Gå til innhold

Klarsynte eller dere som kan legge kort: kommer det en forandring, eller vil livet mitt fortsette som dette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg lurer på om ting vil fortsette som de er nå spesielt innen kjærlighet, bolig og jobb. Jeg lurer litt på dette med  familie og vennskap også. Eller om jeg jeg har en eller flere forandringer i vente, i så fall hva slags forandringer? Svar så utdypende som du klarer.

Jeg setter pris på all hjelp, og blir takknemmelig om noen svarer.

Anonymkode: 96aad...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er helt ny på dette, men kjenner noe i høyre bein i energifeltet, har du hatt noe problemer med beina? 

På jobb har du kanskje kjørt deg litt inn i et spor av gamle rutiner. Det kommer en mulighet for et spennende prosjekt, men her må du være aktiv og på ballen for å få det for det er mange med i kampen om å bli med.

Har du barn? Jeg ser at du har en ung person i nær familierelasjon som du er svært glad i. Relasjonen holder seg stabil, men du må pleie den. Ikke vær redd for å forstyrre, inviter på hyggelige ting og gjerne noe så enkelt som filmkveld hjemme hvor dere kan få den gode samtalen. Denne personen fortsetter å være viktig i livet ditt.

Boligmessig ser jeg en leilighet. Den trenger oppussing og det kommer utgifter ifbm badet. Ta det med en gang det dukker opp, om du lar problemet vokse vil det føles litt uhåndterlig økonomisk.

Anonymkode: 6ebd3...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er helt ny på dette, men kjenner noe i høyre bein i energifeltet, har du hatt noe problemer med beina? 

På jobb har du kanskje kjørt deg litt inn i et spor av gamle rutiner. Det kommer en mulighet for et spennende prosjekt, men her må du være aktiv og på ballen for å få det for det er mange med i kampen om å bli med.

Har du barn? Jeg ser at du har en ung person i nær familierelasjon som du er svært glad i. Relasjonen holder seg stabil, men du må pleie den. Ikke vær redd for å forstyrre, inviter på hyggelige ting og gjerne noe så enkelt som filmkveld hjemme hvor dere kan få den gode samtalen. Denne personen fortsetter å være viktig i livet ditt.

Boligmessig ser jeg en leilighet. Den trenger oppussing og det kommer utgifter ifbm badet. Ta det med en gang det dukker opp, om du lar problemet vokse vil det føles litt uhåndterlig økonomisk.

Anonymkode: 6ebd3...90a

Takk for svar! Jeg har ikke noe problem med høyre ben eller andre steder i kroppen.  Jeg skal være obs på jobb og følge med om det er noe jeg har lyst og føler at jeg kan bidra med.  Det er en sånn person i livet mitt som du beskriver, ikke mitt barn, men jeg tar jenvlig initativ og i det siste har det ikke blitt noen treff, men jeg tenker at jeg viser i det miste at jeg er her og at jeg bryr meg 🙂

Jeg setter pris på at du tok deg tid til meg,og får du opp noe mer så send det gjerne min vei .

Ønsker deg en nydelig søndag.

Anonymkode: 96aad...690

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...