Gå til innhold

Helt seriøst, hva er galt med de barna som søker så ekstremt med empati for ingenting?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var vitne til et barn i dag på nesten 7 år som stod der og gråt og en skjønte at dette var skikkelig elendig skuespill, barnet lo omtrent to sekunder etterpå. Hva feiler de barna, egentlig? Er ikke de for gamle for slik oppførsel? De virker jo mentalt tilbakestående. 

Anonymkode: 4fe65...c65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Se deg selv i speilet du🧌

Anonymkode: 141a1...62e

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

De har lært hva som fungerer. De er faktisk smarte.

Anonymkode: 485e9...5c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Søker empati faktisk 

Eller, de vil ha viljen sin 

Empati du, jeg har så lyst til å spørre deg om du har lært deg et nytt ord nå, men jeg skal holde meg for god til det

Anonymkode: 32aa3...613

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har lært hvordan de kan utnytte og lure foreldre og andre nære. 

Anonymkode: c60cd...db5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Søker empati faktisk 

Eller, de vil ha viljen sin 

Empati du, jeg har så lyst til å spørre deg om du har lært deg et nytt ord nå, men jeg skal holde meg for god til det

Anonymkode: 32aa3...613

Du holdt deg ikke for god til det..

Anonymkode: 5934f...d6e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Var vitne til et barn i dag på nesten 7 år som stod der og gråt og en skjønte at dette var skikkelig elendig skuespill, barnet lo omtrent to sekunder etterpå. Hva feiler de barna, egentlig? Er ikke de for gamle for slik oppførsel? De virker jo mentalt tilbakestående. 

Dårlig oppdragelse kalles det

Anonymkode: 3b2a9...481

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Barnet er 7 år med mye følelser og du tenker at det skal være som en voksen og bare ta seg sammen, mulig du bare skal gå vidre. Og kalle et barn på 7 mentalt tilbakestående 🤦‍♀️ 

du høres litt ut som en del av dem damene jeg møtte på som stirret og kjeftet og ba min datter på 8 år oppføre seg som sin alder, store barn oppførte seg ikke sånn. Hun hadde autisme syntes ikke, så noen ganger er ikke at man vet alt. 

Anonymkode: 77b28...253

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke det er normalt å gråte slik bare for å få oppmerksomhet. Om du er helt sikker på at det var tilfelle? Hva som er galt er vanskelig å si skråsikkert, men noen behov i hverdagen er nok ikke innfridd, i tillegg til at barnet har skjønt at det er en måte å få oppmerksomhet på. Det er nok heller et symptom på at noe er galt enn en bevisst "slu" handling,

AnonymBruker
Skrevet

Har vel lært seg at det funker da. Skjønner ikke helt hvordan de skal virke "mentalt tilbakestående". 

Anonymkode: a2bbd...f3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...