Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

jeg er godt gift med en snill og trofast mann (med glimt i øyet). Er 39 år, har mastergrad,  har 100 % fast jobb som jeg trives greitt i, 3 barn, eier hus og 2 biler sammen med mannen, bmi 20.5, trener 2-5 ganger i uka, liker å pynte meg, har mange venner, MEN; føler jeg mangler noe! Hva kan det være??? 

Anonymkode: a25f4...ac4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke innlegget.

I overskriften skriver du at du begynner å se eldre ut. Men i innlegget spør du hva du mangler?

Anonymkode: 2cae7...d4e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg forstår ikke innlegget.

I overskriften skriver du at du begynner å se eldre ut. Men i innlegget spør du hva du mangler?

Beklager! Dårlig formulert kanskje. Jeg burde typisk være fornøyd, men begynner å føle på at jeg eldes- og at jeg kjenner på noe som «er dette alt»? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, evnen til å leve godt med det du har? Jeg kan beskrive meg omtrent som du gjør, men jeg kjenner jevnlig på en dyp takknemlighet for at livet er som det er, og er vel det jeg vil kalle for en tilfreds person.

Så kanskje du trenger hjelp til å endre tankesett? Eller sette deg noen nye mål som kan være motiverende og gi glede?

Anonymkode: 1510e...677

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Beklager! Dårlig formulert kanskje. Jeg burde typisk være fornøyd, men begynner å føle på at jeg eldes- og at jeg kjenner på noe som «er dette alt»? 

Har du noen interesser eller hobbyer som gir deg mening?

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som det er en midtlivskrise på gang.. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du savner å jobbe hardt for alt men nå som du har det trenger du å strekke deg etter noe nytt? Det er ikke feil det, men det er ikke det samme som å ikke vøre fornøyd eller at noe mangler. Definer det for deg selv. At noe mangler er ikke helt det du kjenner kanskje? 

Eller føler du at det har noe med utseende å gjøre? Jeg er 37 og jeg kjenner litt på en liten panikk nå som jeg virkelig merker at ting skjer. Man merker at man er dødelig, og vil bruke tiden godt. Når man er ung tenker man ikke sånn. 

Litt tankespinn fra meg da. Kanskje ble det litt tullete 😄

Anonymkode: e0681...955

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er midtlivsrekneskapet som innhenter deg. Nå har du gjort det meste som er forventer av deg i livet; hus, bil, barn, utdanning, jobb osv - så hva nå? Det er ikke mer å strekke seg etter, bare pensjon…. 

Anonymkode: b2613...835

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, det er «alt»

Hva mer skulle du ønske at du hadde? 

Anonymkode: ffc9d...e4a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei, dette er ikke alt.

Lista di inneholder ikke interessante hobbier eller frivillig arbeid, du skriver heller ikke hvilke ønsker og ambisjoner du har på jobb. 

Anonymkode: b0e77...b54

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Høres ut som 40 års krisa nærmer seg, slapp av det er ikke ille å bli 40 :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er midtlivskrisa. klassisk midtlivskrise panikk "er dette alt"  

Kansje det finnes noe nytt og fint du vil oppleve? kanshe du har en drøm? tenk på det, kansje det dukker opp noen ideer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg innimellom kjenner det sånn, bruker jeg å tenke på hvor mange i verden som er i krig og på flukt, og som aldri får mulighet til å leve et trygt og udramatisk liv sammen med dem de er glad i. Da blir jeg straks mer takknemlig for det jeg har!

Anonymkode: 8be69...c9d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Se mer utover er mitt tips. På det rundt deg. 

Anonymkode: 81b5b...fe2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...