Gå til innhold

Beste bodylotion for «gammel» hud?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg føler meg egentlig ikke så gammel, men synes huden på kroppen (særlig leggene og armene) begynner å få en sånn tørr og kanskje «smårynkete» overflate. Ikke akkurat rynker, men den er heller ikke helt glatt. Hva er deres beste råd mot det? Kan man gjøre noe eller er det bare naturens gang og ikke noe en super bodylotion kan hjelpe på? Jeg er 47. 

Anonymkode: 17127...132

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg føler meg egentlig ikke så gammel, men synes huden på kroppen (særlig leggene og armene) begynner å få en sånn tørr og kanskje «smårynkete» overflate. Ikke akkurat rynker, men den er heller ikke helt glatt. Hva er deres beste råd mot det? Kan man gjøre noe eller er det bare naturens gang og ikke noe en super bodylotion kan hjelpe på? Jeg er 47. 

Høres bare ut om om du er veldig tørr! 😊 Kjøp en god kropps olje som du tar på rett etter dusjen og så body lotion så vil du nok merke forskjell, du har ikke sånne rynker i din alder.

Man får body lotions med retinol også, skin city har det blant annet, eller vitamin C om du vil ha noe anti ageing som forbygger  😊 

Anonymkode: f7d9d...d54

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har du prøvd med castor olje eller canoderm?

har brukt castor på legger og armer før jeg legger meg, holder huden fuktig i 2 dg

Sliter selv med det samme og er 47.

Anonymkode: 863e7...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei! Jeg har samme problem. Men kom på at jeg ikke har brukt bodylotion på lenge. Huden bedret seg nå i sommer grunnet solkremen og tenker derfor å fortsette med bodylotion nå. Har du pleid å smøre deg jevnlig, men likevel har tørr hud? 

Anonymkode: 9fdc6...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, AnonymBruker said:

beste er nok LIPIKAR balm fra LA ROCHE POSAY men den er blitt dyrt.. shopping?q=tbn:ANd9GcSS7ZOTkEw5BqdnvruGo

de fra BODY SHOP (body cream) for ekstra tør hud er kjempe gode også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Høres bare ut om om du er veldig tørr! 😊 Kjøp en god kropps olje som du tar på rett etter dusjen og så body lotion så vil du nok merke forskjell, du har ikke sånne rynker i din alder.

Man får body lotions med retinol også, skin city har det blant annet, eller vitamin C om du vil ha noe anti ageing som forbygger  😊 

Anonymkode: f7d9d...d54

De rynkene inntreffer meget forskjellig, så det kan man ikke si for sikkert.

Uansett ts. Det er en krem som enkelte får på resept, men som også fås kjøpt uten. Den heter Canoderm og den finnes på alle apotek. Fin og "halvfet" krem de aller fleste tåler og har nytte av.

Anonymkode: 5f3a2...b54

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CSe0gvmY2b

Bruk skrubb i dusj 2 ganger i uka, gjerne med c vitamin og en litt god bodylotion etterpå bare, mange kan funke, men å smøre hver dag hjelper mye 😉 legger ved noen gode forlag 🙂

IMG_1215.png

IMG_1216.png

IMG_1217.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, IneT said:

Bruk skrubb i dusj 2 ganger i uka, gjerne med c vitamin og en litt god bodylotion etterpå bare, mange kan funke, men å smøre hver dag hjelper mye 😉 legger ved noen gode forlag 🙂

IMG_1215.png

IMG_1216.png

IMG_1217.png

shea og coconut fra BS er utmerket !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...