AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Del Skrevet 3. august Jeg er i starten av 40-årene. Hatt ca 3 nære venner i mange år, men merker at jeg har sklidd lenger og lenger fra to av dem. De har fått mange barn og har familie, mens jeg har ett barn på deltid som er blitt ungdom. Vi har på en måte ikke så mye til felles lenger. Har alltid drømt om en familie, og mange barn. Men slik ble det ikke. . Synes det er så vanskelig å få venner, det har jeg alltid syntes. Dere andre som ikke er i familiebobla; hvprdan har dere fått venner? Eller hva gjør dere med venner? Anonymkode: 72d93...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Del Skrevet 3. august Venner har en ofte om har noe til felles med hverandre. Ellers er det vanskelig være venner om ikke har noe til felles. Kan et hjelpe å reise på tur sammen? Når er på tur blir en kjent og får en nærmere tilhørighet til hverandre Anonymkode: 964aa...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå