AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #1 Skrevet 3. august 2024 Var vitne til et barn i dag på nesten 7 år som stod der og gråt og en skjønte at dette var skikkelig elendig skuespill, barnet lo omtrent to sekunder etterpå. Hva feiler de barna, egentlig? Er ikke de for gamle for slik oppførsel? De virker jo mentalt tilbakestående. Anonymkode: 4fe65...c65
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #2 Skrevet 3. august 2024 Se deg selv i speilet du🧌 Anonymkode: 141a1...62e 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #3 Skrevet 3. august 2024 De har lært hva som fungerer. De er faktisk smarte. Anonymkode: 485e9...5c2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #4 Skrevet 3. august 2024 Søker empati faktisk Eller, de vil ha viljen sin Empati du, jeg har så lyst til å spørre deg om du har lært deg et nytt ord nå, men jeg skal holde meg for god til det Anonymkode: 32aa3...613 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #5 Skrevet 3. august 2024 De har lært hvordan de kan utnytte og lure foreldre og andre nære. Anonymkode: c60cd...db5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #6 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Søker empati faktisk Eller, de vil ha viljen sin Empati du, jeg har så lyst til å spørre deg om du har lært deg et nytt ord nå, men jeg skal holde meg for god til det Anonymkode: 32aa3...613 Du holdt deg ikke for god til det.. Anonymkode: 5934f...d6e 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #7 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Var vitne til et barn i dag på nesten 7 år som stod der og gråt og en skjønte at dette var skikkelig elendig skuespill, barnet lo omtrent to sekunder etterpå. Hva feiler de barna, egentlig? Er ikke de for gamle for slik oppførsel? De virker jo mentalt tilbakestående. Anonymkode: 4fe65...c65 Dårlig oppdragelse kalles det Anonymkode: 3b2a9...481
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #8 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Var vitne til et barn i dag på nesten 7 år som stod der og gråt og en skjønte at dette var skikkelig elendig skuespill, barnet lo omtrent to sekunder etterpå. Hva feiler de barna, egentlig? Er ikke de for gamle for slik oppførsel? De virker jo mentalt tilbakestående. Anonymkode: 4fe65...c65 Barnet er 7 år med mye følelser og du tenker at det skal være som en voksen og bare ta seg sammen, mulig du bare skal gå vidre. Og kalle et barn på 7 mentalt tilbakestående 🤦♀️ du høres litt ut som en del av dem damene jeg møtte på som stirret og kjeftet og ba min datter på 8 år oppføre seg som sin alder, store barn oppførte seg ikke sånn. Hun hadde autisme syntes ikke, så noen ganger er ikke at man vet alt. Anonymkode: 77b28...253 1
Lofilteret Skrevet 3. august 2024 #9 Skrevet 3. august 2024 Jeg tror ikke det er normalt å gråte slik bare for å få oppmerksomhet. Om du er helt sikker på at det var tilfelle? Hva som er galt er vanskelig å si skråsikkert, men noen behov i hverdagen er nok ikke innfridd, i tillegg til at barnet har skjønt at det er en måte å få oppmerksomhet på. Det er nok heller et symptom på at noe er galt enn en bevisst "slu" handling,
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #10 Skrevet 3. august 2024 Har vel lært seg at det funker da. Skjønner ikke helt hvordan de skal virke "mentalt tilbakestående". Anonymkode: a2bbd...f3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå