Gå til innhold

Kan man endre lokasjon/ sted på Happn slik som på Tinder når man er medlem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har betalt en måneds medlemsskap. Vil gjerne registere meg i en større by for større/ nytt utvalg (Det står i profilen min hvor jeg bor).  Hvordan gjør man det på Happn?

Singel

Anonymkode: a1bb7...d71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en dårlig idé å starte med en løgn. Selv om du får flere treff, er deg en grunn til at folk ønsker en partner som bor i nærheten da avstandsforhold ofte er vanskelig. 

Skrevet

Vet ikke. Kan du ikke ta en tur til den plassen og kikke på kartet?

AnonymBruker
Skrevet

Man kan søke utvide søket ja! Opptil 80 km om jeg ikke husker feil.

Anonymkode: 94bbf...f80

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (12 timer siden):

Det er en dårlig idé å starte med en løgn. Selv om du får flere treff, er deg en grunn til at folk ønsker en partner som bor i nærheten da avstandsforhold ofte er vanskelig. 

Jeg tror ikke du har lest teksten min ordentlig. Det står i bioen min hvor jeg bor (jeg har skrevet det sammen med interesser og hva jeg søker). Det er absolutt ikke noe jeg holder hemmelig, og det blir fort tema i samtalene for å spare min og den andres tid. Jeg prøver absolutt ikke å lure noen. Man kan ha på slike apper når man er på ferie eler reiser, blir de som matcher da lurt? På tinder kan man bytte lokasjon når man betaler, spørsmålet mitt er: hvordan gjøres det teknisk på Happn?

Anonymkode: a1bb7...d71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...