke hadde jeg tenkt at det var forskjell på om det satt på den eller den mannen. Bul er bul. 

Anonymkode: 9a60a...74f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ymse meninger skrev (6 timer siden):

Bruk vide dongeribukser kanskje der glidelåsen lager bul den og så man kan ha den som unnskyldning

Hjelper dessverre ingenting. Tvert om.

Eneste jeg har følt kan hjelpe er trange bukser med tjukt stoff som ikke har noe stretch i seg. Men det er veldig lite behagelig å gå med 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja om sånt er synlig, uvanlig stort osv så blir det et blikkfang som fanger oppmerksomheten et øyeblikk. Så Ja jeg kaster et blikk på dette området om det er veldig synlig. Men det samme gjør jeg om form fulle kvinner går kledd i trange jeans hvor alle detaljer av underlivet er synlig nedentil...(er kvinne selv). Men uten å stirre av høflighets grunner. Er ikke seksuelt interessert i andre kvinner av den grunn.  Kanskje en ide å bruke litt løs sittende bukser så store kjønnsorgan ikke tar bort oppmerksomheten om det som undervises ?

Anonymkode: 6bb8f...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strammere boksershorts? 

Ellers. Hev hodet. Vi er som vi er. Ikke mye å gjøre med. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finnes det ikke undertøy som er ekstra bra for dette? Jeg har jo d cup og om jeg har jentene på utstilling i en tynn genser blir det jo blikk. Men jeg kan jo bruke en bra bh. 

Anonymkode: 7f7a0...85e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du prøvd ulike bukser? Har registrert at noen bukser av en eller annen grunn fremhever "utstyret", så prøv litt ulike varianter, det er sikkert noen som har et snitt som skjuler/forminsker også.

Anonymkode: 417ca...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Lurer på om noen her opplever det samme. Har noen tips og råd om hva jeg kan gjøre. Både for å unngå situasjonen, samt hva gjøre i situasjonen.

Har nok litt uvanlig stor penis, men også stor pung. Dette gjør at pungen lager en slags støtte for penisen, og skaper en tydelig bul i buksa/shortsen som er nesten umulig å skjule.

Problemet er at jeg jobber i en bedrift som driver mye med undervisning og veiledning. Så jeg driver både med opplæring i klasserom samt en del forelesning.

Opplever ofte at kvinner ser mye på denne bulen min. Samme reaksjonen som går igjen nesten hver gang. De «skvetter» litt til når de først ser den, så prøver de holde øyekontakt med meg i undervisningen. Men ser jo at de ser rett ned på bulen med en gang jeg snur meg eller ser på noen andre. 

Syntes dette er ubehagelig. Ikke fordi bulen vises i seg selv, men ubehagelig å ikke vite hvorfor folk glor, hva de tenker når de glor, om de føler seg brydd og vemmes osv.

Er det noen som kjenner til dette? Og kvinner, har dere noen gang lagt merke til en bul på denne måten slik at dere bare må se? Blir dere brydd av dette, eller hva er greia?

Tusen takk for alle svar, lurer nesten på om jeg må vurdere be om andre arbeidsoppgaver pga dette handicapet 😢😭

Jeg har det, ja. Zet var en lærer på universitetet. Det var bare positivt, for å si det sånn 😅 men altså, jeg skjønner du kan bli selvbevisst. Kan du bruke en type bukser som gjør at det synes mindre?

Anonymkode: 11b91...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har det, ja. Zet var en lærer på universitetet. Det var bare positivt, for å si det sånn 😅 men altså, jeg skjønner du kan bli selvbevisst. Kan du bruke en type bukser som gjør at det synes mindre?

Anonymkode: 11b91...c7d

Men, hvorfor skriver dere at det er positivt?

Hva er positivt ved å få bulen til en mann direkte i synsfeltet sitt?

Hvis kvinner stort sett er nøytrale til det så gjør det heller meg ingenting, jeg er bare redd noen opplever det som påtrengende.

Også blir jeg jo litt brydd selv også, kanskje. Vanskelig å tolke signalene. Dette er jo også personer man tross alt har et visst forhold til.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Finnes det ikke undertøy som er ekstra bra for dette? Jeg har jo d cup og om jeg har jentene på utstilling i en tynn genser blir det jo blikk. Men jeg kan jo bruke en bra bh. 

Jeg har prøvd forskjellig undertøy. En løsning er å bruke litt trange boksere som presser ting litt sammen, men det er jo mildt sagt ubehagelig å gå med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor ts synes det er ubehagelig at de stirrer

Tja, ts får jo fortalt om det digre utstyret. Greit det en søndags morran.

Anonymkode: 99ab3...4a0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De damene som stirrer lengter etter stor kuk. Skjønner ikke hvorfor ts synes det er ubehagelig at de stirrer. Er jo et kompliment. 

Anonymkode: fe7ad...0e6

Det blir vel på samme måte som kvinner syns det kan være ubehagelig at menn stirrer på puppene deres. Menn vil sikkert si at det er et kompliment også. 

Jeg har blitt beglodd pga store pupper siden jeg var 16 og det er ikke noe særlig ok. Siden TS har lagt denne under seksualitet så føler han seg vel litt som "objektivisert" og han liker det jo ikke. Syns det er å undergrave TS sine følelser ved å si at det er vel greit å bli beglodd i skrittet. 

Har dessverre ikke noen tips til deg, TS. Eneste må være om du bruker store, lange gensere og skjorter, men det er kanskje ingen god løsning heller?

Anonymkode: 9a60a...74f

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke nødvendigvis seksuell oppmerksomhet, folk stirrer på rare neser eller amputerte armer også. Det er bare noe som er uvanlig.

Jeg vil tro at det blir litt mindre synlig hvis du bruker helt svarte bukser og lysere overdel, og eventuelt en jakke.

Anonymkode: a0bd1...b75

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har prøvd forskjellig undertøy. En løsning er å bruke litt trange boksere som presser ting litt sammen, men det er jo mildt sagt ubehagelig å gå med.

Litt som BH-ene samfunnet forventer jentene går i. Du får enten trykke utstyret sammen eller la det stå til.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De damene som stirrer lengter etter stor kuk. Skjønner ikke hvorfor ts synes det er ubehagelig at de stirrer. Er jo et kompliment. 

Det er hvertfall tydelig at du er en mann.

Anonymkode: 71549...2b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Griser som ikke klarer å se damer i øynene fordi de stirrer på brystene er ikke et kompliment, det er bare ekkelt. Og jeg kan forestille meg at TS også synes det samme. 

Jeg har en ganske bra rumpe (for de som liker små og stramme bakender), men jeg hater at folk stirrer på meg. Har opplevd at mannfolk i følge med hele familien sin snur seg etter meg og stirrer, mens de holder minstejenta si i hånda på tur. 

Kvalmt og kleint. 

Anonymkode: b6811...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg har litt dårlig selvkontroll, så mine øyne vandrer både hit og dit. Skjønner at det er irriterende. Men det er sånn du er skapt, så lenge den er dekket til er det ikke mer du kan gjøre. 

Endret av Tildy
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Sånn er det for kvinner og mtp bh. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...