Gå til innhold

Til kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere aldri aversjon for å pule en mann som du vet har pult ei annen dame noen få timer i forveien? Blir dette for kvalmt, eller er det noe du ikke bryr deg om?

Anonymkode: 0e113...025

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Har dere aldri aversjon for å pule en mann som du vet har pult ei annen dame noen få timer i forveien? Blir dette for kvalmt, eller er det noe du ikke bryr deg om?

Mitt inntrykk at kvinner sjelden bryr seg om dette. 
Vi menn er derimot mer skeptiske til kvinner som har vært med en annen mann samme dagen. Vil ikke skli pikken inn i andres cum

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg fått av trusa på ei dame og oppdaget ferskt cum, hadde jeg spydd, garantert!

Skrevet
Hans Tore Lem skrev (2 minutter siden):

Mitt inntrykk at kvinner sjelden bryr seg om dette. 
Vi menn er derimot mer skeptiske til kvinner som har vært med en annen mann samme dagen. Vil ikke skli pikken inn i andres cum

Det er nå endel menn som tenner på at dama har vært med en annen. Det er også de som slikker i seg cummet etter en annen mann. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
svartkatt skrev (Akkurat nå):

Det er nå endel menn som tenner på at dama har vært med en annen. Det er også de som slikker i seg cummet etter en annen mann. 

Helt klart. Folk tenner på å bli bæsja på også. 

Endret av Hans Tore Lem
AnonymBruker
Skrevet

Nå var det hva kvinnene selv tenkte om dette som var spørsmålet da.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du vet at "kvinne" er en samlebetegnelse på kjønn,  og ikke en samling mennesker med de samme preferansene?

Anonymkode: 282f9...e3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Har aldri vært i den situasjonen som jeg vet om. Men hvis jeg visste det hadde jeg ikke satt meg på den staken for å si det sånn. Litt for ekkelt. Men kan jo godt hende det faktisk har skjedd uten at jeg vet det selvfølgelig. 

Anonymkode: 16e70...d36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir litt som å bruke andres brukte dildoer liksom...?

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Tråden er også ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. 

Matas, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...