AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #1 Skrevet 3. august 2024 Bestilte en pakke som skulle blitt levert av Post Nord. Fikk beskjed om at pakken var sendt fra lager, videre til terminal også klar for utsending, men der stoppet det. Post Nord er vanskelig å nå. Så jeg lurer veldig på hva som er veien videre. Om pakken er sporløst forsvunnet, hvilke rettigheter har jeg? Anonymkode: 29f54...4f3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #2 Skrevet 3. august 2024 Jeg har en pakke som er på avveie nå. Jeg sendte mld til Postnord som prøver å spore den opp. Anonymkode: a07e2...31f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #3 Skrevet 3. august 2024 Det har jeg opplevd flere ganger med PostNord. Har alltid chattet med kundeservice der og forklart problemet, og da har det blitt fortgang i sakene og jeg har hatt pakken hjemme i løpet av et par dager. Anonymkode: 99f38...d99
Hanne357 Skrevet 3. august 2024 #4 Skrevet 3. august 2024 Post Nord er «kjent for» å miste pakker i min omgangskrets, men de kan hvertfall finne dem igjen i ny og ne. I motsetning til helt hjem som roter bort 1/10 pakker for godt.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #5 Skrevet 3. august 2024 Avsender har ansvaret til den er levert deg så be avsender sjekke opp i det. Anonymkode: 7756f...b41 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #6 Skrevet 3. august 2024 Jeg mistet en med verdi på 8000kr en gang. Sendt med helt hjem via fiks ferdig, det var solgt på Finn. Jeg var selger og brukte tid på å prøve spore den opp, men var søkk vekk. Etter mye om og men med kundeservice ble konklusjon at pakken var tapt. Kjøper fikk igjen sine penger, og jeg fikk også verdien av pakken. Anonymkode: 95e90...4e5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #7 Skrevet 3. august 2024 Ja, har opplevd det flere ganger. Har bestilt klær fra nettsidene til Cos og Arket og pakkene har bare forsvunnet på veien. Synes det er utrolig irriterende at dette skjer. Anonymkode: 5ddce...dfa
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #8 Skrevet 3. august 2024 Et par ganger privat. Det er ganske irriterende, men sånt skjer. På jobben oppleves det mange ganger i året da mye sendes. Anonymkode: 47334...f05
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #9 Skrevet 3. august 2024 Jeg har bare opplevd det én gang (i begynnelsen av desember for tre, fire år siden), og handler i perioder mye via nett. Den var registrert mottatt hos PostNord, den ble borte på lageret, så de leita en stund, også etter julerushet, og anså den som tapt på nyåret. Fikk pengene tilbake fra butikk, så ordnet de opp seg imellom. Jeg tenkte ikke noe mer på saken, desember er en bananas måned for alle som sorterer, sender og leverer post og pakker. Plutselig i fjor dukket en ukjent pakke opp på min lokale PostNord i butikk. Flaks at de veit sånn ca. hvem jeg er der, for strekkoden fungerte ikke og jeg hadde ikke fått noen beskjed om at den var i omløp igjen, så de kjente igjen navnet og spurte om den var min og der var den! 😅 Anonymkode: f5bb7...478
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå