Gå til innhold

Bestille brudekjole fra Lilly.dk

Atilla

Anbefalte innlegg

Har funnet kjolen jeg vil ha. Har funnet ut at denne er billigere dersom jeg kjøper den direkte fra Lilly sin nettbutikk, men når jeg scroller ned på plassene de leverer til, er ikke Norge med. Noen som har prøvd å bestille derfra? Erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Tror du må bestille via en norsk forhandler jeg. Du akn bestille katalog fra sidne der. Bare skriv Norge etter adressen din.

Ellers kan du jo ringe dme å spørre/sende en mail...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at jeg gikk forbi Lilly i København i går, og at de har utrolig nydelige kjoler der. Jeg har bestemt design på mine brudepike-kjoler (3 stk) ut fra det jeg har satt på deres internett sider. Falt totalt for det bilde av "teenage-brudepiken" som leide en yngre jente....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleopatra - har du funnet mønster til de brudepikekjolene?

Jeg skal også ha slike, men synes de var litt dyre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bestilt drfra men det flere her inne for en stund siden som gjorde det, og de var veldig fornøyde. Hun her mener jeg gjorde det, så du kan jo kikke innom sidene deres og sende henne en mail for å høre.

http://home.chello.no/~krrdam/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant mønster til mine lilly-kjoler på en tekstilforretning på Grønland (Oslo) som heter New Rainbow. Tror den lå i Stenersgt. Modellen heter Butterick 3351 og ligner veldig. Problemet er bare at jeg ikke har fått mønstrene ennå, så nå må de komme snart. Bestemor til barna (ikke mine) skal sy. På New Rainbow kjøpte jeg 12 meter stoff til disse kjolene (nok for mine jenter på 4, 10 og 13) til kr 580,-. Det var kremhvit "krepet" (heter det i tekstilverden) og kostet 45 kr meteren. Råbillig!!

Så får vi bare håpe mønsteret dukker opp snart!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jeg bestillte min Lilly kjole på hjemmesiden deres. Dette var for ca et år siden, men jeg regner med at det skal gå fortsatt.

Jeg ville nok sendt en MAIL og spurt dem.

rosaengel.gif

Line

Lykkelig gift siden 16 juni 2001

1212[ Dette Innlegg er endret av: line den 2002-03-15 20:05 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...