Gå til innhold

Dame som lar meg gjøre hva jeg vil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Aller først: jeg klager ikke, jeg lager tråden av nysgjerrighet, kanskje jeg kan få perspektiv fra andre damer som er like?

Greia er at jeg har en dame (nå kone), som lar meg gjøre hva jeg vil med henne. Om jeg vil bli sugd så ber jeg bare om det. Vil jeg sprute i munnen gjør jeg det, vil jeg sprute i ansikt/på kropp, gjør jeg det. Vil jeg knulle henne så legger hun seg gladelig på rygg og lar meg knulle henne. Er jeg kåt i bilen så suger hun meg. Er jeg kåt når vi går tur så bøyer jeg henne ned mot et tre og puler henne.

Vi har vært sammen i fem år. 

Innimellom får jeg dårlig samvittighet, det føles nesten som jeg bruker henne. Og på en måte gjør jeg jo det. Jeg har høy sexlyst og blir fort kåt, og da sørger jeg jo for at hun tømmer meg. 

Jeg er opptatt av hennes nytelse, og gir henne orgasme når vi har mulighet. Men jeg må jo innrømme at hun gir meg vesentlig flere orgasmer enn hun får. 

Så det jeg lurer på er jo følelsen av at jeg bruker henne, og dårlig samvittighet. Bør jeg ha det? Finnes andre kvinner som er som kona, og hva er deres perspektiv på dette?

Anonymkode: caead...0b3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange kvinner som er sånn, og jeg tror de nyter det. De ser på det som sin rolle i et forhold. De liker å gi, og å tilfredsstille mannen sin. 
Viktig å huske på å gi nok tilbake når det er tid til det. Du vil jo ikke risikere å miste et sånt eksemplar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan hende hun tror det er sånn det må være. At hun ikke har selvrespekt eller selvtillit nok til å si nei når hun egentlig ikke har lyst. Har du spurt henne?

Jeg hadde følt meg brukt og utnyttet. 

Anonymkode: 5e146...1e5

• Liker 20
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å ikke være så på? Tar hun initiativ da?

Så lenge det fungerer for dere, er jo alt bra. Men for meg er det viktig at begge er med og driver det.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kan hende hun tror det er sånn det må være. At hun ikke har selvrespekt eller selvtillit nok til å si nei når hun egentlig ikke har lyst. Har du spurt henne?

Jeg hadde følt meg brukt og utnyttet. 

Anonymkode: 5e146...1e5

Jeg har ikke spurt direkte, men jeg ser jo klare tegn på at hun ønsker  

Jeg har sagt at jeg aldri vil ha sex hvis ikke hun også har lyst. Og hun har sagt at det trenger jeg ikke å være redd for, fordi hun aldri ville godtatt det dersom hun ikke ville. 

Hun har også sagt at hun blir kåt av å tilfredsstille meg. Men jeg klarer fortsatt ikke å riste av følelsen av dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tja, jeg er nok som kona di, men vi har 5 barn, i alderen 2-14 år, så spontan sex som du nevner, er naturlig ikke ett tema hos oss🤣

MEN! Jeg føler meg elsket, sett og virkelig respektert av mannen min, han er også veldig engasjert i barna, han er en voksen mann som tar ansvar for seg selv, både fysisk, psykisk og emosjonellt!

Og ingen ting tenner meg mer enn en mann som ikke er som ett ekstra barn, så vi benytter sjansen når vi kan🙈 

Om du burde ha dårlig samvittighet, vet jeg ikke, men hvis du føler hun gjør det bare for å ‘’glede’’ deg, og du føler hun egentlig ikke vil, men gjør det likevel, så er jo ikke det greit.

Anonymkode: eff33...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hengebuksvinet skrev (3 minutter siden):

Har du prøvd å ikke være så på? Tar hun initiativ da?

Så lenge det fungerer for dere, er jo alt bra. Men for meg er det viktig at begge er med og driver det.

Dersom jeg ikke er på en periode så begynner hun å snakke om at hun vil ha meg osv., så jeg føler jo at hun genuint vil tilfredsstille meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har sagt at jeg aldri vil ha sex hvis ikke hun også har lyst. Og hun har sagt at det trenger jeg ikke å være redd for, fordi hun aldri ville godtatt det dersom hun ikke ville. 

Hun har også sagt at hun blir kåt av å tilfredsstille meg. Men jeg klarer fortsatt ikke å riste av følelsen av dårlig samvittighet.

Men tar hun initiativ er spørsmålet?

Tror jeg hadde syntes det var turn-off dersom hun aldri hadde tatt initiativ.....

Anonymkode: 4910c...136

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men tar hun initiativ er spørsmålet?

Tror jeg hadde syntes det var turn-off dersom hun aldri hadde tatt initiativ.....

Anonymkode: 4910c...136

Svaret er ja… hun tar initiativ i de periodene jeg er mindre på/kåt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor fortsetter du når du får dårlig samvittighet?

Si til henne at du kjenner på dårlig samvittighet, så kan dere grave litt sammen i hva det kanskje handler om?❤️

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja, jeg er nok som kona di, men vi har 5 barn, i alderen 2-14 år, så spontan sex som du nevner, er naturlig ikke ett tema hos oss🤣

MEN! Jeg føler meg elsket, sett og virkelig respektert av mannen min, han er også veldig engasjert i barna, han er en voksen mann som tar ansvar for seg selv, både fysisk, psykisk og emosjonellt!

Og ingen ting tenner meg mer enn en mann som ikke er som ett ekstra barn, så vi benytter sjansen når vi kan🙈 

Om du burde ha dårlig samvittighet, vet jeg ikke, men hvis du føler hun gjør det bare for å ‘’glede’’ deg, og du føler hun egentlig ikke vil, men gjør det likevel, så er jo ikke det greit.

Godt å høre at det kan funke med barn i forholdet også! Har nettopp sluttet på prevensjon hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor fortsetter du når du får dårlig samvittighet?

Si til henne at du kjenner på dårlig samvittighet, så kan dere grave litt sammen i hva det kanskje handler om?❤️

Er vel fordi jeg ikke vet om jeg bør ha dårlig samvittighet, jeg tror den dårlige samvittigheten er irrasjonell…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg vet ikke hva det heter på norsk, men på engelsk heter det free use. 😊 For meg handler det i at jeg er trygg i forholdet (vi har vært sammen i snart 13 år) og jeg liker at han er dominerende. Jeg har større lyst enn ham, men liker ikke å ta initiativ pga frykt for avvisning. Så vi har en avtale om at han skal bare forsyne seg når han vil.

Selvsagt kan jeg si nei om jeg virkelig ikke vil, men det har ennå ikke skjedd.

Som noen andre nevner, hjelper å være i ett godt forhold… det har ikke noe med mangel på selvrespekt å gjøre.

Anonymkode: db8d0...2ce

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er også sånn. Bare at jeg har en mann som ikke bryr seg om sex. Hadde satt veldig pris på om mannen tok initiativ på samme måte. Må være deilig å føle seg så begjært, å vite at mannen faktisk har lyst på deg. Sett fra en annen side.

Anonymkode: 71706...1a4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke hva det heter på norsk, men på engelsk heter det free use. 😊 For meg handler det i at jeg er trygg i forholdet (vi har vært sammen i snart 13 år) og jeg liker at han er dominerende. Jeg har større lyst enn ham, men liker ikke å ta initiativ pga frykt for avvisning. Så vi har en avtale om at han skal bare forsyne seg når han vil.

Selvsagt kan jeg si nei om jeg virkelig ikke vil, men det har ennå ikke skjedd.

Som noen andre nevner, hjelper å være i ett godt forhold… det har ikke noe med mangel på selvrespekt å gjøre.

Anonymkode: db8d0...2ce

Hmm, skjønner. Og du føler deg ikke brukt av at han bare «tar for seg»? Jeg ønsker virkelig ikke at kona skal føle seg brukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg ikke brukt, nei. Han er ikke egoistisk… så jeg får mange orgasmer også. Jeg hadde sagt tydelig fra hvis det var noe som sluttet å fungere for min del. 😉

Jeg ser at du nevner slutt på prevensjon og det er heller ikke uvanlig med mer lyst da. 🎉 Nyyyyyt!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er også sånn. Bare at jeg har en mann som ikke bryr seg om sex. Hadde satt veldig pris på om mannen tok initiativ på samme måte. Må være deilig å føle seg så begjært, å vite at mannen faktisk har lyst på deg. Sett fra en annen side.

Skjønner. Fint perspektiv. Og samme spm til deg, føler du deg brukt når mannen din blir kåt og får deg til å tømme han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det handler ikke om at partner faktisk har lyst på deg, men at partner er konstant kåt og du er der for å brukes.

Anonymkode: 732af...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...