AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #1 Skrevet 3. august 2024 Dette er første gang jeg skal gjøre det og lurer på om man må klippe neglene selv eller gjør de på salongen? Eller filer de dem? Glemte å spørre og synes dere er pinlig å ringe å spørre om det. Vet noen av dere? Anonymkode: 1c451...d9e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #2 Skrevet 3. august 2024 Klippe og file gjør de, samt fikse neglebånd og slikt. Om de også fjerner hard hud og så videre (noe av det beste med pedikyr) så er det en egen behandling, det kommer an på hva du bestilte. Velger selv gelnegler, da det varer i 6-7 uker hos meg før nytt besøk. Anonymkode: 13549...5e7 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #3 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Klippe og file gjør de, samt fikse neglebånd og slikt. Om de også fjerner hard hud og så videre (noe av det beste med pedikyr) så er det en egen behandling, det kommer an på hva du bestilte. Velger selv gelnegler, da det varer i 6-7 uker hos meg før nytt besøk. Anonymkode: 13549...5e7 Så lenge?Jeg må fikse hver 4. uke, mine vokser så fort.. Anonymkode: 4d5ee...28a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #4 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Klippe og file gjør de, samt fikse neglebånd og slikt. Om de også fjerner hard hud og så videre (noe av det beste med pedikyr) så er det en egen behandling, det kommer an på hva du bestilte. Velger selv gelnegler, da det varer i 6-7 uker hos meg før nytt besøk. Anonymkode: 13549...5e7 Har bestilt til kun neglelakk, fotbad og slikt det tar jeg selv. Jeg vet ikke hva de gjør, om de bruker gel eller akryl🤔 Ts Anonymkode: 1c451...d9e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #5 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så lenge?Jeg må fikse hver 4. uke, mine vokser så fort.. Anonymkode: 4d5ee...28a På tærne? Mine vokser ikke så fort. Ts Anonymkode: 1c451...d9e
Stor pike Skrevet 3. august 2024 #6 Skrevet 3. august 2024 Hos meg så vaskes det, files hard hud, klipper neglene og lakker dem. Hvis det bare er neglelakk jeg vil ha, gjør jeg det selv. Sitat Spoiler
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #7 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har bestilt til kun neglelakk, fotbad og slikt det tar jeg selv. Jeg vet ikke hva de gjør, om de bruker gel eller akryl🤔 Ts Anonymkode: 1c451...d9e Kun neglelakk ville jeg tatt selv. Bruker penger på dette da de er så flinke til å file, forme, fjerne hud, slipe ned, og alt. Når du bestiller time velger du type lakk. Akryl er jo ikke lakk, men forsterkning. Vanlig å velge mellom vanlig neglelakk, gel eller shellac (mange har gel eller shellac) Anonymkode: 13549...5e7
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #8 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så lenge?Jeg må fikse hver 4. uke, mine vokser så fort.. Anonymkode: 4d5ee...28a Hendene mine er slik, fikser selv da jeg maks kan gå en uke. Men føttene - der er det ok med 6 uker. Pleier velge nøytral rosa/beige, så at det er 2-3 mm glippe nede synes ikke noe særlig. Anonymkode: 13549...5e7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #9 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kun neglelakk ville jeg tatt selv. Bruker penger på dette da de er så flinke til å file, forme, fjerne hud, slipe ned, og alt. Når du bestiller time velger du type lakk. Akryl er jo ikke lakk, men forsterkning. Vanlig å velge mellom vanlig neglelakk, gel eller shellac (mange har gel eller shellac) Anonymkode: 13549...5e7 Takk at du forklarer for meg ❤️ Jeg orker ikke å gjøre det hjemme mer, det er mye jobb for kort resultat. Legger jeg på neglelakk hjemme, så holder denne litt over ei uke før den begynner å flasse av, ikke er jeg flink på å ta neglebånd og slikt. Ts Anonymkode: 1c451...d9e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå