AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #1 Skrevet 3. august 2024 Hei! 53 52 år gammel dame her 😊 Jeg ble singel i 2017 etter et langt forhold uten kjærlighet. Jeg trodde det skulle bli enklere å finne seg en ny kjæreste enn det har vist seg. Har prøvd Tinder, Sukker med dårlige resultat. Jeg skremmer jo ikke vekk mannfolk akkurat. Ser brukbar ut, har en bra jobb osv. Hører stadig om folk som har funnet seg ny kjæreste, her sitter jeg og føler meg ensom. Hva i all verden er det jeg gjør galt? Jeg har lite lyst til å ende opp alene på mine voksne dager. Anonymkode: 2b92c...04b 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #2 Skrevet 3. august 2024 Er nok lettere å finne kjærlighet på nytt når man føler man hadde det fra før. Og når man ikke "leiter". Anonymkode: f15e7...f03 2
Flintis Skrevet 3. august 2024 #3 Skrevet 3. august 2024 Møter du noen da? Har du sex, eller drar du ting i langdrag? Leter du etter feil eller muligheter?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #4 Skrevet 3. august 2024 Tar du kontakt med menn da? Eller sitter du bare å venter på at de skal ta kontakt med deg? Anonymkode: 5a2c1...acb 11 1
Anonym11223344 Skrevet 3. august 2024 #5 Skrevet 3. august 2024 Ta gode bilder og vær en blid ja-person på chatten og i tlf.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #6 Skrevet 3. august 2024 Men tar ikke kontakt da det er blitt en fryktkultur. Vi risileker at alt vi foretar oss blir sett ned på. Du som kvinne må derfor steppe opp å ta initiativet. Anonymkode: e05ef...426 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #7 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei! 53 52 år gammel dame her 😊 Jeg ble singel i 2017 etter et langt forhold uten kjærlighet. Jeg trodde det skulle bli enklere å finne seg en ny kjæreste enn det har vist seg. Har prøvd Tinder, Sukker med dårlige resultat. Jeg skremmer jo ikke vekk mannfolk akkurat. Ser brukbar ut, har en bra jobb osv. Hører stadig om folk som har funnet seg ny kjæreste, her sitter jeg og føler meg ensom. Hva i all verden er det jeg gjør galt? Jeg har lite lyst til å ende opp alene på mine voksne dager. Anonymkode: 2b92c...04b 56 her og single på 15 året. Men nå er det mer eller mindre greit med singleliv for meg. Orker ikke samboerskap nå. Yngre elsker jo en løsning ig mulig å finne faktisk. Da jeg ikke syns noen menn i min alder er spes kjekk og attraktive lengre. Og menn på min alder ser etter yngre så da gjør jeg det samme. Anonymkode: abc5c...816 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #8 Skrevet 4. august 2024 Møter du menn andre steder enn online da? Min egen erfaring (som mann) er at det er mye bedre å møte folk i den virkelige verden. Da merker jeg med en gang om en kvinne har det spesielle ved seg, og slipper å bruke dager og uker på å skrive. Anonymkode: a5ce9...e0c 1 3
Traktor Skrevet 4. august 2024 #9 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei! 53 52 år gammel dame her 😊 Jeg ble singel i 2017 etter et langt forhold uten kjærlighet. Jeg trodde det skulle bli enklere å finne seg en ny kjæreste enn det har vist seg. Har prøvd Tinder, Sukker med dårlige resultat. Jeg skremmer jo ikke vekk mannfolk akkurat. Ser brukbar ut, har en bra jobb osv. Hører stadig om folk som har funnet seg ny kjæreste, her sitter jeg og føler meg ensom. Hva i all verden er det jeg gjør galt? Jeg har lite lyst til å ende opp alene på mine voksne dager. Anonymkode: 2b92c...04b Hvorfor tar ikke du kontakt selv med menn?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #10 Skrevet 4. august 2024 De gjør det hvis de vet du er singel og vil ha deg. Anonymkode: 091b6...2eb
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #11 Skrevet 4. august 2024 Lurt å ta kontakt med de du synes virker som fine menn sjøl. Det gjorde jeg, tok kontakt med de jeg hadde lyst til å snakke nærmere med, og da fant jeg meg en flott fyr etter et par-tre måneder. Trengte ikke en skokk med menn med rare holdninger, bare en fyr m gode verdier, ok utseende og flott personlighet og rett alder. Anonymkode: 96490...1a4 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #12 Skrevet 4. august 2024 Veldig leit å høre, TS. Men hva gjør du for å ha en god livskvalitet hos deg selv? Har du dine interesser som du trives med, passer du på kroppen din og helsa di, trives du på jobben din? Sprudlende og spennende mennesker er veldig mye mer spennende enn de som sitter stille med et litt monotont ansikt. Anonymkode: af117...b66
Hmmmmmm Skrevet 4. august 2024 #13 Skrevet 4. august 2024 Pris deg lykkelig for det. Ikke noe å hige etter 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #14 Skrevet 4. august 2024 Menn på den alderen er treige. Unntatt de gifte da, de gir gass. Anonymkode: 79340...b74 3
Seff Skrevet 4. august 2024 #15 Skrevet 4. august 2024 Hvor er det det stopper opp, da? Kommer du deg på date?
Fjellmannover190 Skrevet 4. august 2024 #16 Skrevet 4. august 2024 Som mann i midten av 40 årene, og som prater hyggelig med alle og nylig singel, så føles det litt kleint å ta opp dating i normale samtaler. I en uteliv-setting, så er det enklere. Men tror ikke dette er kun vårt ansvar, da som kategori "menn" 1
Chantielle Skrevet 4. august 2024 #17 Skrevet 4. august 2024 Ryddet for krenkende innhold,samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #18 Skrevet 4. august 2024 her er mange faktorer du må legge ut. Hvis du bor der det bor 1500 mennesker i en kommune. Da kjenner jo alle hverandre. Og var du gift i 20 år så tar jo ikke hvem som helst kontakt. Da er det du som faktisk må vise hva du ønsker, vil du virkelig ha ny kjærlighet, flørter du. At du har tatt kontakt på tinder er jo det jeg vil si en avsporing. Dessuten kjærlighet kommer når du minst forventer det. Hvem møter du i din hverdag, det viktigste. Hvem er du som person. Og ikke minst hvordan kler du. Og har du selvtillit. Og har du sett noen du kunne tenkt å bli kjent med? Vil du har en som 30-40 år? Vil du ha en som er eldre enn deg? Anonymkode: 9d0d1...751
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #19 Skrevet 4. august 2024 Jeg er 35 og singel på år 6. Jeg var lenge singel med vilje, fordi jeg ikke var klar for noe nytt etter ett dårlig forhold med psykisk og økonomisk vold fra partner. Når jeg ble klar igjen falt jeg for en fyr som ikke var intr tilbake. Siden har jeg ikke hatt hellet med meg. Føler at menn kun er ute etter sex, og at ingen er intr i ett forhold. Jeg har rett og slett gitt opp. Skjønner heller ikke hva jeg gjør galt, hvorfor alle andre rundt meg får kjærester mens jeg forblir singel år etter år. Fokusere på meg selv, er med venner og driver med hobbyene mine. Har ingen interesse av å kun funke til sex og ingenting annet. Har det helt greit alene, men savner jo en god armkrok på kveldene etter jobb Anonymkode: a7b4e...359 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #20 Skrevet 4. august 2024 Er du aktiv å tar kontakt da? Jeg som mann har sluttet å ta kontakt med damer, rett og slett fordi jeg sjelden får svar, da venter jeg heller til damene tar kontakt med meg, og ja det skjer ofte. Anonymkode: bb190...3e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå