AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #1 Skrevet 3. august 2024 Skal til London i september! Lenge siden sist, så vil gjerne ha noen forslag Jeg liker/skal innom: Dame/interiør: Uniqo, Muji, Arket, Urban Outfitters, &other Stories, Bravissimo. Barn: Primark Jeg er ikke så glad i department stores. Noen tips til butikker eller områder jeg bør sjekke ut? Anonymkode: 89758...04e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #2 Skrevet 3. august 2024 Det er mange fine shoppingområder, området rundt Covent garden eller Sloane street. Regent street der ligger jo Hamleys. jeg ville skeiet ut med afternoon tea et flott sted også. Anonymkode: 188b9...0f8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #3 Skrevet 3. august 2024 Takk for tips, noen favoritt butikker? Anonymkode: 89758...04e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #4 Skrevet 3. august 2024 Pleier å dra innom Westfield når jeg er i London Anonymkode: ddf49...936 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #5 Skrevet 3. august 2024 Jeg er alltid innom Monsuun når jeg er i London. Anonymkode: c68cf...2dd
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #6 Skrevet 3. august 2024 Mulig penger uansett ikke har så mye å si for deg, da blir denne kommentaren urelevant. Men dersom økonomi teller litt, husk at krona er veldig dårlig om dagen. Jeg er halvt engelsk og handlet mye i england før, nettopp fordi det var så mye å spare. Det er det ikke lenger! Dersom du er mer ute etter butikker vi ikke har her og pris ikke er så nøye får du som sagt se bort fra denne kommentaren😅 Kan ellers anbefale en dagstur til Brighton, veldig koselig der. Anonymkode: 6bd0a...5ec 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #7 Skrevet 3. august 2024 Jeg er glad i Next og Fat face i England. Er på ferie i nord-England nå og skal på shopping i Newcastle og Edinburgh, men blir kun noen par jeans og topper pga svak krone som gjør ting 25-40% dyrere enn ved tidligere besøk, dessverre. Anonymkode: 4077e...eab
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #9 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for tips, noen favoritt butikker? Anonymkode: 89758...04e Jeg liker godt American Vintage, elsker den minimalistiske stilen der. Kjøpesenteret John Lewis er value for money. Og så er jeg veldig glad i å handle i museumsbutikkene på de store museene i London samt Shakespeare Globe og Nathional theatre, de butikkene har alltid mye fine nett, gaver, bøker og dill dall. Masse flott og se i museumsbutikken til tate modern for eksempel. Og det er gratis inngang på disse stedene. Anonymkode: 188b9...0f8 2
MissSkog Skrevet 3. august 2024 #10 Skrevet 3. august 2024 Dessverre lite det lønner seg å kjøpe pga svak kronekurs, og jeg synes også shoppingen der har blitt kjedeligere etter at ‘alle’ britiske high street-kjedene gikk dukken etter covid. Oxford Street er ikke som det engang var. Men London er uansett en fantastisk by selv om jeg heller hadde prioritert opplevelser enn shopping. Uniqlo og Primark finner du på hvert gatehjørne der nå så de dumper du innom uten å lete de opp 😉 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #11 Skrevet 3. august 2024 MissSkog skrev (51 minutter siden): Dessverre lite det lønner seg å kjøpe pga svak kronekurs, og jeg synes også shoppingen der har blitt kjedeligere etter at ‘alle’ britiske high street-kjedene gikk dukken etter covid. Oxford Street er ikke som det engang var. Men London er uansett en fantastisk by selv om jeg heller hadde prioritert opplevelser enn shopping. Uniqlo og Primark finner du på hvert gatehjørne der nå så de dumper du innom uten å lete de opp 😉 Shopping i London er ikke som det en gang var nei😉 Anonymkode: 188b9...0f8 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #12 Skrevet 4. august 2024 17 hours ago, AnonymBruker said: Takk for tips, noen favoritt butikker? Anonymkode: 89758...04e Camden market, Covent garden market, og de små antikvitetbutikkene i Cecil court. Anonymkode: 41e3c...688
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #13 Skrevet 4. august 2024 Takk for alle tips er mest ute etter ting jeg ikke kan få tak i i Norge. Har ikke ubegrenset budsjett, så regner om etter kurs fortløpende men shopper ikke nødvendigvis mye bare fordi det er billig, jeg er mest ute etter fine basisplagg! Anonymkode: 89758...04e
Rosenrød Skrevet 24. august 2024 #14 Skrevet 24. august 2024 Jeg er alltid innom Massimo Dutti og kjøper kasjmir på Uniqlo. Elsker også matmarkedet Borough marked og enkelte av skoene på Clarks. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #15 Skrevet 24. august 2024 Hvis du har barn, er jo Hamley's et sted du bare må besøke. Lekebutikk over flere etasjer! Hel etasje med Barbie og dukker osv. for eksempel. Lego. Alt mulig av leker. Her kan du finne mye flotte julegaver eller overraskelsesgaver til barna. Anonymkode: 637f9...0f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå