Gå til innhold

Hvorfor virker det som om de fleste kvinner har et stort problem med å ha forhold til bifile menn?


Vikingdigin

Anbefalte innlegg

For meg virker det bare som at de kvinnene er usikre akkurat som med menn som er opptatt med kvinners antall sexpartnere.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, Vikingdigin said:

For meg virker det bare som at de kvinnene er usikre akkurat som med menn som er opptatt med kvinners antall sexpartnere.

Dobbel så stor sjanse for utroskap.

Anonymkode: 43a27...558

  • Liker 15
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dobbel så stor sjanse for utroskap.

Anonymkode: 43a27...558

Utrolig jalla påstand! 

Anonymkode: 89e20...616

  • Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del fordi bifile menn ofte skammer seg, holder det skjult og er utro. Gjerne uten kondom. Dette anser jeg som svik og helsefaglig. 

Jeg personlig hadde ikke hatt noe mot en ærlig bifil mann som ikke var utro, men så homofobi som mange menn er er der dårlig kultur for ærlighet rundt slikt. 

Anonymkode: 10fb0...6da

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*helseFARLIG selvfølgelig 

Anonymkode: 10fb0...6da

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikingdigin skrev (2 timer siden):

For meg virker det bare som at de kvinnene er usikre akkurat som med menn som er opptatt med kvinners antall sexpartnere.

Fordi noen homofile menn fremdeles er skaphomser, og tror det er mindre stigmatiserende å gi seg ut for å være bifil. Ingen hetereofile kvinner ønsker å være det kjærlighetsløse alibiet til en skaphomse.

  • Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg foretrekker heterofile menn. Lev med det! 

Anonymkode: 40325...31b

  • Liker 13
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fordi jeg foretrekker heterofile menn. Lev med det! 

Anonymkode: 40325...31b

Det er ikke noe svar på spørsmålet. Anonymkode: 40325...31b vil at trådstarter skal leve med at anonymkode: 40325...31b foretrekker heterofile menn. Trådstarter spør hvorfor.

Anonymkode: 8c36b...ec6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en bifil mann. 

Anonymkode: 88101...290

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et veldig godt spørsmål. For jeg har faktisk ikke et veldig tydelig svar på hvorfor. Det bare frister ikke med en fyr som liker at noen tar de i r****. At det kanskje underbevisst tar fra de litt av manndommen i mine øyne. Nå svarer jeg bare veldig ærlig på hvorfor JEG tror at jeg ikke foretrekker bifile menn. Sånn foruten valg av partner kunne jeg ikke brydd meg mindre om hva folk liker seksuelt, og jeg liker homofile/bifile mennesker minst like godt som alle andre mennesker🥰

Anonymkode: 5f306...d76

  • Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er ikke noe svar på spørsmålet. Anonymkode: 40325...31b vil at trådstarter skal leve med at anonymkode: 40325...31b foretrekker heterofile menn. Trådstarter spør hvorfor.

Anonymkode: 8c36b...ec6

På samme måte som han må leve med menn som foretrekker yngre kvinner, kvinner som foretrekker BDSM og kvinner som ikke ønsker analsex. 

Anonymkode: 196de...120

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke noe svar på spørsmålet. Anonymkode: 40325...31b vil at trådstarter skal leve med at anonymkode: 40325...31b foretrekker heterofile menn. Trådstarter spør hvorfor.

Anonymkode: 8c36b...ec6

Fordi det er min preferanse. Derfor. 

Anonymkode: 40325...31b

  • Liker 4
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er biseksuell. Har aldri plaget meg. Elsker at han tør å være seg selv seksuelt. Vi har vært sammen i snart 20 år og jeg er ikke er «kjærlighetsløst alibi». Jeg er kvinnen i hans liv. Han elsker meg og tenner på meg. 
 

Og i mine øyne gjør hans trygghet på sin seksualitet ham til en skikkelig mann. En som er trygg på seg selv og i seg selv. 

Anonymkode: a3224...c8b

  • Liker 5
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg finner det direkte avtennende å tenke på at mannen min har hatt sex ned en annen mann. 

Anonymkode: b541d...f31

  • Liker 13
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de aller fleste kvinner tenner på maskulinitet. Og det er ikke så maskulint at mannen din har en pikk i kjeftet eller blir pult i ræva. Enkelt og greit. 
 

Så er det også slik at i motsetning til kvinner som faktisk ofte reelt sett er bifile så er menn statistisk sett ofte bifile på vei til homoseksualitet. 

Anonymkode: 2095f...e50

  • Liker 11
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville synes det var ekkelt å tenke på at han har hatt sex med menn, eller ønsker det. Hadde ikke klart å tenne på en sånn mann

Anonymkode: ee85a...0a2

  • Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 hours ago, AnonymBruker said:

*helseFARLIG selvfølgelig 

Anonymkode: 10fb0...6da

Å være bifil er ikke helsefarlig, å være promiskuøs kan være. 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi de aller fleste kvinner tenner på maskulinitet. Og det er ikke så maskulint at mannen din har en pikk i kjeftet eller blir pult i ræva. Enkelt og greit. 
 

Så er det også slik at i motsetning til kvinner som faktisk ofte reelt sett er bifile så er menn statistisk sett ofte bifile på vei til homoseksualitet. 

Anonymkode: 2095f...e50

Kilde?

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns alle skal få lov til å elske dem de vil, og har ikke noe i mot bifile menn.

Men ville ikke vært sammen med en selv.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

For min del fordi bifile menn ofte skammer seg, holder det skjult og er utro. Gjerne uten kondom. Dette anser jeg som svik og helsefaglig. 

Jeg personlig hadde ikke hatt noe mot en ærlig bifil mann som ikke var utro, men så homofobi som mange menn er er der dårlig kultur for ærlighet rundt slikt. 

Anonymkode: 10fb0...6da

Påstand, bare slengt ut 

Anonymkode: b72b1...7e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...