AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #1 Skrevet 3. august 2024 Ja som i overskriften så har jeg en tendens til å ta inn over meg andres sinnstemning. Er i et forhold på ca 2 år. Jeg er godt voksen. Har alltid tatt inn over meg både venner og kjærester sin sinnstemning. Det er så utrolig slitsomt. Igår var typen veldig stille og lite pratsom. Jeg går og gnager på dette og tenker han er lei av meg. Spurte til slutt og da sier han at det ikke er noe galt i det hele tatt. Jeg føler meg da dum som tok det opp og at jeg overtenker og lager mine egne katastrofetanker. Hvordan skal jeg klare og ikke ta det innover meg? Får skikkelig vondt i magen og blir da like stille og lite pratsom som den andre. Har noen et råd? 🥵 Jeg har kuttet kontakt med mennesker som påvirker meg negativt og føler magefølelsen. Men er det bare meg som er oversensitiv? 🤔 Anonymkode: 38eb9...d59
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #2 Skrevet 3. august 2024 Jeg er også vár på energi. Men jeg har også lært meg å kommunisere med dem rundt meg og innse at deres følelser er deres og jeg må ikke la meg påvirke på en negativ måte. Man kan fint la et annet menneske ha det tøft eller vanskelig og si at en er der om de trenger det uten at en må la seg selv bli dratt ned. Kjæresten min har mange ganger øyeblikk der han kan bli frustrert og oppgitt. Da kommuniserer vi om at det ikke har noe med meg å gjøre og at han bare trenger litt tid til å løse det han føler. Mennesker som derimot kun klager, sutrer og ikke prøver å løse hva enn de kjenner på og som konstant spyr ut negativ energi kutter jeg ut. Anonymkode: b6720...77e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå