AnonymBruker Skrevet 5. august #81 Del Skrevet 5. august Uføre Unni skrev (4 minutter siden): Jeg forsto det ❤️ Din historie betyr noe for oss i tråden. Ikke bli lei deg om noe av den diskuteres. Det vil jeg ikke. Du virker å være en fin person. Takk ❤️ Anonymkode: 1e1cd...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #82 Del Skrevet 5. august Uføre Unni skrev (6 minutter siden): Gå vekk! Da må du nesten forklare meg hvorfor det er naturlig å bli forbannet når noen antyder at du er så god på hobbyen din at du antakelig kan selge det du produserer? Anonymkode: f5220...6e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #83 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 🤣 Jeg tror forøvrig ikke det er nok å bare snakke med Jesus. Man må akseptere han som sin frelser og at han døde for våre synder også. Så du har gjort det feil. Prøv igjen! Anonymkode: abb1d...468 For mange år siden ble jeg bedt til et møte hvor en person som kunne helbrede skulle komme, de mente at nå kunne jeg bli frisk fra alt som er galt. Jeg var ikke fysisk i stand til å reise 3 timer dit, men da fikk jeg beskjed om at jeg heller ikke kunne klage på helsa mer når jeg ikke ville ofre litt for mye 😅 Anonymkode: 1e1cd...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uføre Unni Skrevet 5. august #84 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): 🤣 Jeg tror forøvrig ikke det er nok å bare snakke med Jesus. Man må akseptere han som sin frelser og at han døde for våre synder også. Så du har gjort det feil. Prøv igjen! Anonymkode: abb1d...468 Aha! Jeg prøver det etter Dagsrevyen i kveld. Krysse fingre🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #85 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er ikke min erfaring med de migrenerammede, derfor var rådet dumt, det er bare egne erfaringer jeg deler og mine tanker, og det må vel være greit? ja jeg mener å foreslå yoga for noen som knapt kan bevege seg, er en dum ide, derfor jeg skrev for alvorlig syldom feks. er slike ting jeg er lei, og det er jo det vi deler her. Anonymkode: 1e1cd...d86 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): For mange år siden ble jeg bedt til et møte hvor en person som kunne helbrede skulle komme, de mente at nå kunne jeg bli frisk fra alt som er galt. Jeg var ikke fysisk i stand til å reise 3 timer dit, men da fikk jeg beskjed om at jeg heller ikke kunne klage på helsa mer når jeg ikke ville ofre litt for mye 😅 Anonymkode: 1e1cd...d86 Noen yogaøvelser krever ingen bevegelse, det var det litt det jeg ville frem til. Uansett; det er MYE rare råd, og det er dritt at det skal være din feil at du var for syk til å reise 3 timer for å få håndpåleggelse. Kanskje det var Durek, da kunne du stått frem i se og hør om historien din Anonymkode: abb1d...468 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uføre Unni Skrevet 5. august #86 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Da må du nesten forklare meg hvorfor det er naturlig å bli forbannet når noen antyder at du er så god på hobbyen din at du antakelig kan selge det du produserer? Anonymkode: f5220...6e0 Jeg har rapportert deg for "avsporing", for jeg er redd du ikke gir deg så lett i denne tråden. Din kommentar gir heller ingen mening, men kanskje du har kommentert i feil tråd. Men vis respekt og la oss kronikere få ha en safe space. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #87 Del Skrevet 5. august Durek, kom og hjelp oss🤪🤪you motherfucker Anonymkode: ecf4f...cfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uføre Unni Skrevet 5. august #88 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Durek, kom og hjelp oss🤪🤪you motherfucker Anonymkode: ecf4f...cfe 🤣🤣🤣 Det er så godt å le sammen med dere! 🫶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #89 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Noen yogaøvelser krever ingen bevegelse, det var det litt det jeg ville frem til. Uansett; det er MYE rare råd, og det er dritt at det skal være din feil at du var for syk til å reise 3 timer for å få håndpåleggelse. Kanskje det var Durek, da kunne du stått frem i se og hør om historien din Anonymkode: abb1d...468 Haha der gikk jeg virkelig glipp av noe, om ikke annet hadde jeg nok fått en god latter 😄 Anonymkode: 1e1cd...d86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #90 Del Skrevet 5. august Uføre Unni skrev (13 minutter siden): Jeg har rapportert deg for "avsporing", for jeg er redd du ikke gir deg så lett i denne tråden. Din kommentar gir heller ingen mening, men kanskje du har kommentert i feil tråd. Men vis respekt og la oss kronikere få ha en safe space. Helt i orden, og takk for advarselen! Jeg skal holde meg unna både her og IRL. (Hvordan vet du at jeg ikke er kroniker selv forresten? Bare med et litt annet verdensbilde enn dere andre). Anonymkode: f5220...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 5. august #91 Del Skrevet 5. august Uføre Unni skrev (På 3.8.2024 den 10.40): Jeg vil rante, vil noen rante med meg? Jeg er ganske ærlig på dette forumet. Jeg har MS, og bipolar sykdom utløst av plakk i hjernen. Jeg er i overgangsalder. Hele meg har verka hver fordømte dag i 30 år. Og nå svetter jeg ihjel også. Men jeg har et vakkert smil har jeg fått meg fortalt. Jeg har ALDRI klaget. Jeg våkna rasende i dag for jeg innså at livet mitt handler om å si "unnskyld". Unnskyld til arbeidsgivere for at jeg er syk. Unnskyld til venner og kjærester for at jeg ikke klarer det samme som de. Unnskyld for at jeg må si nei til f.eks bursdager. Unnskyld for at jeg ser dårlig. Unnskyld for at jeg skriver uleselig på grunn av spasmer. Unnskyld for at jeg gråter. Unnskyld for at jeg ble deprimert. Unnskyld for at jeg har angst. Unnskyld for at jeg må ha dosett. Unnskyld for at jeg ikke kan drikke. Unnskyld for at jeg må avlyse tannlegetimen. Unnskyld for at jeg ikke klarer å jobbe. Unnskyld for at jeg får uføretrygd. Unnskyld MS-sykepleien, jeg vet at andre har det verre. Unnskyld psykiater for at hypomani er deilig. Unnskyld, unnskyld, unnskyld. Jeg er så forbanna i dag at jeg at jeg helst skulle befunnet meg i Venezuela og deltatt i opptøyene der borte. Satt fyr på noen bildekk og knust butikkvinduer. Men jeg kjøpte meg en pakke røyk. Jeg røyker ikke og nå er jeg svimmel også. Hvor er omsorg? Det lurer jeg på. Send meg en blomst og skriv på kortet "Du er helt RÅ Unni, som smiler oppi all jævelskapen". Eller "Jeg henter deg med bilen min, siden buss er tøft for deg", eller "Gi meg den penna, du dikterer, jeg skriver for deg". Nope. Du får oljepenger, vær takknemlig din hadikappa lowlife. Sånn føles det iaf. Andre kronikere her som noen noen ganger blir forbanna? PS: bare tull med meg, jeg elsker mørk humor, og fornærmelser også. Du spør ikke om måter å få inntekt på, men jeg lurer: kan du tjene en slant på å skrive, mon tro? Du har en skikkelig god *snert* ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #92 Del Skrevet 5. august klarinetta skrev (3 minutter siden): Du spør ikke om måter å få inntekt på, men jeg lurer: kan du tjene en slant på å skrive, mon tro? Du har en skikkelig god *snert* ☺️ Nei, nei, nei, det må du ikke foreslå, det er veldig fornærmende - visstnok. Anonymkode: f5220...6e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #93 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Helt i orden, og takk for advarselen! Jeg skal holde meg unna både her og IRL. (Hvordan vet du at jeg ikke er kroniker selv forresten? Bare med et litt annet verdensbilde enn dere andre). Anonymkode: f5220...6e0 Mem denne tråden er vel for å dele hva man selv er lei av, hva man har fått nok av, osv, hver enkelts personlige erfaringer, hvorfor diskutere på det hvis noen bare vil fortelle hva de ikke liker? Du kommer inn her og sier du har et annet verdensbilde enn oss, som om det er en fasit å være skjuk? Anonymkode: 1e1cd...d86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #94 Del Skrevet 5. august klarinetta skrev (13 minutter siden): Du spør ikke om måter å få inntekt på, men jeg lurer: kan du tjene en slant på å skrive, mon tro? Du har en skikkelig god *snert* ☺️ Har tenkt det samme! Anonymkode: abb1d...468 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 5. august #95 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, nei, nei, det må du ikke foreslå, det er veldig fornærmende - visstnok. Anonymkode: f5220...6e0 Det var ikke premisset for den tråden. Og jeg vil heller ikke at en med formidlingsevner skal være noen dance monkey, det bør komme vedkommende til gode. Så derfor mitt spørsmål, inkludert et ironisk sleivspark til den tråden. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uføre Unni Skrevet 5. august #96 Del Skrevet 5. august klarinetta skrev (1 time siden): Du spør ikke om måter å få inntekt på, men jeg lurer: kan du tjene en slant på å skrive, mon tro? Du har en skikkelig god *snert* ☺️ Takk🌹 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, nei, nei, det må du ikke foreslå, det er veldig fornærmende - visstnok. Anonymkode: f5220...6e0 Nope. Smigrende. AnonymBruker skrev (1 time siden): Har tenkt det samme! Anonymkode: abb1d...468 🌹 klarinetta skrev (25 minutter siden): Det var ikke premisset for den tråden. Og jeg vil heller ikke at en med formidlingsevner skal være noen dance monkey, det bør komme vedkommende til gode. Så derfor mitt spørsmål, inkludert et ironisk sleivspark til den tråden. 😁 Den var fin den - smiler😁 Men jeg skriver for penger. Men da har jeg proffe til å rydde i tekst og korrekturlese for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #97 Del Skrevet 5. august Uføre Unni skrev (11 minutter siden): Takk🌹 Men jeg skriver for penger. Men da har jeg proffe til å rydde i tekst og korrekturlese for meg. Ei jeg kjenner har MS og snakker inn i en sånn maskin som da skriver for henne. Det er mange nydelige skrivefeil som skaper mye latter. Har blitt bedt om å dra til helvete mange ganger, sånn utilsiktet. Korrektur er bra, tror jeg Anonymkode: abb1d...468 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uføre Unni Skrevet 5. august #98 Del Skrevet 5. august (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: f5220...6e0 Feil. Jeg rotet i sammen anonymkoder og slettet innlegget raskt før det ble misforståelser. Endret 5. august av Uføre Unni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #99 Del Skrevet 5. august Underholdene lesning! Lo godt underveis, ikke av deg, men med deg. Jeg er også bipolar, det er visstnok skumle greier. Jeg har sluttet å si at jeg er bipolar, nærmeste familie vet, men ikke ellers. Er lei av fordommer og uvitenhet. 'Har du tenkt å få gangen malt?? Ja, du har vel en manisk periode, må, bare må ha noen 'prosjekter' på gang..hehe . Mitt svar blir da : ' Pusset ikke du opp stua forrige uke? Hvordan er formen din etter 'prosjektet', var du manisk? Sjeldent jeg svarer i det hele tatt, men av og til er det fristende. I går var jeg på et lite besøk. Batteriene til høreapparatene mine ladet seg ut. Det snakkes til meg, jeg hører ikke hva som sies, så jeg beklager og sier at høreapparatene mine ikke fungerer, men hva sa du? I håp om at setningene kunne sies på nytt. Men neida, ...'du hører det du vil høre, tenker jeg'..haha. Dette med høy og klar stemme. Ja, det var jævlig festlig. Blir deretter oversett. Jaja,deres tap. Ryggen min er ganske herpa, så må bruke rullestol en del. 'Jeg så da at du gikk i går?'.. Jepp, jeg gikk noen metre ja, det klarer jeg på gode dager. Visst du at 8 av 10 som bruker rullestol ikke er lamme, men har noe rest gangevne....er svaret man ønsker å gi..men jeg gidder ikke. Spørsmålene om hvorfor man bruker hjelpemidler, altså hvilken sykdom man har, kan være kjedelige og til tider irriterende. Man merker raskt om noen spør av omtanke eller av nysgjerrighet. Jeg forundres over frekkheten til noen, folk man knapt nok vet hvem er. 'Hva feiler det deg?' + en mengde personlige spørsmål rundt det. Ved et par anledninger, jeg hadde nok ingen god dag, ble svaret : Kom her og sett deg, så skal jeg fortelle del alt om mine diagnoser, alt 'snackset' ifra inkontinens til infarkter. Men aller først, la meg bli litt kjent med deg! 'Hvordan er sexlivet ditt nå? Tilfredsstillende, fungerer det bra? Så sabla barnslig av meg, men det kjentes bra! Tidligere kunne jeg ta meg noe nær av kommentarer, men nå tenker jeg stort sett at problemet er ikke mitt, det er avsender sitt. Man blir mer hardhudet, man kan le mer av tullete episoder. Galgenhumor er en viktig ingrediens ! Og nei, jeg klager ikke, men det var morsomt å rante litt. Og du Unni...slutt å be om unnskyldning! Bare gi blaffen, dersom folk ikke har fått med seg at det er slitsomt å ha helseproblemer, så får det stå på deres konto, ikke din. Nyt livet som best du kan, det gjør jeg. Anonymkode: 8a3b4...ff8 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #100 Del Skrevet 5. august Det der med å be om unnskyldning var jeg faktisk ikke bevist på før jeg leste innleggene her, hvor sterkt jeg har det, jeg har til og med sittet med legene mine og bedt om unnskyldning for at jeg er dårligere eller fysioterapeuter fordi jeg ikke klarer en bevegelse osv. Og unnskyld for alt annet utenom.. at jeg ikke kan, at jeg ikke bidro nok, at jeg ikke er frisk/våken/i stand til. Noen ganger reagerer folk som om jeg sier nei med vilje, at jeg ikke gidder, det gikk veldig innpå meg før, men i senere tid tenker jeg at jeg er også veldig lei meg som ikke får gjort ting jo. Anonymkode: 1e1cd...d86 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå