Gå til innhold

YX-visa rabatt fjernet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere som har YX-visa fått mail av de om rabatter? De skriver at man skal få mail om det.

https://www.ya.no/yxvisa-rabatter

Sitat

Registrering av månedlig rabatt for YX Visa er fjernet. YX Visa kunder vil fremover få gode tilbud tilsendt på mail.

 

Anonymkode: 8d862...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke fått noen beskjed. Får heller ikke logget inn i nettbanken, men det problemet har vært der siden 1.januar i år. Mildt sagt misfornøyd med dem, så hvis de kutter ut månedsrabatten sier jeg dem opp. 

Anonymkode: 18ca9...e42

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, dritt. 

Anonymkode: 7ab6b...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke fått noen beskjed. Får heller ikke logget inn i nettbanken, men det problemet har vært der siden 1.januar i år. Mildt sagt misfornøyd med dem, så hvis de kutter ut månedsrabatten sier jeg dem opp. 

Anonymkode: 18ca9...e42

Har også problemer med å logge inn, men via https://yxnettbank.ya.no/#/ kommer jeg inn.

De har kuttet den ut. Fikk siste rabatten nå 30. juli.  Tenker det bare er å betale regningen også si opp kortet 😕 

 

Anonymkode: 8d862...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har dere som har YX-visa fått mail av de om rabatter? De skriver at man skal få mail om det.

https://www.ya.no/yxvisa-rabatter

 

Anonymkode: 8d862...a83

Lenge, mange år, siden YX kortene ble klippet grunnet dårlige avtaler. 
Beste drivstoffrabatten får du på 365 kort fra Danske bank. Og enda billigere er det å kjøre elektrisk. 

Anonymkode: 48f1f...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det i formiddag da jeg gikk inn på nettsiden for å registrere månedsrabatten min på strømmetjenester. Plutselig er den bare fjernet. Da er det ingen vits å sitte med det kortet, da jeg anskaffet det kun for å få rabatten på Netflix.

Farvel, YX Visa. Eller, jeg venter til jeg ser hvilke "tilbud" de kommer til å sende på email. Om det er noe jeg har bruk for i det hele tatt.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Million said:

Jeg så det i formiddag da jeg gikk inn på nettsiden for å registrere månedsrabatten min på strømmetjenester. Plutselig er den bare fjernet. Da er det ingen vits å sitte med det kortet, da jeg anskaffet det kun for å få rabatten på Netflix.

Farvel, YX Visa. Eller, jeg venter til jeg ser hvilke "tilbud" de kommer til å sende på email. Om det er noe jeg har bruk for i det hele tatt.

Virker som de fleste kredittkort kutter tilbudene sine, ett etter ett. Og jeg har til gode å se noen særlig gode tilbud fra de selskapene som påstår de skal komme med det. I tillegg er det vanskelig å holde oversikt i en jungel av ulike tilbud, bedre å ha faste rabatter. Jeg bruker mest Morrow-kortet for 2% på nettkjøp og 1% på annet, men har gått over grensen for hva man kan spare opp på et år der. I tillegg Ikano visa på dagligvarer, også 2%. Men spørs hvor lenge det varer også. Norwegian som var mitt foretrukne kort er nede i en halv prosent. 

Anonymkode: 30337...42c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noen slik mail. Jeg la inn min rabatt 31.07. (gjør det alltid siste dagen i måneden) og den gikk gjennom, fikk også bekreftelsesmail på det. Men da vet jeg at det var den siste, da. Synd. 

 

Anonymkode: 7709e...903

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har ikke fått noen slik mail. Jeg la inn min rabatt 31.07. (gjør det alltid siste dagen i måneden) og den gikk gjennom, fikk også bekreftelsesmail på det. Men da vet jeg at det var den siste, da. Synd. 

 

Anonymkode: 7709e...903

Den du la inn 31/7 gjelder for juli måneds faktura. Det er ingen rabatt i august eller fra august. Rabattvalget man registrerer på YX sine nettsider er for inneværende måned. Man kan også ombestemme seg flere ganger i løpet av en måned og velge noe annet, men det er den siste rabatten man valgte som blir gjeldende for inneværende måned.

Men ja, nå er det slutt på den moroa. Synd, jepp. Jeg har betalt 59 kr i mnd for Netflix, nå øker det til 159,-

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (23 minutter siden):

Den du la inn 31/7 gjelder for juli måneds faktura. Det er ingen rabatt i august eller fra august. Rabattvalget man registrerer på YX sine nettsider er for inneværende måned. Man kan også ombestemme seg flere ganger i løpet av en måned og velge noe annet, men det er den siste rabatten man valgte som blir gjeldende for inneværende måned.

Men ja, nå er det slutt på den moroa. Synd, jepp. Jeg har betalt 59 kr i mnd for Netflix, nå øker det til 159,-

Ah, da har jeg misforstått opplegget. Jaja, jeg har nå fått rabatten hver måned uansett. Jeg har brukt min på Viaplay som også koster 159 (dyrt!). Nå får jeg vurdere å si det opp eller i alle fall legge inn et annet kredittkort som betaling. Jeg har heller ikke brukt YX-kortet til noe annet enn til streamingrabatt.

Anonymkode: 7709e...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (28 minutter siden):

Den du la inn 31/7 gjelder for juli måneds faktura. Det er ingen rabatt i august eller fra august. Rabattvalget man registrerer på YX sine nettsider er for inneværende måned. Man kan også ombestemme seg flere ganger i løpet av en måned og velge noe annet, men det er den siste rabatten man valgte som blir gjeldende for inneværende måned.

Men ja, nå er det slutt på den moroa. Synd, jepp. Jeg har betalt 59 kr i mnd for Netflix, nå øker det til 159,-

For noe dritt, kommer til å si opp hele kortet etter denne mnd faktura. 

Jeg trenger ikke å stå med dette kortet i gjeldsregisteret når jeg ikke har noen fordeler en gang. 

Anonymkode: 7ab6b...b0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For noe dritt, kommer til å si opp hele kortet etter denne mnd faktura. 

Jeg trenger ikke å stå med dette kortet i gjeldsregisteret når jeg ikke har noen fordeler en gang. 

Anonymkode: 7ab6b...b0f

Du kan jo vente med å si opp kortet til du har fått den lovede eposten med tilbud fra dem, og fått sett hva det er for noe? Kanskje det er noe som er tilsvarende bra eller som du vil spare noe på, og kanskje det er noe søppel av null verdi for deg (eller meg). Jeg skal avvente oppsigelse av kortet mitt til jeg har sett hva disse epostene gir av tilbud.

Endret av Million
rettet et ord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (Akkurat nå):

Du kan jo vente med å si opp kortet til du har fått den lovede eposten med tilbud fra dem, og fått sett hva det er for noe? Kanskje det er noe som er tilsvarende bra eller som du vil spare noe på, og kanskje det er noe søppel av null verdi for deg (eller meg). Jeg skal avvente oppsigelse av kortet mitt til jeg har sett fra disse epostene gir av tilbud.

God ide forresten, ja skader vel ikke å se hva de kan tilby 

Anonymkode: 7ab6b...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Virker som de fleste kredittkort kutter tilbudene sine, ett etter ett. Og jeg har til gode å se noen særlig gode tilbud fra de selskapene som påstår de skal komme med det. I tillegg er det vanskelig å holde oversikt i en jungel av ulike tilbud, bedre å ha faste rabatter. Jeg bruker mest Morrow-kortet for 2% på nettkjøp og 1% på annet, men har gått over grensen for hva man kan spare opp på et år der. I tillegg Ikano visa på dagligvarer, også 2%. Men spørs hvor lenge det varer også. Norwegian som var mitt foretrukne kort er nede i en halv prosent. 

Anonymkode: 30337...42c

I tillegg til 365, så har Santanderkort noen fordeler. 

Anonymkode: 48f1f...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

For noe dritt, kommer til å si opp hele kortet etter denne mnd faktura. 

Jeg trenger ikke å stå med dette kortet i gjeldsregisteret når jeg ikke har noen fordeler en gang. 

Anonymkode: 7ab6b...b0f

Bra, da blir det likt som for oss andre som ikke fikk kort.

Anonymkode: b6fc3...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...