Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre? Han 25 jeg 44, sex eller seriøst forhold?

Mach-E

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Han ber deg gang på gang om å la han være i fred. Skjerp deg, oppfør deg og la han være i fred. Det er ikke en lek, men en person som er tydelig på at han ikke ønsker noe som helst med deg å gjøre noen gang igjen. Jo mer du trakasserer han (som er det du gjør), jo mer kommer han til å hate deg. 

Anonymkode: 17765...3a6

Det er ikke at jeg trakasserer ham, han som ville komme til meg selv og sa at han ville bare jeg skal ha det godt. Så har jo jeg følelser da…💕 Har tenkt på ham hver dag og var faktisk vondt for meg og🥹

Endret av Mach-E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, Mach-E said:

Det er ikke at jeg trakasserer ham, han som ville komme til meg selv og sa at han ville bare jeg skal ha det godt. Så har jo jeg følelser da…💕 Har tenkt på ham hver dag og var faktisk vondt for meg og🥹

Ikke hans problem at du har det vondt. Han ber deg om å la han være i fred, og da gjør du det. Skjerp deg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ikke hans problem at du har det vondt. Han ber deg om å la han være i fred, og da gjør du det. Skjerp deg. 

Enig. Jeg må ikke skjerpe meg, men jeg bare orker ikke å ha det vondt inni meg lenger, følte som kjærlighetssorg for meg💔 Og fikk masse fysiske reaksjoner. Gikk på jobb hverdag og trener, holder meg opptatt med mine barn som snart er voksne♥️. Også mine gamle foreldrer som trenger meg og♥️. Det verste er vel når det er natt, kjennes som tap av en jeg er blitt så glad i , følelsene kommer snikende. Etter et langt forhold med eksen, så har jeg faktisk ikke datet ordentlig på syv år! Kjærlighetssorg💔vil jeg helst ikke ha men……  Hvis det er ment slik så gir jeg slipp bare håper at han har det bra med seg selv og andre han er glad i ♥️. Takk for ditt innlegg🫶🙏

Endret av Mach-E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Så ble jeg jo så tilknyttet til ham pga sex kyssing og fine ord da …… Hadde det bare vært rent sex, uten alt annet så hadde det ikke vært så vanskelig. Men jeg blir jo ikke med på sex hvis det ikke er romantisk for meg heller da…….Så bare skylder på meg selv, lot meg lure og leke med ilden , så brent meg selv 🔥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I et hav av mannfolk er de nærmere 60 så skuffende lite modne at det åpnet øynene mine for de nærmere 20. Jeg er på TS alder og klar til å slå meg ned.

Jeg må bare si at jeg anser aldersforskjell til å være det minste problemet her. Varierende grader av voksne og rotete mennesker skal slippe ugyldig sosial fordømmelse på grunn av aldersforskjell.

Men om noen ber meg om å la de være i fred og ikke kontakte de, følger jeg den oppfordringa. Det synes jeg er et godt råd siden jeg selv har vært utsatt for uønsket oppmerksomhet noen ganger.

Anonymkode: 109d9...ca8

Enig , egentlig hvis man henger seg etter aldersforskjell er man bare trangsynt og gammeldags. Da jeg sa at vi to ikke kunne bli sammen pga aldersforskjell , så sa han at det var greit for ham. Også sa han at jeg burde bare ta det som det kommer. Han er en rolig og avslappende person👍♥️. Men den kvelden bestemte meg for å avslutte med ham og sa det var for hans framtid♥️. Han løpte vekk fra meg, og tre dager etter så angret jeg meg, ville ikke såre ham. Så får han ta denne avgjørelsen selv da ♥️ Uansett er jeg eldst og bør jo kunne gå greit for meg etterhvert. Jeg tenker at verre hvis han blir såret av meg , så ung som 25 …….Må han leve lykkelig alle sine dager 🫶🫶🫶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han ber deg gang på gang om å la han være i fred. Skjerp deg, oppfør deg og la han være i fred. Det er ikke en lek, men en person som er tydelig på at han ikke ønsker noe som helst med deg å gjøre noen gang igjen. Jo mer du trakasserer han (som er det du gjør), jo mer kommer han til å hate deg. 

Skjønner det , bare hvorfor ville han ha sex med meg da???♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Herregud, er du virkelig 44 år? Han har visst deg gang på gang at han er ikke interessert i deg. Noen menn kan pule over alt som har puls, og det er jo nettopp det du har vært her, en å tømme seg i da han var kåt og ikke hadde andre alternativer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Herregud, er du virkelig 44 år? Han har visst deg gang på gang at han er ikke interessert i deg. Noen menn kan pule over alt som har puls, og det er jo nettopp det du har vært her, en å tømme seg i da han var kåt og ikke hadde andre alternativer.

Jeg må ha sex med en jeg er forelsket i. Kanskje for naiv men slik er jeg. Ja 44 , med et langt ekteskap siden jeg var 25. 

Endret av Mach-E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Trodde at han var også som meg. Hvis han er en slik man da vil jeg ikke bry meg om ham mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg må ha sex med en jeg er forelsket i. 

Men fordi at du er sånn så betyr det ikke at andre ser på det på samme måten. Han har visst deg klart og tydelig at han ikke er interessert i deg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mach-E skrev (11 minutter siden):

Fordi du var tilgjengelig. Du suger jo 😛 

Anonymkode: c6e9a...ec4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men fordi at du er sånn så betyr det ikke at andre ser på det på samme måten. Han har visst deg klart og tydelig at han ikke er interessert i deg

Ja, nå ett år har gått, virker det slik som du skrev. Men jeg hadde følelser om at han var veldig interessert helt til vi slo opp. Da er det jeg som er dum da. Må nesten le av meg selv 🙃Men så dum skal jeg ikke være neste gang 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kunne vært mora hans,det er ingen fremtid i så mye yngere.La gutten være i fred nå.

Anonymkode: f9a4f...f0c

Enig !   Dere gamle kjerringer er så naive at det er nesten rørende, dere er lettpulte rett og slett. Enkel tilgang på kravløs sex med kåte damer.

Vet du hva som er likheten mellom modne damer og hundelort ?  Begge er lettere å plukke opp, jo eldre de er.  😁

Anonymkode: b1d9c...7a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig !   Dere gamle kjerringer er så naive at det er nesten rørende, dere er lettpulte rett og slett. Enkel tilgang på kravløs sex med kåte damer.

Vet du hva som er likheten mellom modne damer og hundelort ?  Begge er lettere å plukke opp, jo eldre de er.  😁

Anonymkode: b1d9c...7a3

Hvis det bare er sex det handler om, så har vi heldigvis mange å velge mellom da, må være høy slank hardtarbeidende ha respekt for alle…. Kriterier er mange. Det er uansett aldri din tur, for du virker som en tulling, og drittunge må jeg nesten si. Trenger du en smokk eller en bleie for at det ikke renner dritt ut fra munnen din? Hvor er mora di forresten ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mach-E skrev (4 timer siden):

Tror at vi er forvirret begge to.

Holdt på i ett år, chattet ca.to måneder før møtet hjemme hos meg, vin stearinlys samtale og sex, natt og morgen sex. Så frokost. Var forelsket men trodde ikke på det.

Sex og hygge en måned etter. Så begynte allerede spørsmål om framtid, bosted og ønske om barn. Vi ble enige i å la det ligge og synke. Tre måneder etter, nytt møte , deilig sex og kyss, kjæresteaktig ting , armkrok  osv. 

Så dukket det spørsmål om andre sexpartnere og å bli eksklusiv. Vi droppet det igjen begge to. For han syntes at jeg stresset ham, og jeg likte ikke han har sex med andre.

Han tok kontakt igjen to måneder etter og ville komme til meg. Jeg var syk i to uker. Da droppet ham igjen og ble seriøst med en annen jente 22 år. Men to måneder etter det igjen, ble vi sammen og hadde en hyggelig stund, og så droppet jeg pga. aldrersforkjell for jeg følte meg så forelsket på ekte. 

Men jeg angret og tok kontakt igjen, men da bestemte han for at det ble slutt mellom oss. 

To måneder har gått, vi fortsatt sendte meldinger, jeg sa ifra hva jeg følte og han ba meg å slutte å kontakte ham. 

Jeg bør vel gå videre nå? Har vært hjerteknusende 💔 for jeg har vært støttende og veilende for ungdommen, og håpet jo på kjærlighet ♥️. Men det kun var sex sa han tilslutt fra hans side. Bør jeg tror på ham? For han sendte meg en sms midt på natta i går og sa at jeg ikke skal kontakte ham noe mer. 

For min del, jeg skjønner nå at det var fantastisk sex og hans ungdommelighet sjarmerer. Var vel med på denne barnslig leken hans, men ble selvsagt veldig tilfredsstilt og fornøyde☺️

Takk for råd og meninger 🙏

La det ligge han vil jo ikke ha en dame som er 19 år eldre enn han og som ikke kan gi han det han vil ha i livet. Det her var sex! La vær! Men. Sier mye for å få fitte og det er inn å høvle gamle damer fortiden men ikke noe seriøst med det, når en mann sier ikke kontakt meg da mener de det og er ferdig han er nok på ei ung snerten en alt 

Anonymkode: 98922...cff

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

La det ligge han vil jo ikke ha en dame som er 19 år eldre enn han og som ikke kan gi han det han vil ha i livet. Det her var sex! La vær! Men. Sier mye for å få fitte og det er inn å høvle gamle damer fortiden men ikke noe seriøst med det, når en mann sier ikke kontakt meg da mener de det og er ferdig han er nok på ei ung snerten en alt 

Anonymkode: 98922...cff

Helt enig! Da får jeg bare komme meg videre og se hvem den heldig blir neste man i køen. Bra tilgang  for  sex for oss eldre kvinner uansett for tiden, hang meg ikke med på dette markedet før nå😅 jeg. Takk for bra skrevet oppmuntrende innlegg!! 🙏🫶👍🤠

Endret av Mach-E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle som var innom🙏🫶!! Jeg har det mye mye bedre nå 😊Kommer endelig til å få en god nattesøvn håper jeg🌛 . Ønsker dere alle en superfin helg 👍💕!! Mange fine mennesker her inne👍♥️Både unge og eldre 🤩 Dere er fine alle sammen 🎖️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...