Gå til innhold

Er Keeg personlighet tiltrekkende?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja, hva tenker folk om de med Keeg personlighet?

Om du ikke er kjent med uttrykket, så er det visstnok det motsatte av Geek, Keeg baklengs.

En som er kjent for å være Keeg i linken under. Tror han er Keeg, men så legger han på en del ekstra for å spille personligheten fult ut.

https://www.tiktok.com/@groggymenn2/video/7318422291577113889?is_from_webapp=1&sender_device=pc

Anonymkode: 128db...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Haha, keeg må det være 15 år siden jeg har hørt. Morsomt gjenhør med uttrykket.

Han i lenken er jo ren humor, da, selv om det er godt mulig han er en typisk vestkantgutt i bunn også.

Jeg har ikke noe forhold til "keeg personlighet", siden jeg bare har hørt uttrykket brukt ironisk i voksen alder. Men jevnt over synes jeg at påstått eplekjekke, striglede vestkantfolk vanligvis er bedre enn sitt rykte hvis man kommer i prat.

Anonymkode: 4e0c3...6f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er uattraktivt med alle som prøver å være noe de ikke er. Alle som har noe eget å komme med, har noe som er spesielt og genuint ved seg, og DET er attraktivt.

Det er interessant med mennesker som er opptatt av noe, og dette noe må være noe annet enn seg selv og hvordan man fremstår.

Anonymkode: 29b8f...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ikke bare et annet ord for soss?

Anonymkode: b6b3f...ef4

Er jo ingen offisielle beskrivelser av hverken Keeg eller soss i ordboka.

Kort fortalt vil jeg si sossen er litt mer classy og lavmælt, kanskje litt arrogant på en indirekte måte, mens keeg er litt mer brautete og høylydt?

Anonymkode: 128db...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...