Gå til innhold

Vil bare møtes hjemme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann, mulig jeg som overreagerer..

møtte en hyggelig fyr på kaffe og det var en koselig date.  Neste date ble jeg med han hjem hvor han laget enkel middag og serverte vin. Vi hadde sex og det var hyggelig.

vi har begge barn så ikke alltid lett å få til å treffes.. men vi møttes nå igjen. Han ville treffes hos seg, og han var rett på og ville ha sex.. hadde ikke forberedt noe mat eller noe.. men dro nå mens jeg tok en dusj å handler inn til å lage pizza.. Han vil at jeg blir over. Men når jeg har spurt om å finne på noe annet er han ikke så interessert i det.. bare henge hos han å ha mye sex.. 

Er det for tidlig av meg å tolke dette til at han kun vil ga sex? Han er 12 år eldre enn meg og ut av et forhold for et år siden men det har vært krevende siden det var han som dro når hun ikke ønsket.

Vil han bare ha sex?

Anonymkode: 1293c...d65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan fremmede på nett vite hva han vil? Ta det heller opp med ham hvis du er usikker.

Anonymkode: 4ecfc...46e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, han vil bare ha sex. Det lyser lang vei gjennom det du skriver

Anonymkode: 8f84f...91c

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvordan kan fremmede på nett vite hva han vil? Ta det heller opp med ham hvis du er usikker.

Anonymkode: 4ecfc...46e

Hun spør han om de skal finne på annet, men det nekter han. Det er veldig åpenbart hva intensjonene hans er. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Ganske sikker på at han bare er interessert i sex. 

• Liker 4
Skrevet

Hvis du er usikker og hvis han sier han vil ha mer, bare test det ut. Hvis du greier la være å ha sex da.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha sex. Skal se han kommer med unskyldninger om du ber han med på noe ute blant folk. 

Anonymkode: 015e5...d01

• Liker 3
Skrevet

Prøv å be han med ut på noe? Hvis han er avvisende tar du bare avstand, om dere ikke er ute etter det samme..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Heisann, mulig jeg som overreagerer..

møtte en hyggelig fyr på kaffe og det var en koselig date.  Neste date ble jeg med han hjem hvor han laget enkel middag og serverte vin. Vi hadde sex og det var hyggelig.

vi har begge barn så ikke alltid lett å få til å treffes.. men vi møttes nå igjen. Han ville treffes hos seg, og han var rett på og ville ha sex.. hadde ikke forberedt noe mat eller noe.. men dro nå mens jeg tok en dusj å handler inn til å lage pizza.. Han vil at jeg blir over. Men når jeg har spurt om å finne på noe annet er han ikke så interessert i det.. bare henge hos han å ha mye sex.. 

Er det for tidlig av meg å tolke dette til at han kun vil ga sex? Han er 12 år eldre enn meg og ut av et forhold for et år siden men det har vært krevende siden det var han som dro når hun ikke ønsket.

Vil han bare ha sex?

Haha, hva trodde du egentlig ? Dette er selve inkarnasjonen på kvinner som er så desperate etter forhold at de ligger med folk før de vet hvem de er 😆

Anonymkode: 625b2...a4b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha, hva trodde du egentlig ? Dette er selve inkarnasjonen på kvinner som er så desperate etter forhold at de ligger med folk før de vet hvem de er 😆

Jeg er enig. Det er mye bedre å holde seg unna menn 🙂 det er ikke verdt bryderiet. Menn nå om dagen er bare søppel 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enkelt å få servert gratis til sin dør det han ellers må på byen og betale for. Dette vet du jo selv svaret på, siden du spør på nett. 

Anonymkode: 458ba...358

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trives aller best hjemme eller hos venner selv, så vil mye heller det enn å finne på så mye og å måtte ordne meg ekstra ved å dra ut. Så det MÅ jo ikke være at det kun handler om sex, sex kan man jo ha etter en utedate også. Men slapt at han ikke hadde ordnet i stand noe som helst.

Du må spørre for å vite hva det handler om, og så er det jo greit å ha mest treff hos hverandre, men krev også at dere finner på litt annet, noe lavterskel som kafé eller en gåtur med medbrakt niste?

Anonymkode: 8f7c9...987

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg trives aller best hjemme eller hos venner selv, så vil mye heller det enn å finne på så mye og å måtte ordne meg ekstra ved å dra ut. Så det MÅ jo ikke være at det kun handler om sex, sex kan man jo ha etter en utedate også. Men slapt at han ikke hadde ordnet i stand noe som helst.

Du må spørre for å vite hva det handler om, og så er det jo greit å ha mest treff hos hverandre, men krev også at dere finner på litt annet, noe lavterskel som kafé eller en gåtur med medbrakt niste?

Han vil henge inne og ha mye sex. Hun har jo allerede prøvde å foreslå og gjøre noe annet som han har avvist. Det er jo veldig åpenbart hva dette handler om. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Deres tredje ‘date’ var egentlig en ‘booty call’.

Han hadde ikke planlagt noen date.

Han ringte deg for sex, og for letthets skyld for ham - sex levert på døra hjemme, så praktisk for ham.

Ingen mann som er oppriktig interessert  behandler damen han er betatt av slik.

Anonymkode: 2f3fb...fe2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Han vil at jeg blir over. Men når jeg har spurt om å finne på noe annet er han ikke så interessert i det.. bare henge hos han å ha mye sex.. 

Vil han bare ha sex?

Ja, han er kun ute etter sex. Av den lettvindte typen som du har gjort tilgjengelig for han.

Anonymkode: ccd62...3ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du drar på hjemme date på date 2 og har sex så godtar du å starte en sex greie fremfor et seriøst forhold. På date 3 burde du ha gått viss du ikke selv ønsker en situasionship basert på sex.

Han synes det er lettvint at du kommer og gir han sex så forstår godt at dette er lukrativt for han.

Anonymkode: 8c89c...188

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Update! TS her..

Han er midt i en flytteprosess og må kjøpe inn alt av møbler og ting nesten, henge opp lamper osv så han har nok bare hatt mye å gjøre og litt stressa.. 

Han ville på kvelden bare se en film sammen han masserte føttene mine og det var veldig koselig. 
Han Ville jeg skulle overnatte, laget frokost til meg, ville kjøre meg hjem neste dag og jeg bor 50 min unna. 
ringte meg på kvelden for å prate og ville ta meg med ut på «en ordentlig date» som han sa;) og det har vi avtalt, middag og stand up. 

Så jeg tror nok jeg var litt for rask til å tvile og dømme:)

Hilsen TS. 

• Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

S.E.X. Kun det. Enkelt.

Anonymkode: a42ea...313

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 11.42):

Enig i dette.

Anonymkode: ad6bd...0c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Update! TS her..

Han er midt i en flytteprosess og må kjøpe inn alt av møbler og ting nesten, henge opp lamper osv så han har nok bare hatt mye å gjøre og litt stressa.. 

Han ville på kvelden bare se en film sammen han masserte føttene mine og det var veldig koselig. 
Han Ville jeg skulle overnatte, laget frokost til meg, ville kjøre meg hjem neste dag og jeg bor 50 min unna. 
ringte meg på kvelden for å prate og ville ta meg med ut på «en ordentlig date» som han sa;) og det har vi avtalt, middag og stand up. 

Så jeg tror nok jeg var litt for rask til å tvile og dømme:)

Hilsen TS. 

Evt han forteller deg det du vil høre, slik at sextilgangen opprettholdes 😘

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...