AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #1 Skrevet 3. august 2024 Hvordan vil reagere på at en mann dere liker er rik (typ 100m+), er det litt rødt flagg (f.eks utroskapsrisiko osv) eller er det bare bonus fordi man kan bo i et større hus og dra på mer spennende ferier? Anonymkode: aabf5...72d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #2 Skrevet 3. august 2024 Du tenker at alle rike menn er like? Anonymkode: 909b7...442 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #4 Skrevet 3. august 2024 Bare fordi de er rike? Nei Danny DeVito er rik, men stygg som juling Anonymkode: 45f2b...25a 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #5 Skrevet 3. august 2024 Eneste som er gjelder er at de kan betale regningene sine, klare seg selv økonomisk. Har aldri gått etter en mann pga pengene. Forstår ikke den egentlig. Anonymkode: c2c10...e36 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #6 Skrevet 3. august 2024 Faktum at du liker rike men er omvent proporsjonal til din IQ. Anonymkode: b34d3...073
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #7 Skrevet 3. august 2024 Attraktivt om han ikke var opptatt av stort hus og dyr ferie, men heller investerte pengene og ga til veldedighet. Anonymkode: 1210c...e7e 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #8 Skrevet 3. august 2024 En mann er attraktiv av helt andre grunner enn penger. Hans verdier og måten han velger å behandle menneskene rundt seg er mye viktigere enn stort hus, yacht og privatfly til Maldivene. Samtidig ønsker jeg en partner som klarer seg godt økonomisk. Det vil si mann i jobb som klarer å betjene sine utgifter og ha igjen penger til sparing kos og bittelitt sløs. En normal økonomi og god økonomisk sans uten å være gnien. Anonymkode: 6756b...024 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #9 Skrevet 3. august 2024 Hadde helt klart vært dealbreaker for meg hvis jeg oppdaget at han var god for 100 mill. Tenker Exit-typer og mennesker som er blottet for empati og forståelse av verden. Orden på økonomien, ja. Rik, absolutt nei. Anonymkode: cc2df...802 4
Lidhun Skrevet 3. august 2024 #10 Skrevet 3. august 2024 Så lenge de har en ordnet økonomi, har jeg overhodet ikke noe ønske eller behov for å skulle finne en som er rik. Det er greit at de har så de klarer seg selv, men ingen behov for at de skal ha i overflod nei. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #11 Skrevet 4. august 2024 Her var det mange som spiller « penger betyr ikke noe» ute i den virkelige verden går veldig mange damer etter penger og menn med høy status .. slutt å lyve. hilsen kvinne Anonymkode: b80a8...1f2 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #12 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Her var det mange som spiller « penger betyr ikke noe» ute i den virkelige verden går veldig mange damer etter penger og menn med høy status .. slutt å lyve. hilsen kvinne Anonymkode: b80a8...1f2 Her tror jeg du forveksler kvinner med golddiggers. Anonymkode: e0082...0c2 2 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #13 Skrevet 4. august 2024 Ikke spør kvinner om deres preferanser. De er ikke klar over de selv. Følelser er styrt av underbevisstheten og det er den son sorterer ut mennene basert på status. Det er ikke det at mannen er rik i seg selv som er attraktivt, men hvordan det gir utslag i hans status. De vil ikke synes en lite pen, asosial regnskapsfører som har vært sparsommelig og flink til å investere er spesielt attraktiv. Golddiggers vil gå etter han, men de er blant fåtallet. Anonymkode: b8b5b...3b6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #14 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her var det mange som spiller « penger betyr ikke noe» ute i den virkelige verden går veldig mange damer etter penger og menn med høy status .. slutt å lyve. hilsen kvinne Anonymkode: b80a8...1f2 I den virkelige verden dater jeg en mann med fagbrev, som må jobbe veldig mange timer for å komme opp i ca. min årslønn som lektor med tillegg. Han har ikke et "kult" fagbrev som brannmann heller, han jobber med folk som ikke kan ta vare på seg selv. Anonymkode: 1210c...e7e 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #15 Skrevet 4. august 2024 Ikke attraktivt, jeg er nødt til å føle at jeg bidrar ca 50/50 i forholdet, også økonomisk. Ideelt sett bør han tjene ca det samme som meg pluss/minus et par hundre tusen. Anonymkode: 9e47c...e21
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #16 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Her var det mange som spiller « penger betyr ikke noe» ute i den virkelige verden går veldig mange damer etter penger og menn med høy status .. slutt å lyve. hilsen kvinne Anonymkode: b80a8...1f2 Hvis du beveger deg rundt i Norges land der middel- og arbeiderklassen oppholder seg så finner du ikke mange som har status og penger som kriterie for partner nei. At kvinner som gruppe også kan vurdere en mann som mer attraktiv basert på slike kriterier, i tillegg til utseende, personlighet osv, betyr ikke at ikke det enorme flertallet søker en likeverdig make. Anonymkode: 9e47c...e21 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #17 Skrevet 4. august 2024 Utseendet og personligheten er jo viktigst, mye penger er likevel et pluss. Anonymkode: 26ca1...f29
Trolltunge Skrevet 4. august 2024 #18 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Her var det mange som spiller « penger betyr ikke noe» ute i den virkelige verden går veldig mange damer etter penger og menn med høy status .. slutt å lyve. hilsen kvinne Anonymkode: b80a8...1f2 Nå er nå faktisk en del av oss kvinner så stolte at vi ikke har lyst til å være pynt på armen til en rik mann, men tiltales av tanken på å bygge et liv sammen og bidra likt angående det. Å ha nådd mål sammen. At det finnes golddiggere blant kvinner benektes ikke selv om slikt ikke tiltaler alle av oss. Personlig styrte jeg unna menn som hadde betydelig bedre økonomi enn meg. Det tiltalte meg ikke å være veldig økonomisk underdog. Jeg er for stolt til slikt. Følte det svært ubehagelig. 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #19 Skrevet 4. august 2024 Penger er veldig viktig. Jeg vil ha en mann som setter pris på mine egenskaper og ønsker , og jeg vil forsørges i gjengjeld og ha en liten inntekt/jobb. Han må selvfølgelig være generøs og kjærlig, omsorgsfull og grensesettende. Og veldig god seksuelt og fysisk vent litt… Aah jeg har det slik 🙃 Anonymkode: 65125...dc9
knooters Skrevet 4. august 2024 #20 Skrevet 4. august 2024 Tok ikke lange stunden før incelretorikken med "status" og "kvinner sier en ting og gjør noe annet" dukket opp. Hvor har man det fra at kvinner "går etter status"? Tror dere idioter at kvinner sitter og har skrytefest om hva datene deres tjener, hvor stor bil de har og så videre og at den som har mest av dette liksom får masse ekstra stjerner i boken? It makes no sense whatsoever. Det som derimot GIR mening, og som er det en ser i praksis, er at det er et minstemål som er godt nok og at det fort blir diminishing returns utover det. Men, det samme gjelder jo menn - det er jo uten tvil en fordel for single menn om dama de går etter har grei økonomi så en ikke trenger forsørge to stykker på en industriarbeiderlønn. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå