Gå til innhold

Noen som vet ca pris på å bytte ut en hageport?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vil det koste 5.000 eller 15.000, noen som har litt kjennskap til dette? tenker å få den laget og montert at fagfolk. 

Vil bare vite ca pris før jeg går i gang med det😊

Anonymkode: 65706...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt har med hva slags port det er. Smijern, treverk, stål osv og størrelsen den ska ha

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Brunello skrev (24 minutter siden):

Hva slags hageport? 

skrue skrev (22 minutter siden):

Skal den byttes fordi fundamenteringen er for dårlig? 

jegerrinne skrev (24 minutter siden):

Alt har med hva slags port det er. Smijern, treverk, stål osv og størrelsen den ska ha

Klassisk tregjerde, kanskje en meter lang, har ikke tatt mål enda, men den er ganske standard. 

Treverket har begynt å gå i oppløsning/råtten derfor bør den byttes ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vil koste noen få tusenlapper. Snekkeren tar rundt 700,- i timen. Materialene er noen få hundrelapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Brunello skrev (31 minutter siden):

Det vil koste noen få tusenlapper. Snekkeren tar rundt 700,- i timen. Materialene er noen få hundrelapper.

Oi, ikke mer nei, fikk et tilbud på nesten 13.000 synes det hørtes så voldsomt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Oi, ikke mer nei, fikk et tilbud på nesten 13.000 synes det hørtes så voldsomt ut.

Nå tok jeg bare et lett søk og fant tresorter for under 1000 kr og h is stolper står der enda er det ofte bare å skru opp. Så vil su 13.000 hørtes helt vilt ut 

https://www.maxbo.no/port-kelda-8-hvitmalt-p3251346/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwqre1BhAqEiwA7g9QhgNHv3focT3O6X8T0iTgAia7eVi4dG6HsFBmRk03uWPvhIhyNS5wZBoCbugQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jegerrinne skrev (På 3.8.2024 den 12.16):

Nå tok jeg bare et lett søk og fant tresorter for under 1000 kr og h is stolper står der enda er det ofte bare å skru opp. Så vil su 13.000 hørtes helt vilt ut 

https://www.maxbo.no/port-kelda-8-hvitmalt-p3251346/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwqre1BhAqEiwA7g9QhgNHv3focT3O6X8T0iTgAia7eVi4dG6HsFBmRk03uWPvhIhyNS5wZBoCbugQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Jeg kjøpte port på Maxbo, fikk hjelp til å finne riktige hengsler siden de ikke fulgte med, og monterte den ved hjelp av en person som holdt på ca. 5 min. Hadde sikkert klart det alene også på 10. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...