AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #1 Skrevet 3. august 2024 Har nettopp begynt å prøve på baby nummer tre og ammer fortsatt nummer to på kveld/natt. Jeg skal ha mensen (eller forhåpentligvis ikke) om tre dager, men de siste dagene har jeg blitt så kvalm når jeg har ammet henne. Er det noen andre som har opplevd dette, at dere ble kvalme ved amming når dere var gravide? Anonymkode: 33ac5...2f4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #3 Skrevet 3. august 2024 Jepp. Fikk i tillegg skikkelige aversjoner mot amming da det gjordeså inni h**** vondt etter hvert og førstemann aldri kunne bli ferdig. Men var veldig enkelt å få nestemann i gang med amminga. Anonymkode: a0316...5c9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #4 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jepp. Fikk i tillegg skikkelige aversjoner mot amming da det gjordeså inni h**** vondt etter hvert og førstemann aldri kunne bli ferdig. Men var veldig enkelt å få nestemann i gang med amminga. Anonymkode: a0316...5c9 Huffda, det hørtes ikke bra ut! Husker du når det startet? Ts Anonymkode: 33ac5...2f4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #5 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Huffda, det hørtes ikke bra ut! Husker du når det startet? Ts Anonymkode: 33ac5...2f4 Rundt 6 måneder tror jeg Anonymkode: a0316...5c9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #6 Skrevet 3. august 2024 Ble ikke kvalm, men fikk stikkende smerter i brystvortene så ammingen ble avsluttet temmelig kjapt. Anonymkode: 47f95...e8f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #7 Skrevet 3. august 2024 Ammet de 3 første mnd av denne graviditeten og det var ganske ubehagelig på slutten. Ble sår. Var også småkvalm denne graviditeten, noe jeg ikke var med nr 1, Men vet ikke om det er noen sammenheng. Min bestemte seg bare for at hun var ferdig med og amme. Jordmor mente at det kunne hende at det var fordi melken smaker annerledes når man er gravid. Anonymkode: 671df...aa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå