Gå til innhold

Glemt passord iPhone


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde iPhone for en god stund siden, den har bare ligget der ubrukt i over 5 år. Men jeg kom på at jeg har en del bilder der osv som jeg skulle hatt. Prøvde å logge meg inn, men husker selvfølgelig ikke pin koden.

Husket heller ikke iPhone kontoen min i det hele tatt.

Er det noen måte å få tingene jeg har på den telefonen?

Anonymkode: 84151...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Hadde det vært mulig å komme rundt koden hadde den jo vært ganske ubrukelig sikkerhetsmessig.

Men du har ikke sakene lastet opp på iCloud eller noe da?

Anonymkode: d8a03...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk etter e-post fra iCloud for å finne hvilken e-post adresse du benyttet. Har du benyttet en e-post adresse og telefon nummer du fortsatt har tilgang til kan du klare å hente ut innhold av konto. 

Data fra selve telefonen er sikkert mulig å hente ut. Men, det krever nok en del spesialisert utstyr, neppe tilgjengelig for hvem som helst. Usikker om dette blir tilbudt til private. Ved at det er en eldre telefon kan det mulig unyttes kjente sikkerhetshull i iOS for å hente ut data. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er knyttet opp til iCloud så kan du sjekke skyen via e-postadressen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, TBL12 said:

Søk etter e-post fra iCloud for å finne hvilken e-post adresse du benyttet. Har du benyttet en e-post adresse og telefon nummer du fortsatt har tilgang til kan du klare å hente ut innhold av konto. 

Data fra selve telefonen er sikkert mulig å hente ut. Men, det krever nok en del spesialisert utstyr, neppe tilgjengelig for hvem som helst. Usikker om dette blir tilbudt til private. Ved at det er en eldre telefon kan det mulig unyttes kjente sikkerhetshull i iOS for å hente ut data. 

Ja, kan jo hende at jeg har brukt en epost adresse jeg kan søke etter. Takk for tips. Skal prøve det.

Anonymkode: 84151...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...