KathrineS Skrevet 18. februar 2006 #1 Skrevet 18. februar 2006 Heisann! Dere har sikkert sett de... Baby-bodyer med tekst som " I love my dad" - "I love my mom" osv.... Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånne??
Furstina Skrevet 18. februar 2006 #4 Skrevet 18. februar 2006 Jag har sett dem på flera ställen, bland annat har Debenhams några som är snygga (fast det är ju i stockholm). Annars är det ju väldigt enkelt att med textilfärg skriva dit egen text om man köper en enfärgad body.
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2006 #5 Skrevet 18. februar 2006 (endret) Jeg har sett bodyer med I mom/dad på HM! Endret 18. februar 2006 av Kverula
mixci Skrevet 18. februar 2006 #6 Skrevet 18. februar 2006 Exit har noen søte ihvertfall.. Liker spesielt "If you think I'm cute, wait to you see my mom" eller noe sånt
Lillepusen Skrevet 18. februar 2006 #7 Skrevet 18. februar 2006 På denne nettsiden er det mange kule og søte bodyer og andre klær til de små!! (og masse til mamma`n og barnerommet også) http://www.bloomingmarvellous.co.uk/ Ellers hender det vel at de har sånne bodyer på vanlige klesforetninger...?
*Heidi* Skrevet 18. februar 2006 #8 Skrevet 18. februar 2006 På denne nettsiden er det mange kule og søte bodyer og andre klær til de små!! (og masse til mamma`n og barnerommet også) http://www.bloomingmarvellous.co.uk/ Ellers hender det vel at de har sånne bodyer på vanlige klesforetninger...? ← Hvordan er det å bestille fra disse, med toll osv, hva må jeg legge til i prisen liksom? Er helt grønn på sånne ting
Furstina Skrevet 18. februar 2006 #9 Skrevet 18. februar 2006 tråden rensad på utomsnack /Furstina (mod)
koldbruna Skrevet 18. februar 2006 #10 Skrevet 18. februar 2006 Har også sett slike på HM.Tror ikke de var så dyre heller.Rundt 100 lappen.
Murf Skrevet 19. februar 2006 #11 Skrevet 19. februar 2006 En amerikansk side som jeg har bestilt fra: Cafepress rask levering; jeg bestilte en fredag og det kom i posten på onsdagen etter!
mari Skrevet 20. februar 2006 #12 Skrevet 20. februar 2006 Artista i bogstadveien skal ha mange kule tskjorter (ikke vert på den, men den som var på byporten hadde dødskule!).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå