Kompetent Skrevet 3. august #61 Del Skrevet 3. august (endret) 18 minutter siden, AnonymBruker said: Du snakker om to helt forskjellige ting. Kvinner som tenner på kvinnekropper har like mye rett til å gjøre det som du har til å tenne på mannskropper. Vi kan ikke endre hva som tenner oss, og jeg kan bare gjenta at det ikke er noe homofobt over å ikke finne det sexy med menn som har sex med menn. For meg er det like innlysende at det ikke er en selvfølge at menn skal like det dersom kvinnen de er sammen med også tenner på kvinner. Hvorfor noe er vanligere enn noe annet vet ikke jeg, og vet ikke en gang om det er noe poeng i å diskutere. Men utfra måten du diskuterer har jeg kommet frem til at det er greit for meg å være fordomsfull og homofob utfra hvordan du bruker disse ordene. Jeg bryr meg overhodet ikke om hvordan sneversynte mennesker bedømmer meg. Det skinner tydelig igjennom at du er en fordomsfull person selv, og at du forakter kvinner. Anonymkode: ee85a...0a2 Det var en interessant konklusjon i en tråd hvor kvinner kjemper om å ha de mest fordømmende og nedlatende holdninger til menn som liker menn. Alle klappet da Kongen snakket om hvor fint det var med gutter som likte gutter, men når det kommer til stykket, så er dette noe kvinner finner frastøtende seksuelt sett. Ganske utrolig at det er streite kvinners største fantasi og se to kvinner ha sex, mens det er det mest vemmelige de kan tenke seg at to menn gjør det samme. At du bruker mine analytiske evner og kunnskap om tema jeg diskuterer til å fordømme meg, får stå for din egen regning. Ser ut som også streite menn er noe du ikke helt har sansen for. Endret 3. august av Kompetent 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #62 Del Skrevet 3. august Kompetent skrev (2 minutter siden): Det var en interessant konklusjon i en tråd hvor kvinner kjemper om å ha de mest fordømmende og nedlatende holdninger til menn som liker menn. Alle klappet da Kongen snakket om hvor fint det var med gutter som likte gutter, men når det kommer til stykket, så er dette noe kvinner finner frastøtende seksuelt sett. Ganske utrolig at det er streite kvinners størse fantasi og se to kvinner ha sex, mens det er det mest vemmelige de kan tenke seg at to menn gjør det samme. At du bruker mine analytiske evner og kunnskap om tema jeg diskuterer til å fordømme meg, får stå for din egen regning. Ser ut som også streite menn er noe du ikke helt har sansen for. Det er fullt mulig å klappe over at gutter som liker gutter for lov til å gjøre det uten at vi samtidig trenger å finne dette seksuelt tennende. At det finnes folk som ikke forstår dette er skremmende. At det finnes mennesker som mener at vi må tilpasse vår seksuelle legning til deres behov er dypt rystende. Håper ikke det er mange som deg.. Anonymkode: ee85a...0a2 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #63 Del Skrevet 3. august 15 minutter siden, Kompetent said: Det var en interessant konklusjon i en tråd hvor kvinner kjemper om å ha de mest fordømmende og nedlatende holdninger til menn som liker menn. Alle klappet da Kongen snakket om hvor fint det var med gutter som likte gutter, men når det kommer til stykket, så er dette noe kvinner finner frastøtende seksuelt sett. Det har ikke noe med nedlatende holdninger å gjøre. Med den logikken ville det vært kvinnediskriminerende å ikke være lesbisk. Anonymkode: a4343...8e8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #64 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Menn som har sex med menn har absolutt høyest forekomst av kjønnssykdommer. Anonymkode: 339be...cde Årsaken er jo at risiko for graviditet ikke eksisterer og dermed er det lettere å velge bort kondom. Ser jo hvor mange heterofile som også velger bort kondom selv om det da er risiko for både graviditet OG sos. Når jeg velger meg partner velger jeg en som er kritisk til hva de kan dra med seg, dette uavhengig av legning. En heteroseksuell mann som er imot kondom ved ons eller ved bytte av partner er like uaktuell som en biseksuell mann. Anonymkode: a3224...c8b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #65 Del Skrevet 3. august Kompetent skrev (1 time siden): Jeg vil påstå det er homofobt å avvise noen utenlukkende fordi de er tiltrukket av menn. Kvinner sier jo at de også er tiltrukket av menn, så rart de ikke kan akseptere det. Menn blir jo bare glade når de finner ut at kjæresten deres er biseksuell. Kanskje det egentlig er kvinners forakt for mannskroppen som vekkes til live når to menn koser seg. Høres ut som du ikke liker ladyboys heller, var litt forakt å spore i din avsluttende setning. Virker som kvinner er langt fra så åpne for ulike legninger som de later som, er mest når menn er homofobe at kvinner fremstår som forståelsesfulle for menns mannebegjær. Er det fettfobt å avvise overvektige kvinner? Er det aldersdiskriminering å avvise eldre kvinner? Anonymkode: 196de...120 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uføre Unni Skrevet 3. august #66 Del Skrevet 3. august Da jeg var 14-15 år oppdaget en for meg fryktelig spennende nachspiel-syssel (90-tallet, bygda og hjemmebrent). Om jeg satt lenge nok på trappa (og røkte prince mild fra tipakning) med den alt for fulle gutten, unge voksne mannen, voksne mannen eller den eldre mannen, satt helt i ro, lytta og strøyk han litt på ryggen skjedde det noe. Det åpna seg ei sluse. Husk, jeg var 14 år og var for umoden til å forstå og vite at jeg ikke skulle manipulere folk for egen underholdning. Først kom tårene. Så kom hulka. Og så kom betroelsene. Oj! Det er mange menn som er bifile. Og som har seksuelle erfaringer med andre menn. Men det måtte litt (falsk) godhet fra en liten spinkel og ufarlig fjortenåring og hjemmebrent på kanne før de turte å si noe. For aller første gang. Og sikkert siste gang. Idk. Så! Det er mange kvinner der ute som tror de er gift med det de tror er hetrofile men. Det er tristkomisk. Men jeg har alltid holdt det for meg selv. Også det manipulering fra min side. Om jeg skulle begynne å sladre ville jeg ikke få flere hemmeligheter fra noen. Bifile menn er like fine som andre fine menn. Men skal jeg si noe skremmende? 1 av 10 betror kjøp av prostituerte. Og akkurat det holdt jeg ikke kjeft om. Mer sånn, - han der holder du deg unna, trust me! Og sider jenter kan snakke med øynene ble det forstått. Hurray for bilfile menn🕺🕺🕺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #67 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fordi det er min preferanse. Derfor. Anonymkode: 40325...31b Hvorfor skulle noen bry seg om deg og dine preferanser? Det er ingen som har spurt. Anonymkode: 8c36b...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #68 Del Skrevet 3. august Kompetent skrev (2 timer siden): En bifil mann er derfor vanskeligere å manipulere emosjonelt og seksuelt. Tror du er inne på noe viktig her. Hun ene som skriver her, bruker også hersketeknikk numero uno "vi" er ikke interessert i sånne... Anonymkode: 8c36b...ec6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #69 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men hvorfor må du være den eneste som kan tilfredsstille hans behov? Hvorfor ikke være large nok til å håndtere at han kan få tilfredsstilt den siden av seg? Han har jo valgt deg som livspartner og dette vil styrke den relasjonen? Holdninger som at menn som er biseksuelle er mindre maskuline må folk kvitte seg med.. Kvinne 57 Anonymkode: 06334...3d6 Jeg er interessert i et monogamt forhold. Å tillatte tilfredsstillelse på si er ikke forenlig med mitt verdisyn. Jeg er ikke interessert i et åpent forhold så hvorfor skal jeg godta noe slikt kun fordi mannen er bifil. Menn er forskjellige, har ikke sagt at bifile menn ikke er maskuline, men jeg tenner på maskuline heterofile menn. En maskuline bifil mann er ikke en jeg ønsker å være i forhold til. Det betyr også at menn som et heterofile ikke tenner meg viss jeg ikke opplever de som maskuline nok for min seksuelle preferanse. Anonymkode: c625b...deb 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #70 Del Skrevet 3. august Uføre Unni skrev (12 minutter siden): Da jeg var 14-15 år oppdaget en for meg fryktelig spennende nachspiel-syssel (90-tallet, bygda og hjemmebrent). Om jeg satt lenge nok på trappa (og røkte prince mild fra tipakning) med den alt for fulle gutten, unge voksne mannen, voksne mannen eller den eldre mannen, satt helt i ro, lytta og strøyk han litt på ryggen skjedde det noe. Det åpna seg ei sluse. Husk, jeg var 14 år og var for umoden til å forstå og vite at jeg ikke skulle manipulere folk for egen underholdning. Først kom tårene. Så kom hulka. Og så kom betroelsene. Oj! Det er mange menn som er bifile. Og som har seksuelle erfaringer med andre menn. Men det måtte litt (falsk) godhet fra en liten spinkel og ufarlig fjortenåring og hjemmebrent på kanne før de turte å si noe. For aller første gang. Og sikkert siste gang. Idk. Så! Det er mange kvinner der ute som tror de er gift med det de tror er hetrofile men. Det er tristkomisk. Men jeg har alltid holdt det for meg selv. Også det manipulering fra min side. Om jeg skulle begynne å sladre ville jeg ikke få flere hemmeligheter fra noen. Bifile menn er like fine som andre fine menn. Men skal jeg si noe skremmende? 1 av 10 betror kjøp av prostituerte. Og akkurat det holdt jeg ikke kjeft om. Mer sånn, - han der holder du deg unna, trust me! Og sider jenter kan snakke med øynene ble det forstått. Hurray for bilfile menn🕺🕺🕺 Det er ikke synd på dem. De velger å bedra sine koner bevisst. De kunne skille seg. Vi lever i Norge. Ikke Saudi Arabia. Men de vet de får sympati når de betror seg til naive jenter så da kan de lette sitt hjerte og liksom gråte ut. Faen slutt å bære så jævla dumme og naive. De rundlurer en hel familie for helvete! Anonymkode: 40325...31b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #71 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor skulle noen bry seg om deg og dine preferanser? Det er ingen som har spurt. Anonymkode: 8c36b...ec6 Jeg fikk spørsmål. Derfor svarer jeg. Jeg selv bryr meg om mine preferanser. Anonymkode: 40325...31b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #72 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg fikk spørsmål. Derfor svarer jeg. Jeg selv bryr meg om mine preferanser. Anonymkode: 40325...31b Nei, jeg spurte om hvorfor. Driter i hva du har av preferanser. Anonymkode: 8c36b...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uføre Unni Skrevet 3. august #73 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke synd på dem. De velger å bedra sine koner bevisst. De kunne skille seg. Vi lever i Norge. Ikke Saudi Arabia. Men de vet de får sympati når de betror seg til naive jenter så da kan de lette sitt hjerte og liksom gråte ut. Faen slutt å bære så jævla dumme og naive. De rundlurer en hel familie for helvete! Anonymkode: 40325...31b Jeg tror jeg går i boden og finner plank og lerret til neste års prideparole. Det skal stå: "Kjærringer for homser og bilfile menn". Nei. Dette var en aggressiv tråd. Her vil jeg ikke være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #74 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg spurte om hvorfor. Driter i hva du har av preferanser. Anonymkode: 8c36b...ec6 Folk har preferanser. Man kan ikke alltid si hvorfor det er slik og slik. Lev med det. Anonymkode: 40325...31b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #75 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man kan ikke alltid si hvorfor det er slik og slik. Lev med det. Anonymkode: 40325...31b Ja, det kan man, men bør man? Ingen er interessert. Ingen har spurt deg om hva du foretrekker. Det bryr ingen. Lev med det. Anonymkode: 8c36b...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #76 Del Skrevet 3. august Fordi jeg ikke finner det tiltrekkende å tenke på at mannen i mitt liv liker å bli tatt bakfra eller suge en mann. Aka jeg tenner ikke på homofile menn. Helt uten å være homfob, flere av mine nærmeste venner er homfofile. Og skjønner hva jeg mener. Man kan ikke tvinge noen til å tenne på noe eller synes noe er attraktivt. Anonymkode: d2c18...711 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #77 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dersom det er maskulint å ta den opp i rumpa, hva er da ikke maskulint? Og hva er feminint? Ordene mister sin grunnbetydning. Kunne ikke blitt sammen med en mann jeg vet er bifil eller har hatt sex med menn. Anonymkode: 763d1...ce9 Det er nå engang slik at ikke alt i verden enten er feminint eller maskulint.. Jeg tar null og niks oppi rumpa og er kvinne. Betyr det at jeg er macho?? 🥴 Anonymkode: c94cb...6d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #78 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi jeg ikke finner det tiltrekkende å tenke på at mannen i mitt liv liker å bli tatt bakfra eller suge en mann. Aka jeg tenner ikke på homofile menn. Helt uten å være homfob, flere av mine nærmeste venner er homfofile. Og skjønner hva jeg mener. Man kan ikke tvinge noen til å tenne på noe eller synes noe er attraktivt. Anonymkode: d2c18...711 På hvilken måte er dette ikke homofobt? Eller mener du bare at dersom han gjør dette mens dere er sammen, eller som jeg tror; om mannen i ditt liv har gjort dette tidligere? I så fall er det vel definisjonen på homofobi? Anonymkode: 8c36b...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 3. august #79 Del Skrevet 3. august Uføre Unni skrev (6 minutter siden): Jeg tror jeg går i boden og finner plank og lerret til neste års prideparole. Det skal stå: "Kjærringer for homser og bilfile menn". Nei. Dette var en aggressiv tråd. Her vil jeg ikke være. Jeg melder meg ut jeg også. Hatefullt blir det ALLTID når det er snakk om minoriteter. Skulle ikke vært lov å ta bort nicket sitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #80 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På hvilken måte er dette ikke homofobt? Eller mener du bare at dersom han gjør dette mens dere er sammen, eller som jeg tror; om mannen i ditt liv har gjort dette tidligere? I så fall er det vel definisjonen på homofobi? Anonymkode: 8c36b...ec6 Det er ikke homofobt nei. Mine homofile venner tenner ikke på å se to kvinner ha sex. Jeg tenner ikke på å se to menn har sex. Hva han har gjort før forholdet er irrelevant, men er det noe han har behov for å gjøre mens vi er sammen eller er veldig opptatt av, er det nei takk. Anonymkode: d2c18...711 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå