AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #1 Skrevet 2. august 2024 Som tittelen sier. Anonymkode: c4f32...597
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #2 Skrevet 2. august 2024 halsvondt, feber, tett i nese/bilhuer-altså HELT tett Ingen smak eller lukt, men det er jo ikke noe rart med så tett system Og sliten, slitsomt å gå over gulvet.... Anonymkode: eca7a...59d
Mezzosoprena Skrevet 2. august 2024 #3 Skrevet 2. august 2024 (endret) Lett forkjølelse i tre-fire dager, flere uker med grums i halsen med hosting og kremting... Endret 2. august 2024 av Mezzosoprena
Peanut Skrevet 2. august 2024 #4 Skrevet 2. august 2024 Jeg hadde ca 1,5 uke hvor jeg ikke kunne trekke pusten. Sånn ordentlig vanlig langt «magesug» var umulig. Jeg tvang meg selv til å gjespe fordi det da ikke føltes så ille. Håper jeg aldri opplever noe slikt igjen >_<
PusheenPusheen Skrevet 2. august 2024 #5 Skrevet 2. august 2024 (endret) 2 uker der bare det å puste var grusomt. Hadde leddsmerter, null smaks -og luktesans, ekstremt slapp, mye hodepine, tørrhoste som varte en evighet, sår hals, hårtap etterhvert. Sliter enda med smakssansen, den kommer og går litt, hele to år etterpå. Endret 2. august 2024 av PusheenPusheen 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #6 Skrevet 2. august 2024 Jeg følte jeg var for syk til å ha en vanlig forkjølelse, men for frisk til å ha influensa. Tok test og viste seg å være covid. Tok tre dager så var jeg nesten frisk igjen. Hoster satt i lenge og jeg hadde lavere tåleevne ved trening. Anonymkode: b4a05...6a3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #7 Skrevet 2. august 2024 Jeg er på dag 5 nå😒 Anonymkode: 79aa2...5b7 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #8 Skrevet 3. august 2024 Tusen takk for alle svar. Ble dårlig i går og ble bare verre utover natten kom liksom så fort i gang. Klarte å rote frem en test og den ble like rask positiv som første gang jeg hadde Har og ekstremt med leddsmerter. Føler meg dårligere enn forrige gang men det er kanskje for jeg har vært på tur ,venter mensen og har virkelig brukt kroppen de siste to ukene. Håper det bedrer seg fort, hater å være syk. AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg følte jeg var for syk til å ha en vanlig forkjølelse, men for frisk til å ha influensa. Tok test og viste seg å være covid. Tok tre dager så var jeg nesten frisk igjen. Hoster satt i lenge og jeg hadde lavere tåleevne ved trening. Anonymkode: b4a05...6a3 Krysser beina for at det blir slik her og. AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg er på dag 5 nå😒 Anonymkode: 79aa2...5b7 Hvordan har du det i dag? 😷 Anonymkode: c4f32...597
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #9 Skrevet 3. august 2024 Forkjølelse med kroppssmerter og noe feber. Mindre vondt enn influensa, men verre og mer langvarig enn forkjølelser flest. Hatt det fem ganger, mindre ille for hver gang. Verre igjen da jeg ble smittet i USA, sikkert en annen vri på viruset. Anonymkode: 19daa...1c0
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #10 Skrevet 3. august 2024 Helt forskjellig fra gang til gang. Sist gang kjentes det ut som en vanlig forkjølelse, før fysisk utmattelse og akutt depresjon kom etter et par uker. Det har tatt ca. en måned å bli helt frisk hver gang. Anonymkode: 824b6...289
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #11 Skrevet 4. august 2024 Startet med irritasjon i halsen de tre gangene jeg har hatt det, etterfulgt av øvre luftveissymptomer, tung pust, ekstrem hodepine og generelt nedsatt allmenntilstand. Jeg får aldri feber ved virusinfeksjon, så det har jeg ikke hatt noen av gangene. Når jeg er "frisk" så sliter jeg som regel med kraftig svimmelhet og svie i lungene ved aktivitet, dette kan sitte i rimelig lenge, alt fra et par uker til 2-3 mnd etter infeksjonen er over. Anonymkode: a3077...39e
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #12 Skrevet 4. august 2024 Her begynte det med rennende nese, måtte snyte meg konstant. Ikke feber eller halsvondt, men vondt i hele kroppen og veldig sliten. Lukt og smakssans var fullstendig borte, det tok ca 14 dager før jeg fikk det gradvis igjen. Nå etter snart 6 uker er jeg ganske bra, men sliter med tett nese av og til, mye rusk i halsen så det blir både hosting og kremting..Har ikke hatt covid før( tror jeg) men nå var jeg ikke i tvil. Anonymkode: fd69d...bf5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #13 Skrevet 4. august 2024 I april 2020 hadde jeg kraftig hodepine, slapp, rennende nese. Hodepinen var verst. Allmenntilstanden utenom hodepinen var ganske grei. Feber rett over 38,0. Høsten 2021 var jeg svakt forkjølet. Veldig overrasket over positiv test. Ingen feber. Men diare. Januar 2024 ekstremt sår hals. Grusomt smertefullt. Verste jeg har opplevd. Klarte ikke drikke noe på flere dager. Klarte ikke trekke pusten ordentlig. Veldig slapp. Feber på 40. Lege ville legge meg inn på sykehuset, men jeg klarte ikke gå ut til en taxi så de skulle sende ambulanse men det kom aldri noen. Heldigvis gikk det bra med meg likevel. Juli 2024 Vanlig forkjølelse. Tett nese og litt hoste. Litt slapp men grei allmenntilstand. Ingen feber. Alle gangene har jeg mistet smaks- og luktesansen i noen uker, ellers har det kjentes som ulike sykdommer hver gang. Anonymkode: 92d8a...e0b
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #14 Skrevet 4. august 2024 Første gang: lett feber, slapp. Varte i to-tre dager. Mye mindre syk enn jeg vanligvis er ved influensa. Gang nummer to: Begynte med diaré, lett feber og slapp. Varte et par dager. Veldig lite sykdomsfølelse. uvaksinert pga jeg rakk ikke få vaksine før jeg ble syk første gangen fordi jeg ikke var prioritert selv om jeg hadde jobb hvor man ble utsatt for smitte. Anonymkode: cff83...ff1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #15 Skrevet 4. august 2024 Jeg har hatt det tre ganger som jeg vet om. Første gang i 2020 hadde jeg høy feber, vondt i kroppen, veldig tett nese og følte meg utmattet. Jeg mistet smak- og luktesans helt. Det kom gradvis tilbake igjen i løpet av ukene etter at jeg fikk positiv test. Jeg hadde ikke noe hoste og ikke så mye som litt antydning til vondt i halsen en gang. Andre gang var i 2022, og da hadde jeg lett feber, litt hoste og veldig tett nese. Jeg mistet ikke smak- og luktesans, og ble raskt frisk igjen. Siste gang var tidligere i år, og da hadde jeg milde forkjølelsessymptomer, mest tett nese denne gangen også, men ikke sånn ekstremt tett som tidligere. Jeg tror jeg kan ha hatt litt feber før jeg tok test. Jeg tok en test kun fordi det var noen andre på arbeidsplassen som hadde covid, og jeg hadde en test liggende fra tidligere. Anonymkode: 33d75...80b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå